MotorBike.gr

TRIUMPH TIGER SPORT 660, 2022: Έρχεται με ορμή το Φθινόπωρο

26/08/2021

Διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες

Ακολουθώντας την modular λογική, η Triumph ανέπτυξε πάνω στη βάση του Trident 660 μια πολύ έξυπνη και κομψή Crossover μοτοσυκλέτα με το όνομα Tiger Sport 660. Αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της βρετανικής εταιρίας στους μεσαίους κυβισμούς, στοχεύοντας σε ένα ευρύτερο κοινό.

Άμεσος ανταγωνιστής του νέου μοντέλου της Triumph, είναι το Yamaha Tracer 7 και αυτό διατυπώνεται μόνο και μόνο για να προσδώσει μια εικόνα του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Με μια ευρύτερη οπτική, το Tiger Sport 660 έχει τη δυναμική να «κλέψει» αγοραστές από πολλές και διαφορετικές κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των Street και Adventure της μεσαίας κλάσης κυβικών.

 

 

Αν μη τι άλλο, η Triumph τοποθετήθηκε πολύ έξυπνα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ειδικά τώρα που αναμένεται να γίνει… χαμός στα 600-700cc, με αυτή την κατηγορία κυβισμού να συγκεντρώνει εκ νέου το ενδιαφέρον.

Όσον αφορά τις πληροφορίες για τη νέα μοτοσυκλέτα, αυτές είναι με το σταγονόμετρο. Η Triumph έδωσε επίσημα στη δημοσιότητα ένα video μικρής διάρκειας, με το μοντέλο να εμφανίζεται σε μερικά πλάνα με καμουφλάζ, αναφέροντας πως βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών.

Ωστόσο μια μέρα μετά τη δημοσιοποίηση του video αυτού, κάποιος… μαρτυριάρης dealer της εταιρίας άφησε αδέσποτες κάποιες φωτογραφίες που εμφανίζουν τη μοτοσυκλέτα ολοκληρωμένη, και μάλλον πρόκειται για μοντέλο προπαραγωγής που κατασκευάστηκε για επίδειξη στους αντιπροσώπους της Triumph.

 

 

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν υπάρχουν, ας μην είμαστε και αχάριστοι, ωστόσο από τη σύγκριση των φωτογραφιών του Tiger Sport 660 με το Trident 660 προκύπτουν ορισμένα στοιχεία.

Το πλαίσιο είναι το ίδιο αν και αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο λόγω της modular φιλοσοφίας που εξυπηρετεί ακριβώς αυτό , την ανάπτυξη μιας βάσης πλαισίου-κινητήρα, πάνω στην οποία χτίζονται διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων.

Με μια πιο προσεκτική ματιά, βλέπουμε ότι τα μαρσπιέ στο Tiger Sport 660 είναι τοποθετημένα πιο μπροστά και πιο κάτω σε σχέση με το Trident, κάτι επίσης αναμενόμενο, αφού η θέση οδήγησης του πρώτου θα πρέπει να συμμορφώνεται με άλλα εργονομικά δεδομένα, που υπαγορεύονται από την κατηγορία στην οποία ανήκει.

Το υποπλαίσιο φαίνεται επίσης ίδιο, τουλάχιστον οπτικά, αν και η σέλα του συνεπιβάτη είναι τοποθετημένη πιο ψηλά, με τα μαρσπιέ επίσης σε διαφορετική θέση, οπότε δεν αποκλείεται να υπάρχουν κάποιες διαφορές, που έχουν να κάνουν κυρίως με την ενίσχυσή του, αφού στο Tiger Sport 660 το σενάριο δικάβαλου με αποσκευές είναι πολύ πιο πιθανό και συχνό σε σχέση με το Trident.

To πιρούνι μοιάζει επίσης αρκετά στα δύο μοντέλα και πρόκειται για ένα ανεστραμμένο Showa SSF, αν και δεν αποκλείεται στο Tiger Sport 660 να έχει αποκτήσει μερικά mm περισσότερης διαδρομής.


Τα φρένα είναι ίδια, όποτε μιλάμε για διπίστονες Nissin μπροστά, συνεργαζόμενες με δύο δίσκους διαμέτρου 310mm και για μονοπίστονη Nissin πίσω, συνεργαζόμενη με δίσκο 255mm. Τo ABS, είναι φυσικά δεδομένο.

Τώρα σε ό,τι αφορά το ψαλίδι, η διαδρομή που ακολουθεί, στο δεξί του σκέλος τουλάχιστον, είναι ίδια, αλλά υπάρχουν διαφορές στα ενισχυτικά νεύρα.

Φυσικά με αυτά τα οπτικά δεδομένα μόνο στο επίπεδο των υποθέσεων μπορεί να λεχθεί κάτι, οπότε δεν θα επεκταθούμε περισσότερο.

Ο κινητήρας είναι αυτός του Trident 660, μια τρικύλινδρη μονάδα 660cc, η οποία (στο Trident) αποδίδει 81 ίππους στις 10.250rpm και 6,4 kgm ροπής στις 6.250rpm.

Φυσικά δεν αποκλείεται η Triumph να έχει προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές για να μεταβληθούν αυτά τα χαρακτηριστικά απόδοσης, κυρίως όσον αφορά τις στροφές που κορυφώνονται οι τιμές αυτές, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν αναμένονται σημαντικές διαφορές.

Στις φωτογραφίες του μοντέλου προπαραγωγής που διέρρευσαν, φαίνεται και ο πίνακας οργάνων του Tiger Sport 660, που – τι έκπληξη! – είναι ίδιος με αυτόν του Trident, και αποτελείται από τον συνδυασμό δύο ψηφιακών οθονών, μιας LCD στο επάνω μέρος και μιας μικρότερης TFT, κάτω.

Με τόσα κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες, περιμένουμε βεβαίως και ταύτιση σε ό,τι αφορά το επίπεδο του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, πράγμα που σημαίνει Riding Modes, Τraction Control και φυσικά Ride by Wire γκάζι.

Η επίσημη παρουσίαση του Triumph Tiger Sport 660 αναμένεται το φθινόπωρο, με την τιμή του να είναι λίγο πιο υψηλή από την Trident, δηλαδή κοντά στις 8.500 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση.

Τ ντεμπούτο του θα γίνει λογικά σε κάποια από τις μεγάλες εκθέσεις μοτοσυκλέτας του Οκτωβρίου και του Νοεμβρίου, εκτός και αν έχουμε πάλι lockdown και απαγόρευση συναθροίσεων και τελικά ο κάθε κατασκευαστής τραβήξει ξεχωριστή πορεία με διαδικτυακές παρουσιάσεις.

Πηγή φωτογραφιών: MotorBeam / Triumph

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!