Πιο κοντά στο G 310 παρά σε Adventure το F 450GS της BMW
Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησαν οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες του νέου BMW F 450GS από δοκιμές στην Ινδία και προς μεγάλη απογοήτευση των ανθρώπων που περίμεναν ένα πιο Off-Road Adventure, το μοντέλο δοκιμών μοιάζει περισσότερο με το “ασφάλτινο”, απερχόμενο 310 GS.
Tώρα αποκαλύφθηκαν περισσότερα χαρακτηριστικά, μαζί με νέες φωτογραφίες όπου το μοντέλο δοκιμάζεται λίγο έξω από το Μόναχο της Γερμανίας και μπορούμε να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα.
Οι διαφορές συνεχίζουν να είναι μεγάλες από το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στην EICMA, με μια πολύ βασική να είναι οι αλουμινένιες ζάντες και τα πιο ασφάλτινα ελαστικά, σε αντίθεση με τις cross spoke ακτινωτές ζάντες με τα Tubeless χωμάτινα ελαστικά που περιμέναμε.
Ο κινητήρας παραμένει πάνω κάτω στα χαρακτηριστικά που γνωρίζαμε, ενώ τώρα διέρρευσαν και τα ακριβή κυβικά του, που θα είναι 420. Η απόδοσή του θα κινείται στο άνω άκρο της κατηγορίας (48 ίπποι), ενώ λογικά θα φτάνει τελικές ταχύτητες της τάξεως των 165 – 170 χιλιομέτρων την ώρα.
Μια αλλαγή σε σχέση με το πρωτότυπο είναι η αρκετά χαμηλότερα τοποθετημένη εξάτμιση, μάλλον έχοντας κατά νου την τοποθέτηση πλαϊνών βαλιτσών.
Το πλαίσιο περνάει, κατά τα φαινόμενα, αυτούσιο από το πρωτότυπο και είναι ατσάλινο με ξεχωριστό, βιδωτό υποπλαίσιο, ενώ πλέον αποκαλύφθηκε ότι θα έχει και αλουμινένιο ψαλίδι.
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, χωρίς όμως ακόμα να γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι διαδρομές ή αν θα υπάρχουν δυνατότητες ρύθμισης.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος ανά τροχό, ενώ όλα δείχνουν ότι θα υπάρχει Cornering ABS στον στάνταρ εξοπλισμό. Ωστόσο, από τις φωτογραφίες δεν γίνεται εμφανές αν οι δαγκάνες είναι Brembo ή αν προέρχονται από την ινδική θυγατρική της, ByBre.
Άλλα χαρακτηριστικά που διέρρευσαν τώρα αφορούν την TFT οθόνη των 6,5” που φαίνεται στις φωτογραφίες, με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, τις χούφτες και ρυθμιζόμενες μανέτες.
Ακόμη, το μεταξόνιο θα φτάνει τα 1,465mm, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το βάρος, το οποίο φτάνει τα 178 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων.
Υπενθυμίζουμε ότι για μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Α2, το κατώτατο όριο βάρους βάσει νόμου είναι τα 175 κιλά και έτσι, αν τα νούμερα που έχουν διαρρεύσει ισχύουν, η F 450 GS θα είναι στο κάτω άκρο των επιτρεπόμενων κιλών και στο άνω άκρο των επιτρεπόμενων ίππων για την κατηγορία.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια πότε θα παρουσιαστεί η BMW F 450GS, όμως η πιθανότερη ημερομηνία είναι το Νοέμβριο, στα πλαίσια της έκθεσης της EICMA.