MotorBike.gr

Triumph, Moto Guzzi, Ducati – 2019: Scrambler… παλιακά

08/10/2018

Η πατίνα του παλιού χώματος

Τρεις ευρωπαϊκές εταιρίες που κινήθηκαν, όχι συντηρητικά, αλλά παραδοσιακά. Με νοσταλγία για το ένδοξο, γεμάτο δάφνες, εικόνες και συναίσθημα παρελθόν τους, παρουσίασαν η κάθε μια την άποψή της για το πως ήταν το “χώμα” παλιά. Τρία Scrambler λοιπόν, από δυο ιταλικές και μια βρετανική εταιρία. 

Moto Guzzi V85 TT, 2019: Στα χνάρια της παράδοσης

Ποια ήταν εξαρχής η ομορφιά της πρωτότυπης Moto Guzzi V85 TT; Μα οι κλασικές της γραμμές που θύμιζαν τα ψευδοεντούρο της ιστορικής ιταλικής φίρμας του 1980.

Η V85 TT έρχεται να συνεχίσει την παράδοση των Moto Guzzi διπλής χρήσης, τα οποία είχαν συμμετάσχει και στο Paris-Dakar τότε, ενώ αντικαθιστά κατά κάποιο τρόπο τα Stelvio.

Ο κινητήρας της V85 TT είναι ολοκαίνουργιος, V-2 και αερόψυκτος, εγκάρσια τοποθετημένος, με κυβισμό 850 cc και ιπποδύναμη 80 ίππων, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ροπή η οποία θα είναι πολλή όπως συνηθίζει να κάνει η εταιρία.

Νέο είναι και το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ενώ μέσα από το αλουμινένιο ψαλίδι περνάει (δεξιά) ο άξονας της τελικής μετάδοσης.

Ένα είναι το αμορτισέρ πίσω και ανάποδο το πιρούνι. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών και ο πίσω 17.

Η Moto Guzzi V85 TT θα διατίθεται σε δυο χρωματικούς συνδυασμούς, έναν πιο σπορ (άσπρο-κόκκινο-κίτρινο) κι έναν γκρίζο μεταλλικό. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σύντομα.

Ducati Scrambler, 2019: Επίθεση με 4 Scrambler

Tέσσερα μοντέλα, Icon, Café Racer, Desert Sled και Full Throttle, με μικρές ανανεώσεις παρουσίασε η Ducati στην Ιntermot τα οποία χρησιμοποιούν τον μεσαίο κινητήρα των 803 cc.

Οι αλλαγές αφορούν στην προσθήκη, φώτων DRL, το cornering ABS, καθώς και νέο υδραυλικό συμπλέκτη. Οι διαφορές τους είναι ότι το Scrambler Icon έχει βασικά ελαφρώς χαμηλότερη σέλα (798 mm) και διαφορετικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του.

Το Scrambler Full Throttle, έχει νέα χρώματα και εξάτμιση της Termignioni.

Αντίστοιχα το Scrambler Café Racer έχει νέα, εντυπωσιακά χρώματα, λάστιχα Pirelli diablo Rossi III, καθρέφτες στις άκρες του του τιμονιού (bar-end mirrors) και εξάτμιση με διπλό τελικό.

Τέλος το Scrambler Desert Sled με το ψηλό φτερό, έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με μεγαλύτερες από πριν διαδρομές, ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών, 17 ο πίσω και η σέλα φτάνει στα 860 mm.

Triumph Street Scrambler 900, 2019: Τα ένδοξα ‘50s και ’60s

Επενδύοντας για άλλη μια φορά στην παράδοση της εταιρίας και τις κλασικές δικύλινδρες Bonneville η Triumph είχε φτιάξει μια 900άρα με ψηλή διπλή εξάτμιση που την ονόμαζε Street Scrambler. Αυτή λοιπόν η κομψή, κλασική μοτοσυκλέτα βελτιώθηκε για το 2019.

Βελτίωση έχει δεχθεί ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 900 cc, με αύξηση της ιπποδύναμης κατά 10 περίπου ίππους, φτάνοντας έτσι τους 64,1 στις 7.500 rpm, με αλλαγές στον στρόφαλο και τον συμπλέκτη, αλλά και αντικραδασμικό άξονα.

Ανανέωση έχουμε και στο μπροστινό φρένο, με τετραπίστονη δαγκάνα Brembo, αλλά και στο νέο πιρούνι της γιαπωνέζικης Kayaba, που έχει διαδρομή 120mm. Δύο είναι τα αμορτισέρ πίσω, με την ίδια διαδρομή.

Οι τροχοί είναι 19 και 17 ιντσών και η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με επιλογή riding mode (road-rain), traction control και ABS, τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν, κ.α.

Η νέα Street Scrambler του 2019 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς: Λευκό, κόκκινο και χακί

Φωτογραφίες: www.intermot-cologne.com, Ducati, Triumph, Moto Guzzi

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!