Δέκα χρόνια -και κάτι- επιτυχίες
Το Kawasaki KSR 110 είναι μια γνωστή μικρή μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται στη Νοτιοανατολική Ασία από την Kawasaki. Η εμφάνισή του παραπέμπει στις “χωμάτινες” οικογένειες της Kawasaki τις KLX / KX και απευθύνεται κυρίως στους νεότερους, αρχάριους αναβάτες. Έκλεισε πέρσι τα 10 χρόνια παρουσίας του στις αγορές και το γιόρτασε με μια επετειακή έκδοση, που παρέμεινε και φέτος στην γκάμα της εταιρίας σαν συλλεκτική.
Η επετειακή έκδοση ονομάζεται Kawasaki KSR 110 10th Anniversary και είναι βαμμένη με διαφορετικά χρώματα απ’ ότι τα συνηθισμένα KSR.
Το Kawasaki KSR 110 είναι μια μοτοσυκλέτα μινιατούρα που μοιράζεται τον κινητήρα του παπιού Kawasaki Edge 110, που είναι 2βαλβίδων με έναν εκκεντροφόρο επικέφαλης, 111cc και αποδίδει 7,9 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (ροπή 0,82 kgm, 6.000).
Tροφοδοτείται από καρμπυρατέρ Keihin PB 18, το σαζμάν είναι ημιαυτόματο 4 σχέσεων και ο συμπλέκτης είναι φυγοκεντρικός και υγρός πολύδισκος. Οι τροχοί του Kawasaki KSR 110 είναι 12 ιντσών, οι ζάντες χυτές αλουμινένιες και φοράει ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό.
Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και η πίσω ανάρτηση – με ενισχυμένο ψαλίδι – έχει ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Το ύψος σέλας είναι χαμηλό στα 750 χιλιοστά, το μεταξόνιο είναι επίσης μικρό στα 1.165 χιλιοστά και το συνολικό του βάρος φτάνει μόλις τα 85 κιλά. Α, ναι το ντεπόζιτο χωράει 7,3 λίτρα.
Όπως είναι λογικό, λόγω της τρέλας των Ασιατών αναβατών με το Kawasaki KSR 110, τα αξεσουάρ after market είναι αμέτρητα, όπως θα δούμε και σε μελλοντικά μας άρθρα στο SuperPapi.gr.
Το μοτοσυκλετάκι ξεκίνησε την καριέρα του στην αγορά της Ταϊλάνδης στις αρχές του 2005, σαν μικρογραφία ενός supermoto και αργότερα βρέθηκε να ανταγωνίζεται το Honda MSX 125 (ή Grom όπως ονομάζεται). Σύντομα άρχισε να εξάγεται στις αγοράς της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες, η Μαλαισία και το Βιετνάμ, όπου λόγω του συμπαθητικού σχήματός του, του μικρού μεγέθους, του φιλικού χαρακτήρα του… και της υψηλής τιμής του, δημιούργησε μόδα και φανατικούς φίλους.
Το Kawasaki KSR 110 δέχθηκε facelift το 2013, με διάφορες μικρές αλλαγές και κυρίως με μίζα για την εκκίνηση. Παράλληλα δημιουργήθηκε μια έκδοση η Pro KSR, το 2014 στην Ινδονησία, που η διαφορά της με το KSR ήταν το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη.
Πηγή: Responce.jp