Mε το βλέμμα στραμμένο προς τη νοσταλγία
Σύμφωνα με πηγές από την Ιαπωνία, η Honda ετοιμάζει ένα Scrambler που θα χρησιμοποιεί τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα των CB. Θα επιστρέψει άραγε μέσω ενός Honda CL500S η θρυλική οικογένεια των CL της γιαπωνέζικης εταιρίας που έγραψε ιστορία τη δεκαετία του 1970;
Οι μοτοσυκλετιστές στην Ευρώπη αλλά και στην Ιαπωνία δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για μοτοσυκλέτες και σχήματα του παρελθόντος, αλλά και για τις μοτοσυκλέτες scrambler: τις απλές μοτοσυκλέτες δρόμου, με στοιχεία από μοντέλα για χώμα, με ρετρό πινελιές.
Με δεδομένο πως ένα custom κι ένα scrambler μεσαίου κυβισμού μπορούν να έχουν πολλά κοινά στοιχεία, οι φήμες που κυκλοφορούν στην Ιαπωνία ενισχύονται από πατέντες που έχουν κατατεθεί από τη Honda. Οι φήμες λοιπόν λένε ότι εύκολα θα μπορούσε η Honda να μετατρέψει το υπάρχον στη γκάμα CMX 500 Rebel σε ένα ωραιότατο CL500S, όπου “S” σημαίνει Scrambler.
Στην Ιαπωνία, πέρα από το CMX 500 Rebel, κυκλοφορεί και CMX 250 Rebel, το οποίο είναι ακριβώς ίδιο με τον μεγάλο αδελφό του, με το ίδιο πλαίσιο παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος (δικύλινδρος στην περίπτωση του 500).
Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine δημοσίευσε πρόσφατα ένα render με ένα πιθανό μελλοντικό Honda CL250 Scrambler, ενώ αμέσως μετά ήρθε και δεύτερο render αφιερωμένο στο CL500S.
Χρησιμοποιώντας τις πηγές του, το ιαπωνικό περιοδικό δημιούργησε ένα σχέδιο με λιγότερες ιστορικές αναφορές και περισσότερα στοιχεία από το CMX500 Rebel.
Μεταξύ των διαφορών σημειώνουμε τις ζάντες με πολλά μπράτσα/ακτίνες, με διάμετρο 18 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.
Το πλαίσιο αλλάζει στο πίσω μέρος, που είναι ψηλότερο από την custom έκδοση, γιατί αυτό απαιτεί η θέση οδήγησης και τα μακρύτερα αμορτισέρ, που πρέπει να προσφέρουν μεγαλύτερη διαδρομή στον πίσω τροχό.
Το ψαλίδι παραμένει αυτό του Rebel 500, ενώ το συμβατικό πιρούνι φοράει τις κλασικές λαστιχένιες προστατευτικές φυσούνες.
Η σέλα προσφέρει άφθονο χώρο για τον αναβάτη και μικρότερο τμήμα για τον συνεπιβάτη, το ρεζερβουάρ ακολουθεί τη διαγώνια γραμμή του πλαισίου, έχει προεξέχουσα τάπα και λαστιχένια τμήματα για τα γόνατα, όπως τα CL του ’60.
Η εξάτμιση δύο σε ένα διαθέτει μονό τελικό σιγαστήρα, ο οποίος – όπως ορίζει η παράδοση – ανεβαίνει ψηλά στα πλάγια, στο μέσον περίπου της μοτοσυκλέτας.
Το τελικό αποτέλεσμα δείχνει να διαθέτει εναρμονισμένες γραμμές και καλές αναλογίες.
Προφανώς η δουλειά των ανθρώπων του Young Machine δίνει μια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια μοτοσυκλέτα Scrambler που θα μπορούσε να τοποθετηθεί εμπορικά ανάμεσα στο Rebel και το γυμνό CB500.
Πηγή: young-machine.com