Ήρθε… κι είναι πανέμορφο
Ξεπέρασαν τον εαυτό τους οι σχεδιαστές της γιαπωνέζικης εταιρίας που μετά από μήνες αναμονής για τον ερχομό του, ανταποδίδει με την εμφάνισή του. Είναι το Honda CBR 250RR και λίγες ώρες πριν έγινε η πρώτη παγκόσμια παρουσίασή του στην Ινδονησία.
Xαρακτηριστικό των γραμμών του Honda CBR 250RR είναι το σχήμα των δύο -μικρών- προβολέων του dual-LED με τη χαμηλή, μακριά μύτη και την ανασκηκωμένη ουρά.
Η μοτοσυκλέτα κινείται από έναν καινούργιο υδρόψυκτο 4χρονο, 4βάλβιδο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 250cc, DOHC, που είναι εξοπλισμένος με σύστημα Throttle-by-Wire (TBW) και δυνατότητα επιλογής τρόπου λειτουργίας του κινητήρα, σε τρεις θέσεις (modes).
Από πλευράς αναρτήσεων το μπροστινό είναι ανεστραμμένο και η πίσω ανάρτηση Pro-link με ένα αμορτισέρ και προφόρτιση ελατηρίου σε 5 θέσεις.
Θα υπάρχει και έκδοση ABS για το Honda CBR 250RR που έχει δισκόφρενα διαμέτρου 310 χιλιοστών μπροστά 240 χιλιοστών πίσω.
Το Honda CBR250RR είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά δημόσια σαν πρωτότυπο μοντέλο με το όνομα “Light Weight Super Sports Concept” στο 44ό Tokyo Motor Show τον περασμένο χρόνο.
Aπό τότε τράβηξε την προσοχή των φίλων των μικρών σπορ μοτοσυκλετών χάρη στο επιθετικό στυλ, με την αναμονή για ένα έστω και παρόμοιο μοντέλο παραγωγής να έχει ξεκινήσει από τότε.
Η έκδοση παραγωγής είναι επιτέλους έτοιμη και ευτυχώς καταφέρνει να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος της αρχικής επιθετικής σχεδίασης, αναγάγοντάς το Honda CBR250RR σε μια από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία των 250cc. Από τις καλύτερες επιλογές κάποιου που αφήνει τα παπιά για να περάσει στη μοτοσυκλέτα.
Μαζί με το 250 παραγωγής παρουσιάστηκε και ένα βελτιωμένο μοντέλο, που φορούσε πολλά καλούδια και είχε διαφορετικό βάψιμο κουστουμιού αλλά και πλαισίου, όπως θα δείτε και παραπάνω στις φωτογραφίες.
Το CBR 250RR θα κατασκευαστεί στη μεγαλύτερη αγορά της Honda, στην Ινδονησία, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα της Honda που κατασκευάζεται στη χώρα.
Περισσότερες πληροφορίες… σύντομα