Μικρό και “περιπετειώδες”
Στο σαλόνι του Μιλάνου αποφάσισε η γιαπωνέζικη Suzuki να παρουσιάσει το μικρότερο παιδί της οικογένειας των V-Strom. Το Suzuki V-Strom 250 ABS φοράει την εμφάνιση των μεγαλύτερων αδελφών και τον δικύλινδρο κινητήρα του στρητάδικου Suzuki Inazuma 250.
Αφού πρώτα παρουσιάστηκαν τα ανανεωμένα Suzuki V-Strom 650, Suzuki V-Strom 1000 για το 2017 είχε έρθει η σειρά να εμφανιστεί το “πρώτο σκαλί της περιπέτειας με μοτοσυκλέτα σε άσφαλτο και χώμα” σύμφωνα με τη Suzuki πάντα.
Ο κινητήρας του Suzuki V-Strom 250 ABS είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά του Inazuma, ρυθμισμένος έτσι ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα της μικρής μοτοσυκλέτας, με ροπή στις χαμηλο-μεσαίες στροφές, με απόδση 24 ίππων, στις 8.000 rpm και ροπή 2,4 Kgm στις 8.000 rpm.
Η εμφάνιση του Suzuki V-Strom 250 ABS ακολουθεί την πεπατημένη των V-Strom με μεγάλο ρεζερβουάρ και εισαγωγές ψυγείου και κυρίως το ρύγχος-ράμφος κάτω από τον προβολέα. Μεγάλο είναι και το ύψος του κινητήρα.
Η σέλα είναι δύο επιπέδων, ο μεγάλος σιγαστήρας της 2 σε 1 εξάτμισης, και η ουρά αρκετά ογκώδης, όπως εξ άλλου όλα τα τμήματα της μοτοσυκλέτας εκτός ίσως του κάπως ισχνού μπροστινού τροχού.
Ο προβολέας του Suzuki V-Strom 250 ABS είναι στρογγυλός και πάνω του υπάρχει μια σχεδόν κάθετα τοποθετημένη ζελατίνα, ενώ ψηφιακή είναι η οθόνη των οργάνων.
Όπως είπαμε και στην εισαγωγή το Suzuki V-Strom 250 ABS 2017, αναμένεται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές το Καλοκαίρι του 2017 και όπως είναι λογικό έχει ενδιαφέρον να δούμε σε ποια επίπεδα θα διαμορφωθεί η τιμή του.