Πάνω σε δοκιμασμένες, αρχετυπικές συνταγές
Το QJMotor SRV 300 είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που ξαναφέρνει στην Ελλάδα τη σχολή των V-2 Cruiser μικρού κυβισμού, εναρμονισμένη με τις στυλιστικές μοντέρνες τάσεις της κατηγορίας.
Θυμάστε τα Virago, τα cruiser της Yamaha; Έβγαιναν σε κυβισμούς 250, 400 και 535 κυβικών και αποτελούσαν τις τελευταίες μικρο-μεσαίων κυβισμών αμερικάνικου στυλ, μοτοσυκλέτες, με την ιδιαίτερη εμφάνιση και θέση οδήγησης. Εξίσου ταιριαστοί ήταν και οι κινητήρες τους που ήταν παραδοσιακά διάταξης V-2.
Ο σχεδιασμός του QJMotor SRV 300 αντλεί εμφανώς έμπνευση από αυτά τα παραδοσιακά σχήματα των cruiser, προσθέτοντας όμως στην εξίσωση τη μελετημένη εργονομία και την πρακτικότητα, με μοντέρνες πινελιές.
Το κλασικό σχήμα “δάκρυ” του ρεζερβουάρ είναι αυτό που καθορίζει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ενώ τα κοντά φτερά, τόσο πίσω όσο και μπροστά, προσθέτουν νότες customizing σε ένα γοητευτικό σύνολο.
Ο στρογγυλός προβολέας είναι τεχνολογίας LED, αλλά διατηρεί το ρετρό σχήμα του ακολουθώντας τη γενικότερη γραμμή του SRV 300, όπως ακριβώς και το στρογγυλό όργανο που κυριαρχεί πάνω στο τιμόνι, το οποίο είναι ουσιαστικά μια πλήρης ενδείξεων LCD οθόνη.
Το χαμηλό ύψος σέλας (700mm) θα καλύψει ένα πολύ μεγάλο εύρος αναβατών και αναβατριών, με τα δύο πόδια να πατούν σταθερά στο έδαφος και τη διαχείριση των 164 κιλών να γίνεται με ιδιαίτερη ευκολία.
Στον τομέα της ασφάλειας, το QJMotor SRV 300 είναι εφοδιασμένο με ένα ολοκληρωμένο πακέτο φρένων, που αποτελείται από έναν δίσκο 280mm και δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων μπροστά, και έναν δίσκο 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω.
Το σύστημα ABS συμπληρώνει το υψηλό επίπεδο ασφάλειας, για ασφαλή πέδηση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και πίσω συναντάμε τα κλασικά δύο αμορτισέρ που ταιριάζουν απόλυτα με το “γαμψό” πίσω φτερό και το κοντό σελάκι του συνεπιβάτη.
H “καρδιά” του QJMotor SRV 300 είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος δικύλινδρος V κινητήρας, 296cc, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 31 ίππους στις 9.000 στροφές και 26Nm ροπής στις 5.000 στροφές αντίστοιχα.
Η δυνατότητα του συγκεκριμένου δικύλινδρου να ανεβάζει αρκετές στροφές και να αποδίδει τη δύναμη ψηλά, δεν επηρεάζει τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία είναι της τάξης των 3,5L/100km. Σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 13,5L, η αυτονομία του μικρού δικύλινδρου μπορεί θεωρητικά να ξεπεράσει τα 380 χιλιόμετρα!
Η τιμή του QJMotor SRV 300 έχει καθοριστεί στα 4.495€ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMotor της Γκοργκόλης ΑΕ σε δύο χρώματα: μαύρο ματ, κι ένα ταιριαστό πορτοκαλί που παραπέμπει φυσικά σε Harley-Davidson... η οποία αν έφτιαχνε μικρή μοτοσυκλέτα cruiser θα ήταν σαν το QJMotor SRV 300.
Περισσότερες πληροφορίες: qjmotor.gr
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος Υγρόψυκτος 296cc |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | V-Twin – SOHC / 8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 58.0mm x 56.0mm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 11.8:1 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό Κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 31PS / 9000rpm |
ΡΟΠΗ | 26Nm /5.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 3.714 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3,5L /100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 13,5 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2110 x 850 x 1100 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1400mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 160mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 700mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 164 kg |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 29° |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 280mm + ABS Με τετραπίστονη δαγκάνα |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 240mm + ABS Με δαγκάνα Ø34mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) |
Ανεστραμμένο πιρούνι (120mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | Διπλό αμορτισέρ Με ρύθμιση προφόρτισης |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/80-16 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 150/80-15 |