MotorBike.gr

INDIAN FTR 1200, 2019: Ο “Ινδιάνος” που σουζάρει και δίνει ρέστα!

02/10/2018

Ο καλός Αμερικάνος

Μια αμερικάνικη μοτοσυκλέτα που κάνει σούζες – Εύκολα.

Και διαθέτει μια άγρια, αγωνιστική ομορφιά – Πολύτιμο.

Κουβαλάει σκόνη από αγώνες, είναι καλοφτιαγμένη και βγάζει και 120 άλογα – Σπάνιο.

Στοιχεία που μέχρι πρότινος ήταν ασυνήθιστα και από σήμερα μπαίνουν στην παραγωγή! Πάνω στις ολοκαίνουργιες Indian FTR 1200, που έρχονται να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε τις αμερικάνικες μοτοσυκλέτες.

Ας είναι καλά ο Τράμπ, που λέει ο λόγος, που έκανε πίσω από τον παραλογισμό των νέων δασμών σε εισαγόμενες ύλες και δεν κατέστρεψε με τις Harley-Davidson και την Indian μαζί, μέσα από τις πολιτικές “προστασίας των ντόπιων” προϊόντων, γιατί οι μοτοσυκλέτες και των δυο εταιριών θα γίνονταν ακριβότερες στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ολόφρεσκα έρχονται τα νέα από το σαλόνι της Intermot στην Κολωνία, όπου παρουσιάστηκαν οι νέες Indian FTR 1200 και Indian FTR 1200 S, με την εταιρία να ανοίγει ένα νέο δρόμο, αλλά και μια νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο για να ανταποκριθεί στη ζήτηση πολλών οπαδών της για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Είναι το αντίστοιχο των Ducati Monster των Αμερικάνων, με παρεμφερή φιλοσοφία κατασκευής με τη μπρουτάλ εικόνα των γυμνών εξαρτημάτων και του αξιόλογου, όμορφου δικύλινδρου V κινητήρα να αποκαλύπτει τους μυς του.

Συνδυάστε μια μοτοσυκλέτα που είναι εμπνευσμένη από το ολοένα και δημοφιλέστερο στην Ευρώπη αγώνισμα του Flat Track (με πλαγιολισθήσεις σε χωμάτινες επίπεδες πίστες) με τον λιτό, σπαρτιάτικο εξοπλισμό και όψη, με έναν καλό V-Τwin κινητήρα “στενής” περιεχόμενης γωνίας 60 μοιρών,  1203 cc, που αποδίδει 120 hp (90 kW) στις 8.250 στροφές ανά λεπτό, αλλά και εντυπωσιακά ποσά ροπής, 11,5 kgm, στις 6.000 σ.α.λ. Oι κεφαλές του είνα 4βάλβιδες, οι εκκεντροφόροι δύο για κάθε κύλινδρο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και ο συμπλέκτης μερικής ολίσθισης.

Αυτές οι τιμές, μαζί με μια συμπίεση 12,5:1 και ένα στροφαλοφόρο χαμηλής αδράνειας, προϊδεάζουν για δυνατές επιταχύνσεις ανεξαρτήτως σχέσης. Ο κινητήρας συνοδεύεται από εξάτμιση 2-1-2 σχεδιασμένη έτσι ώστε να ικανοποιεί το μάτι και τα αυτιά, εκπέμποντας καθαρό, μοναδικό ήχο, αμερικανικού V-2.

Indian FTR 1200

Indian FTR 1200 S

Η θέση οδήγησης είναι σπορ και ιδιαίτερη, με τα δύο μοντέλα να διαφέρουν βασικά στον εξοπλισμό, καθώς η βάση τους είναι η ίδια. Έτσι, τα FTR 1200 και FTR 1200 S μοιράζονται, εκτός από τον κινητήρα, ένα καλοφτιαγμένο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα από σωλήνες χάλυβα.

Με ανάποδο πιρούνι, καλάμια διαμέτρου 43 mm και αποτελεσματικές ακτινικές δαγκάνες της Brembo, που “δαγκώνουν” δίσκους διαμέτρου 320 mm.
Στο μοντέλο “S” οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ, που μπορούν να ρυθμιστούν ως προς την προφόρτιση, την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.

Ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη υπάρχει ένα ψεύτικο ρεζερβουάρ, καθώς το πραγματικό, χωρητικότητας 13 λίτρων, βρίσκεται στρατηγικά τοποθετημένο κάτω από τη σέλα για να ευνοηθεί η μοτοσυκλέτα από χαμηλότερο κέντρο βάρους και μια πιο κεντρική κατανομή-τοποθέτηση του βάρους.

Όπως και με το αγωνιστικό μοντέλο Flat Track της Indian που έχει σαρώσει αγώνες και πρωταθλήματα στις ΗΠΑ, το FTR750, το φιλτροκούτι είναι είναι τοποθετημένο απευθείας πάνω στον κινητήρα για να βελτιστοποιήσει τη ροή αέρα και να μεγιστοποιήσει την ισχύ. Εν τω μεταξύ, τα ελαστικά είναι Dunlop DT3-R που δημιουργήθηκαν πρόσφατα, τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με τη φιλοσοφία του μοντέλου και είναι τοποθετημένα σε τροχούς 19 και 18 ιντσών αντίστοιχα, μπροστά και πίσω.

Το βάρος των FTR παραγωγής δεν έχει καμία σχέση με αυτό του αγωνιστικού αφού ξεπερνάει τα 220 κιλά. Εκτός του ότι το Indian FTR 750 ζυγίζει 50 τουλάχιστον λιγότερα κιλά, έχει 4άρι σασμάν, συβατικό (!) πιρούνι της Ohlins και διαφορετικό-αγωνιστικό κινητήρα. Α ναι, κοστίζει και 50,000 ευρώ…

Εκτός από την χαρακτηριστική σχεδίαση των νέων Indian FTR 1200 και Indian FTR 1200 S υπάρχουν πολλά αξιόλογα περιφερειακά εξαρτήματα και τεχνολογίες που φτιάχνουν δυο καλές μοτοσυκλέτες συνολικά. Με τιμόνι ProTaper αλουμινίου, όμορφο προβολέα LED, θύρα USB για γρήγορη φόρτιση κινητών συσκευών και σύστημα ελέγχου ταχύτητας του ταξιδιού (cruise control).

Στο Indian FTR 1200 S έχει προσθέτει στον εξοπλισμό μια οθόνη αφής LCD 4,3 “, με συμβατότητα Bluetooth (όμορφη αναλογική οθόνη έχει το απλό FTR 1200), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού (traction control), ενώ υπάρχουν και τρία riding mode (Sport, Standard, Rain) με διαφορετικά επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης για το κάθε ένα από αυτά.

Οι Indian FTR 1200 θα είναι διαθέσιμες σε χρωματισμό Black Thunder, ενώ οι FTR 1200 S θα είναι Red Steel Gray, Titanium Metallic Black Thunder καθώς και στα αγωνιστικά των Race-Replica του εργοστασίου.

Και τα δύο μοντέλα θα φτάσουν στην αγορά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 σε τιμές που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί. Για την Αμερική οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί είναι 13.000 δολάρια για το απλό FTR και 15.000 δολάρια για το FTR S. Έχουμε να πούμε μπράβο στην Indian για αυτές τις υπέροχες μοτοσυκλέτες και να δηλώσουμε ενθουσιασμένοι που τόλμησε να τις βγάλει στην παραγωγή.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!