Πώς τα μπλέξατε έτσι;
Εντάξει, το ομολογούμε, η είδηση δεν έχει κάποια αξία για την Ευρώπη, αλλά δεν μπορούσαμε να μην σχολιάσουμε μια είδηση με τέτοιο τίτλο.
Πάμε να πιάσουμε το κουβάρι από την αρχή. Η πρώτη εταιρία είναι η αμερικανική Zero, που φτιάχνει ακριβές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, και η δεύτερη είναι η ινδική Hero, που φτιάχνει κυρίως οικονομικά δίτροχα για την αχανή αγορά της πατρίδας της.
Hero και Ζero – το πιάνετε το αστείο, έτσι;
“From Hero to Ζero” λένε οι Αμερικανοί, εννοώντας πως κάποιος επηρμένος ή υπερ-προβεβλημένος, ένας εφήμερος “Ήρωας” της επικαιρότητας – μέσω διαφόρων περιστάσεων – μπορεί να φτάσει στο “Μηδέν” πολύ γρήγορα.
Άρα λέτε να πέρασε από το μυαλό των δύο εταιριών πως ο κόσμος (και στην Ινδία υπάρχουν πάρα πολλοί αγγλόφωνοι) θα συνδέσει με τέτοιο τρόπο τα ονόματά τους; Ίσως να τους προβλημάτισε λίγο, αλλά αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στη συμφωνία.
Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του Zero and Hero είναι σε καλό δρόμο, δεν θα είναι πολύ μεγάλη, ούτε πολύ μικρή, ενώ πρέπει να θυμηθούμε πως το 2022 η Hero MotoCorp επένδυσε το αρκετά σοβαρό ποσό των 60 εκατομμυρίων δολαρίων στην εταιρία κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Zero Motorcycles. Τα πράγματα ήταν ήσυχα για αρκετό καιρό μετά, μέχρι τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους.
Τότε ήταν που οι Zero και Hero έριξαν λίγο φως σε αυτό πάνω στο οποίο εργάζονταν όλο αυτό το διάστημα και έδειξαν ότι μπορεί να δούμε τους πρώτους καρπούς των κοινών προσπαθειών τους στο εγγύς μέλλον.
Η Hero MotoCorp, που είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες δύο τροχών παγκοσμίως, διαθέτει στη γκάμα της τα σκούτερ EV Vida, αλλά στόχος της μέσω της Zero είναι να μπει και στις μοτοσυκλέτες, γιατί θεωρεί ότι η ινδική αγορά ενδιαφέρεται για ένα τέτοιο μοντέλο. Για την Ευρώπη έχουμε τις επιφυλάξεις μας, αφού η αγορά των ηλεκτροκινούμενων δίτροχων δεν τα πηγαίνει καθόλου καλά.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει αυτή η συνεργασία της Hero και ευχόμαστε να μην καταλήξει στο Zero. Θα σας κρατάμε ενήμερους.