Λίγο πριν τις 6,0 χιλιάδες ευρώ
Το μικρότερο adventure μοτοσυκλετάκι BMW G 310 GS που αντιγράφει όσο το δυνατόν περισσότερο σε σμίκρυνση το BMW R 1200 GS και ανοίγει νέους δρόμους… ασφάλτινους και χωμάτινους.
Αφού πρώτα έφτασε το μονοκύλινδρου roadster BMW G 310 R η βαυαρική εταιρία κάνει το βήμα και περνάει στην παραγωγή της BMW G 310 GS, που φαντάζει ιδανική για την ελληνική αγορά, λόγω μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων και ικανότητας κίνησης στο χώμα.
Οι προδιαγραφές της, οι 34 ίπποι, το συνολικό ύφος και το βάρος των 170 kg, συνδυάζονται με μια τιμή που πλησιάζει τις 6,0 χιλιάδες ευρώ, συγκεκριμένα τις 5.950 ευρώ, όχι λίγα χρήματα για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα κοντά στα 300 κυβικά. Από την άλλη, το 310 είναι το φθηνότερο ψευδοεντούρο της BMW…
Σημειώστε ότι το αδελφάκι street BMW G 310 R, κοστίζει κάτω από 5.000 ευρώ (4.950 ευρώ, άρα 1.000 ευρώ φθηνότερα). Υπενθυμίζουμε ότι και οι δυο μοτοσυκλέτες κατασκευάζονται στην Ινδία.
Με στόχο τις πολλές χρήσεις (all round, όπως είναι ο όρος) σε χώμα και άσφαλτο το 310 έχει με μεταξόνιό στα 1.420mm και μπροστινό τροχό στις 19 ίντσες (17 ίντσες πίσω), με διαδρομές αναρτήσεων στα 180mm.
Ο κινητήρας του BMW G 310 GS είναι μονοκύλινδρος 313cc, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, απόδοση 34 ίππων στις 9.500rpm και ροπή 2,8 kgm στις 7.500rpm.
Η ιδιαιτερότητα του κινητήρα είναι ότι ο κύλινδρος είναι τοποθετημένος ανάποδα (κατά 180 μοίρες) με την εισαγωγή αέρα μπροστά και την εξάτμιση να βγαίνει προς τα πίσω, για να περάσει μέσα από το ψαλίδι και μετά να βγει κάτω και δεξιά.
Το πλαίσιο του BMW G 310 GS είναι περιμετρικό, σωληνωτό και φοράει μπροστά αντεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 41mm και αλουμινένιο ψαλίδι πίσω, με μονό αμορτισέρ χωρίς συνδέσμους. Πίσω υπάρχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Στον τομέα των φρένων συναντούμε έναν μονό δίσκο διαμέτρου 300mm μπροστά, με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήριξης, ενώ το πίσω φρένο είναι δίσκος διαμέτρου 240mm. Τα φρένα διαθέτουν δικάναλο ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί αν επιθυμεί ο αναβάτης του, για οδήγηση στο χώμα.
Το ντεπόζιτο χωράει 11 λίτρα, και η BMW ανακοινώνει τελική ταχύτητα 143 km/h και κατανάλωση 3,3 λίτρων στα 100 km.
Στο χώρο των οργάνων το BMW G 310 GS διαθέτει μία οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) με ενδείξεις ταχύτητας, στροφών κινητήρα, σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων, θερμοκρασίας κινητήρα, στάθμης καυσίμου, αυτονομίας, μέσης κατανάλωσης βενζίνης, μέσης ταχύτητας και ρολογιού.