MotorBike.gr

BMW G 310 GS 2021: Φρεσκάρισμα και μικροβελτιώσεις

02/10/2020

Η μικρή GS “δυναμώνει”

Η BMW Motorrad θα παρουσιάσει επίσημα σε λίγες μέρες τη νέα BMW G 310 GS, μια μοτοσυκλέτα που το 2016 επανέφερε την βαυαρική εταιρία στους μικρούς κυβισμούς και που τώρα ανανεώνεται αισθητικά και σε σημεία.

Συμπαγής σαν μέγεθος, μικρών διαστάσεων και ευέλικτη, η BMW G 310 GS έφερε νέους αναβάτες κάτω απ’ τη φτερούγα, ή την έλικα αν προτιμάτε, της BMW και τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο της, δέχεται μικροβελτιώσεις.

Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος κινητήρας με τη χαρακτηριστική ανεστραμμένη κεφαλή (εισαγωγή μπροστά, εξάτμιση πίσω) παραμένει φυσικά ίδιος, με τη διαφορά ότι θα είναι πλέον προδιαγραφών Euro5.

Η καρδιά της νέας BMW G 310 GS εξακολουθεί να έχει κυβισμό 313 cc, δύο εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα πίσω και η κυλινδροκεφαλή έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες, με τη διάταξη – σύμφωνα με την εταιρία – να βελτιστοποιεί την εισαγωγή αέρα στον θάλαμο καύσης και να έχει ως αποτέλεσμα μια ιδιαίτερα συμπαγή αρχιτεκτονική.

Η ισχύς του είναι 34 ίπποι (25 kW) στις 9.500 rpm και η μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 rpm.
Η νέα BMW G 310 GS έχει ηλεκτρονικό γκάζι για καλύτερη απόκριση σε όλες τις στροφές, με αυτόματη αύξηση του ρελαντί κατά την εκκίνηση, που αποτρέπει επίσης την πιθανή ξαφνική διακοπή λειτουργίας του κινητήρα (σύμφωνα και πάλι με την BMW).

Ο συμπλέκτης είναι νέος ενισχυμένος, anti-hopping (μερικής ολίσθησης) που μειώνει το φρενάρισμα του κινητήρα, αυξάνοντας τον έλεγχο του αναβάτη, ιδιαίτερα κατά το φρενάρισμα όταν συνοδεύεται με κατεβάσματα ταχυτήτων. Προσφέρει επίσης πιο μαλακό συμπλέκτη- μανέτα που πατιέται πιο εύκολα.


Νέος είναι ο προβολέας που είναι
full LED για ακόμη καλύτερη ορατότητα τη νύχτα, ενώ LED είναι και τα φλας.

Ρυθμιζόμενες είναι – σε 4 θέσεις οι μανέτες συμπλέκτη και μπροστινού φρένου στο τιμόνι, παρέχοντας εργονομικά οφέλη – ιδιαίτερα για άτομα με μικρά δάχτυλα. Για παράδειγμα στην 1η θέση ρύθμισης η μανέτα του φρένου είναι 6 mm πιο κοντά στο τιμόνι, απ’ ό,τι στην 4η θέση.

Ήπιο είναι το αισθητικό φρεσκάρισμα της 310, που προσφέρεται σε τρεις νέους χρωματικούς συνδυασμούς. Τα πλαστικά τμήματα της μοτοσυκλέτας παρότι μοιάζουν να έχουν αλλάξει, είναι ίδια, αλλά λόγω των νέων χρωμάτων προσφέρουν μεγαλύτερη δυναμικότητα, με το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα να φαίνεται πιο “γεμάτο” από πριν.

Σαν γνήσια BMW GS, η 310 διακρίνεται από τη χαρακτηριστική ζελατίνα, το υψηλό μπροστινό φτερό, και την υπερυψωμένη, λεπτή ουρά.

Και χρωματικά αντικατοπτρίζει τη γενική ιδέα της οικογένειας BMW GS, ενώ το κόκκινο πλαίσιο χωροδικτύωμα στον μπλε/μαύρο/ασημί συνδυασμό δίνει μια εξτρά σπορ νότα.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σύντομα και πιο συγκεκριμένα στις 8 Οκτωβρίου, όταν γίνει η επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!