Aκόμα ένα γυμνό CBF
Μια νέα σπορ γυμνή μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακή πολύχρωμη εμφάνιση με τον κινητήρα του CBF 125 που έχει αυξήσει τον κυβισμό του στα 184,3 cc.
Το νέο Honda CBF190R του 2017 είναι τόσο άρτιο απ’ όλες τις απόψεις που εύκολα θα μπορούσε να εμφανιστεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Κείμενα: Antonio Cuadra, www.moto125.cc, Φωτογραφίες: Hui LI / Jun Ai
Οι νέοι κινητήρες CBF της Honda έχουν εμφανιστεί σε διάφορους κυβισμούς. Σε αυτήν, την 14η έκθεση της CimaMotor στην Κίνα παρουσιάζονται με το όνομα 190 και με ενδιαφέρουσα εμφάνιση.
Στον απλής τεχνολογίας κινητήρα έχει διατηρηθεί το κιβώτιο των πέντε σχέσεων και η ψύξη με αέρα, όπως και οι δύο βαλβίδες, με την ιπποδύναμη να φτάνει στους 16 ίππους στις 8.000 rpm και ημέγιστη ροπή 15,3 Nm στις 7.000 σ.α.λ.
Το Honda CBF190R είναι ένα γυμνό σπορ μοντέλο ενδεδυμένο κομψά, διακοσμημένο με τα χρώματα που παίρνουν έμπνευση από παλαιότερη CB650F, με μικρότερες διαστάσεις φυσικά.
Στην Κίνα ο νόμος απαιτεί ένα και μόνο δίπλωμα για να οδηγεί κάποιος μοτοσυκλέτες οποιουδήποτε κυβισμού: από 50 έως τα 1.000 cc, άρα ο μόνος περιορισμός είναι η τσέπη του καθενός.
Με το νέο μεν, απλό δε κινητήρα το κόστους παραγωγής και πώλησης παραμένει χαμηλό, ίσως λίγο περισσότερο από το κόστος ενός 125αριού, με υψηλότερη απόδοση και καλύτερο εξοπλισμό.
Το Honda CBF190R έχει κεντρικό και πλαϊνό σταντ, δισκόφρενα και στους δύο τροχούς (συνηθισμένο σε 125 cc ικανοποιεί ένα πίσω τύμπανο), που απ’ ότι φαίνεται δεν είναι ούτε συνδυαζόμενα, ούτε ABS.
Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ. Το μπροστινό και πίσω φωτιστικό σώμα είναι DRL-LED, όπως LED είναι και τα φλας.
Το ντεπόζιτο των 12 λίτρων φαίνεται ακόμα πιο μεγάλο λόγω των πλαστικών καπακιών που το περικλείουν, ενώ στο κάτω τμήμα του κινητήρα δεν υπάρχει καρίνα, αφήνοντας την εξάτμιση αισθητικά εκτεθειμένη.
Πιστεύουμε ότι το Honda CBF190R είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο που θα ταίριαζε με την Ελλάδα και λόγω κυβισμού και μεγέθους και σαν αντικαταστάτης των Honda CBF125, αλλά και σαν οικονομική πρόταση.