Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρουσιάζει την Peugeot Motocycles
Χρησιμοποιώντας την λέξη “Allure”, που σημαίνει στα γαλλικά σαγήνη, ξεκινάει τις δραστηριότητές η Peugeot Motocycles στην Ελλάδα. Η επίσημη παρουσίαση της εταιρίας έγινε πριν από λίγες μέρες στο χώρο του The Ellinikon Experience Centre, στο Ελληνικό, από την νέα αντιπροσωπεία της εταιρίας, τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
Συνεργάτες και δημοσιογράφοι, λάτρεις των δύο και των τεσσάρων τροχών, βρέθηκαν στην επίσημη παρουσίαση της Peugeot Motocycles, με την πλήρη γκάμα των σκούτερ της εταιρίας παρούσα και την προοπτική παρουσίασης δυο μοτοσυκλετών στο άμεσο μέλλον.
Mέσω της συνεργασίας με τον μακροβιότερο κατασκευαστή μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο, την Peugeot Motocycles, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, έρχεται να εμπλουτίσει την αγορά με μία ακόμα μεγάλη εταιρία, που θα προσφέρει στο ελληνικό κοινό, τα σκούτερ κυρίως, αλλά και τις μοτοσυκλέτες της Peugeot δευτερευόντως, έναν τομέα στον οποίο επαναδραστηριοποιείται η Peugeot μετά από χρόνια με δύο μοντέλα (ένα 125, κι ένα 300, naked αμφότερα).
Η συνεργασία της Peugeot Motocycles, μιας μάρκα με όραμα και ισχυρή γαλλική κληρονομιά, με τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη έρχεται σε μία χρονιά ορόσημο για αυτήν, καθώς φέτος γιορτάζει τα 125 χρόνια από την ίδρυσή της και εμφανίζεται αναγεννημένη, με νέα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και μια μεγάλη, αναβαθμισμένη γκάμα μοντέλων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι συνεργάτες της Peugeot Motocycles, Nicola Lepetit, Director of International Sales Division και Alessandro Polati, Global Head of Product Planning and Market Intelligence, οι οποίοι παρουσίασαν το νέο Brand Identity της μάρκας.
Παράλληλα έκαναν και την παρουσίαση του πολυσυζητημένου Peugeot XP400, του Adventure υβριδίου που παντρεύει τα maxi scooter με τις μοτοσυκλέτες, αλλά και του νέου Tweet, του κομψού και λειτουργικού σκούτερ, που είναι ιδανικό για τις μετακινήσεις στην πόλη, και διατίθεται σε 125 και 200cc.
Ο Δήμητρης Κανατάς, Business Unit Director του Automotive Consumer Solutions, αναφέρθηκε στη στρατηγική τοποθέτησης της Peugeot Motocycles στην ελληνική αγορά και τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών.
Επίσης ο κ. Κανατάς αποκάλυψε και την επόμενη επιχειρηματική κίνηση του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, που θα φέρει την ονομασία “Saracakis Leasing” πρωτοπορώντας για ακόμη μία φορά με τη διάθεση δικύκλων μέσω της μακροχρόνιας μίσθωσης.
Ο Ντίνος Τσόντζος, Product Manager της Peugeot Motocycles, παρουσίασε την πλήρη γκάμα των εντυπωσιακών μοντέλων της μάρκας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Μαρία Ξυτάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, αναφέρθηκε στη βαριά κληρονομιά της Peugeot Motocycles, τους ορίζοντες που ανοίγει μία τέτοια συνεργασία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη ενώ εκτενή αναφορά έκανε στην εταιρική κουλτούρα, την πελατοκεντρική προσέγγιση, το DNA και το corporate purpose του οργανισμού απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία ευρύτερα.