Ένα 300άρι με το σήμα της BMW
Οι ψευδοεντούρο μικρών κυβισμών είναι ιδανικές για μια χώρα σαν την Ελλάδα. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι εύχρηστες και σβέλτες στο δρόμο, κινούμενες μέσα στα όρια ταχύτητας των δρόμων και παράλληλα λόγω των λίγων κιλών τους μπορούν να κινηθούν εύκολα και στο χώμα. Μια από αυτές τις μοτοσυκλέτες είναι και η BMW G 310 GS που μόλις παρουσιάστηκε σαν μοντέλο του 2017.
To ψευδοεντούρο BMW G 310 GS όπως και το γυμνό G 310 R έχουν εξελιχθεί μέσω της Ινδο-Γερμανικής συνεργασίας της BMW Motorrad με την ινδική TVS Motor Company.
Πρόκειται για μια σύμπραξη που ξεκίνησε το 2013. Οι δυο μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται στην Ινδία, με στόχο βεβαίως να προσφέρονται στην αγορά σε χαμηλότερη τιμή.
Η BMW G 310 GS βασίζεται στό G 310 R με τη διαφορά ότι η GS απευθύνεται σε τελείως διαφορετικό κοινό, που θέλει οδηγεί μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινείται σε άσφαλτο και χώμα και να το δείχνει μέσα από έναν έντονο χαρακτήρα που αντικατοπτρίζεται στην εμφάνισή του.
Η BMW G 310 GS αντιγράφει σχεδιαστικά τις μεγάλες αδελφές του, με τη μόνη διαφορά ότι τώρα κάτω από τα πλαστικά κρύβεται ένας μικρός υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 313cc με 4βάλβιδη “ανάποδη” κεφαλή και 2 ΕΕΚ.
Οι αυλοί εξαγωγής βρίσκονται στο πίσω μέρος του κινητήρα με την σωλήνα της εξάτμισης να περνά κάτω από τη σέλα και η εισαγωγή του καυσίμου γίνεται από το μπροστινό μέρος του κινητήρα.
Ένα ακόμα ιδιαίτερο και σημαντικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι ότι έχει κύλινδρο που είναι επικλινής προς τα πίσω, αφήνοντας έτσι χώρο για τη μονάδα τροφοδοσίας του. Mια πρακτική που εμφανίστηκε στα μονοκύλινδρα WR 450/250 της Yamaha.
Η απόδοσή του φτάνει τους 33,5 ίππους, στις 10.500 σ.α.λ, με τη ροπή στα 2,9kgm στις 7.500 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και το ανεστραμμένο πιρούνι φοράει καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών. Πίσω η ανάρτηση έχει ένα αμορτισέρ, με το ύψος της σέλας να φτάνει τα 835 χιλιοστά. Oι διαδρομές των αναρτήσεων φτάνουν τα 180 χιλιοστά.
To βάρος της BMW G 310 GS φτάνει τα 169,5 κιλά, υπάρχουν δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, με το μπροστινό να έχει μεγάλη διάμετρο στα 300mm και ακτινική 4πίστονη δαγκάνα της Brembo.
Τα φρένα συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS, που έχει δυνατότητα απενεργοποίησής, αν το επιθυμεί ο αναβάτης.
Οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης Metzeler Tourance.
Η BMW G 310 GS όταν φτάσει στην αγορά το 2017 θα είναι μια από τις πιο προσιτές σε τιμή μοτοσυκλέτες που διατέθηκαν ποτέ από το βαυαρέζικο εργοστάσιο και μια καλή πρόταση για τους έλληνες μοτοσυκλετιστές.