Εφ’ όλης της ύλης
*Κινητήρας Euro4 *Ίδια απόδοση με το παρελθόν * Νέα εμφάνιση, πλαστικά, σέλες *Πλαίσιο εξ όλοκλήρου ανανεωμένο *ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
Ολική επαναφορά για το νέο ΚΤΜ 390 Duke του 2017 που δεν έχει αφήσει σχεδόν τίποτε ίδιο με το μοντέλο που αντικαθιστά, πέραν του κινητήρα. Με την ευκαιρία της μετατροπής του μοντέλου σε Euro4 όλα αυτά…
Το ανανεωμένο ΚΤΜ 390 Duke διαθέτει νέο πιρούνι, πλαίσιο, εμφάνιση και πλαστικά, προβολέα, όργανα, εξάτμιση και ride-by-wire, εκτός των άλλων.
Ο προβολέας τύπου LED με DRL λάμπες προσφέρει τα μέγιστα στην εμφάνιση σε συνδυασμό με το ξανασχεδιασμένο κοστούμι που είναι πιο αιχμηρό και πιο επιθετικό από πρίν.
Μέσω της επιθετικότητας αυτής και των νέων γραφικών το ΚΤΜ 390 Duke του 2017 αποπνέει αέρα μεγαλύτερης και ποιοτικότερης μοτοσυκλέτας.
Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο-υποπλαίσιο παραμένει τύπου χωροδικτυώματος (όπως και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο) και συνεργάζεται με ένα ανάποδο πιρούνι της WP με καλάμια 43 mm.
Για να γίνει πιο γρήγορη η γεωμετρία του 390 οι διαστάσεις έχουν μειωθεί, όπως το μεταξόνιο που είναι μικρότερο κατά 10 mm, αλλά και η γωνία κάστερ.
Το ινδικής κατασκευής ΚΤΜ 390 Duke 2017 είναι βαρύτερο κατά 5 κιλά ανεβαίνοντας στα 149 από τα 144, με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ πάντως που χωράει 13,4 λίτρα.
Οι σέλες αναβάτη-συνεπιβάτη σχεδιάστηκαν από την αρχή για να ταιριάζουν με την υπόλοιπη εμφάνιση.
Στα φρένα ο μπροστινός δίσκος είναι μεγαλύτερος στα 320 mm πλέον, με ακτινική δαγκάνα της Bybre.
Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει ABS, το οποίο μάλιστα έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης.
Οι επιδόσεις του υγρόψυκτου, 4βάλβιδου μονοκύλινδρου κινητήρα των 373.2cc παραμένουν ως είχαν στους 44 ίππους.
Η νέα σχεδίαση της εξάτμισης της επιτρέπει να περνάει το τελικό της τμήμα στο πλάι και όχι από κάτω όπως πριν.
Στα όργανα τώρα υπάρχει ψηφιακή οθόνη TFT, το 390 διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι Ride by Wire και οι μανέτες φρένου-συμπλέκτη είναι πλέον ρυθμιζόμενες.