Θαρραλέα κίνηση στα 500cc
Άριστη σχεδιαστικά δουλειά έχουν κάνει οι άνθρωποι της ιταλο-κινεζικής Benelli επιδεικνύουν πάνω στο Benelli Leoncino 500 το οποίο μέσα στο 2017 θα έρθει επίσημα και στην Ελλάδα.
Ένας δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 48 ίππων κινεί το 500άρι της Benelli που παίρνει το όνομά του από το Benelli Leoncino 125 της δεκαετίας του ’50, όπως και το μικρό μεταλλικό λιονταράκι πάνω στο μπροστινό φτερό.
Αδρές γραμμές, μεγάλος προβολέας, δίχρωμο ντεπόζιτο σχήματος σταγόνα, “καθαρή” ουρά, ανάποδο πιρούνι με χοντρά καλάμια, φαρδείς τροχοί με τρακτερωτά λάστιχα, ζάντες με ακτίνες.
Μια ολόφρεσκη αισθητική πρόταση που “ξεκολλάει” απ’ οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι σήμερα. Ναι το Benelli είναι ψευδοεντούρο cafe racer… δηλαδή Scrambler.
Ο κινητήρας είναι κατασκευής Benelli, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, με 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο με κυβισμό 500cc και 48 ίππους στις 8.500rpm.
Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.
Το πλαίσιο του Benelli Leoncino 500 είναι σωληνωτό περιμετρικό, χωροδικτύωμα, με μπροστινή ανάρτηση ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50mm. Το αμορτισέρ είναι ένα τοποθετημένο παράκεντρα.
Δύο δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά, διαμέτρου 320mm, κυμματιστά με δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικής στήριξης. Στον πίσω τροχό ο δίσκος έχει διάμετρο 260mm και έχει 2έμβολη δαγκάνα. Οι διαστάσεις των ζαντών είναι 19 ιντσών μπροστά – διάσταση ελαστικού 110/80 – και 17 ιντσών πίσω, με διάσταση 150/70.
Θα σας ενημερώσουμε άμεσα όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες από το Benelli Leoncino 500. Μέχρι τότε ρίξτε μια ματιά στον σύνδεσμο www.benelli-moto.gr