… και τώρα… το “εκρηκτικό” 310
Το είχαμε ξαναπεί και θα το πούμε μια φορά ακόμα: η κινεζική Zontes – η οποία στην Ελλάδα κυκλοφορεί κάτω από το σήμα της Daytona – δεν είναι μια συνηθισμένη… κινεζική εταιρία. Απόδειξη η κινητικότητά της που σταματημό δεν έχει. Κι ακόμα μία απόδειξη είναι το ολοκαίνουργιο 310 Χ1, μια σπορ μοτοσυκλέτα μικρο-μεσαίου κυβισμού με εντυπωσιακή εμφάνιση, εξοπλισμό και “νέα καλούδια”.
Όλη η ιστορία ξεκίνησε με τη “σεμνή και ταπεινή” Daytona R250 Zontes που μας έδωσε την πρώτη γεύση από μια ιστορία που δεν ξέραμε πώς θα προχωρήσει.
Η κατασκευή ήταν κάτι παραπάνω από τίμια, προσφέροντας σαφώς περισσότερη ποιότητα και εξοπλισμό σε σχέση με την τιμή της.
Διαβάστε: Πρώτη επαφή Daytona R250
Αυτά ίσχυαν και στις επόμενες κινήσεις της εταιρίας, στα 310 της, που εμφανίστηκαν σε τρεις παραλλαγές. “R”-γυμνό, “Χ”-σπορ τουρισμού και “Τ”-adventure.
Τώρα λοιπόν έρχεται η σειρά του ολοκαίνουργιου 310 Χ1, που είναι ένα “Χ” με αλλαγές και βελτιώσεις και χρώματα… εντυπωσιακά.
Βασικές διαφορές σε σύγκριση με το “απλό Χ” είναι βεβαίως το ρωμαλέο, υπέροχης κατασκευής και σχήματος μονόμπρατσο ψαλίδι που αφήνει τη δεξιά πλευρά του πίσω τροχού γυμνή, τη στιγμή που έχει αλλάξει και η ζάντα με μια πιο ελαφριά.
Διαβάστε: Daytona Τ310 – Super Test
Η επόμενη διαφορά του μοντέλου είναι το μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστινό δισκόφρενο, ενώ η εμφανέστερη αλλαγή είναι οι χρωματισμοί, που ξέφυγαν από τα μονόχρωμα και έγιναν πολύχρωμοι και παρότι κάπως “πολύπλοκοι” δεν χαλούν, αλλά δυναμώνουν τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, ταιριάζοντας μάλιστα με το συνολικό design.
H εμπνευσμένη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, που βασίζεται απόλυτα στο μοντέλο που έχουμε και στην αγορά μας, το Daytona X310, γίνεται εμφανής απ’ όποια γωνία και να την κοιτάξεις, αποτελώντας (μαζί με τα υπόλοιπα 310άρια αδέλφια της) μια από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της χρονιάς στο χώρο.
Ο κινητήρας, το πλαίσιο και το πιρούνι, πέρα από τα υπόλοιπα περιφερειακά, είναι κοινά με τα γνωστά μας μοντέλα, ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 2EEK και 4 βαλβίδων κινητήρας αποδίδει σχεδόν 35 ίππους στις 9.500 rpm και 3,0 kgm ροπής στις 7.500 rpm.
Τα λάστιχα είναι 110/70 μπροστά και 160/60 πίσω (η ζάντα έχει στενέψει στις 4,5”, από 5,5 που είναι στο Χ310), με το πίσω φτερό/βάση πινακίδας να έχει κατέβει πάνω στο ψαλίδι, αφήνοντας “ελεύθερη” οπτικά την ουρά. Το βάρος που ανακοινώνεται είναι 149 κιλά χωρίς υγρά.
Για περισσότερες πληροφορίες γύρω από το 310 Χ1 θα πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή…