Στους δρόμους της μόδας
Η ξεχωριστή “μπράντα” της Harley-Davidson, η LiveWire, παρουσιάζει το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο S2 Del Mar. Η «ηλεκτρική» μάρκα LiveWire της Harley-Davidson αποκαλύπτει το πρώτο μοντέλο που εξελίχθηκε πάνω στην πλατφόρμα S2 Arrow, με μονοκόμματη μπαταρία, πλαίσιο και κινητήρα.
Η LiveWire, η μάρκα της Harley-Davidson που ανέλαβε την παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, μόλις λάνσαρε το νέο της S2 Del Mar, το δεύτερο προϊόν της μάρκας και το πρώτο που υιοθέτησε τη νέα πλατφόρμα «μηδενικών εκπομπών» που ονομάζεται S2 Arrow.
Η έξυπνη κίνηση της Harley-Davidson είναι ότι στις ηλεκτρικές της μοτοσυκλέτες δεν θα χρησιμοποιεί το δημοφιλές-ισχυρό-ιστορικό-εμβληματικό της λογότυπο, αλλά ένα μοντέρνο, αυτό της “LiveWire”, απευθυνόμενη σε ένα νέο κοινό… το οποίο θέλει να κατακτήσει.
Το νέο μοντέλο, με ύφος street-tracker, έχει παρουσιαστεί προς το παρόν μόνο στην έκδοση “Launch Edition” (κάτι σαν προ-παραγωγής), είναι περιορισμένης παραγωγής (μόνο 100 μονάδες) κι όλα τα κομμάτια εξαντλήθηκαν στη φάση της προπαραγγελίας, με τιμή 17.699 $ το καθένα (λίγο παραπάνω 16.400 ευρώ με τις τρέχουσες ισοτιμίες).
Ενδιαφέρον παρουσιάζει – πέραν του ότι εξαντλήθηκαν τα 100 κομμάτια σε λιγότερο από 20 λεπτά! – ό,τι οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν από την Άνοιξη του 2023!
Ακριβώς, οι 100 νοματαίοι αγόρασαν “κάτι” που έχουν δει παρά μόνο σε φωτογραφίες, δεν ξέρουν τι πραγματικά είναι, πώς πάει στο δρόμο, κ.λπ.
Η παραγωγή του μοντέλου μαζικότερης παραγωγής θα ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο, με τιμές που θα ξεκινούν από 15.000 δολάρια (περίπου 14.200 ευρώ).
Το κύριο χαρακτηριστικό της προαναφερθείσας αρχιτεκτονικής S2 Arrow είναι πως συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα, το σύνολο των μπαταριών και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα ενιαίο κομμάτι, το οποίο λειτουργεί ως φορέας αντί του κύριου πλαισίου.
Πρόκειται λοιπόν για μια αρχιτεκτονική τύπου “modular” η οποία, μεταξύ άλλων, απλοποιεί και τη συναρμολόγηση, τόσο πολύ που ο κατασκευαστής υπογραμμίζει ότι το S2 Del Mar απαιτεί 44% λιγότερο χρόνο για τη συναρμολόγησή του σε σύγκριση με το πρώτο μοντέλο της εταιρίας, το LiveWire One.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι άμεσης μετάδοσης κίνησης για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ενώ για την μπαταρία δεν έχουν ανακοινωθεί πληροφορίες όσον αφορά τους χρόνους φόρτισης.
Ο μετατροπέας και ο φορτιστής είναι ενσωματωμένοι στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, διατηρώντας έτσι όλες τις συνδέσεις υψηλής τάσης “εσωτερικές”.
Με αυτό το σύνολο που, όπως αναφέρθηκε, θα λειτουργεί και ως πλαίσιο, η πίσω ανάρτηση συνδέεται άμεσα με αυτό, υιοθετώντας ένα ασύμμετρο ψαλίδι με τον αριστερό βραχίονα ίσιο και το δεξί κυρτό, τύπου «μπανάνα».
Οι τροχοί είναι 19″ και συνδυάζονται με ελαστικά Dunlop DT1. Δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα λεπτομέρειες σχετικά με τις αναρτήσεις και τα φρένα, αν και από τις εικόνες που αποκαλύφθηκαν μέχρι στιγμής του “Launch Edition”, είναι αδύνατο να μην παρατηρήσουμε το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και τη δαγκάνα Brembo με ακτινική στήριξη, όπως και τον μόνο δίσκο.
Το βάρος επίσης δεν έχει ανακοινωθεί, αν και η LiveWire ανακοίνωσε ότι στοχεύει στα 195 κιλά. Ο Αμερικανός κατασκευαστής, από την άλλη, έχει αποκαλύψει την ιπποδύναμη, ή καλύτερα τον στόχο που είναι οι 80 ίπποι, με επιτάχυνση στα 0-100km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα.
Η αυτονομία θα φτάνει τα 160 km σε αστικό περιβάλλον και θα υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.
Για τους 100 πελάτες που “άρπαξαν” τη νέα μοτοσυκλέτα σε 18 μόλις λεπτά μετά το άνοιγμα των κρατήσεων, το LiveWire S2 Del Mar “Launch Edition” θα παραχθεί στα πολύ ιδιαίτερα χρώματα “Jasper Grey” ή “Comet Indigo”, τα οποία θα είναι προϊόν μιας συγκεκριμένης διαδικασία βαφής στο χέρι. που διαρκεί πέντε μέρες!
Η τελική έκδοση παραγωγής λογικά θα διαφέρει από την “Launch Edition” και ως προς το χρώμα… γιατί πέντε μέρες για τη διαδικασία βαφής εδώ που τα λέμε, είναι πολύς καιρός όπως και να το κάνουμε.
Το γεγονός ότι τα LiveWire απευθύνονται σε διαφορετικό καταναλωτικό κοινό από αυτό των Harley-Davidson μπορείτε να το διαπιστώσετε κι από τις φωτογραφίες που συνοδεύουν τη μοτοσυκλέτα στην παρουσίασή της.
Ξεκούμπωτα μπουφάν, casual ρούχα, τατουάζ, “προχώ” βίντεο και εντέλει τελείως διαφορετικό ύφος από τα συνηθισμένα της αμερικάνικης εταιρίας.
Νέοι καιροί, νέα διαφημιστικά ήθη…