Ένα τσοπεράκι χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων!
Το Zongshen Yomi 125 παρουσιάστηκε από τη μεγάλη κινέζικη εταιρία Zongshen (ή Zonsen πλέον), η οποία είναι και συνεργάτης επί σειρά ετών με την ιταλική Piaggio – κατασκευάζοντας σκούτερ και μοτοσυκλέτες για την Κίνα και την Ευρώπη. Το Yomi έχει γραμμές που θυμίζουν αμερικάνικο custom, ενώ το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι διαθέτει αυτόματο κινητήρα!
Το Yomi 125 χρησιμοποιεί έναν αερόψυκτο τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα παπιού με οριζόντιο κύλινδρο, που συνδυάζεται με ένα διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης αυτόματο κιβώτιο, το οποίο συναντάμε συνήθως στα σκούτερ.
Παράγει περίπου 8 ίππους, έχει τελική 85 km/h και είναι μια ελαφριά μοτοσυκλέτα για αρχαρίους και κατόχους διπλώματος Α1, αλλά μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου στην Ευρώπη και την Ελλάδα (υπό προϋποθέσεις).
Πέρα από την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων (CVT), το Yomi έχει χαμηλή σέλα και βάρος, όπως μικρό είναι το ρεζερβουάρ και στενό το σύνολο της κατασκευής. Έτσι δημιουργείται ένα εύκολο στη χρήση σύνολο.
Με τις καμπύλες της να διαμορφώνουν ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο design, η μικρών διαστάσεων μοτοσυκλέτα φοράει πολύμπρατσες αλουμινένιες ζάντες και δισκόφρενα μπροστά και πίσω, χωρίς ABS για την τοπική αγορά.
Η τιμή του Zongsen Yomi 125 στην Κίνα ξεκινάει από τα 1.300 ευρώ και αναμενόταν στην αγορά εδώ και περίπου 3 χρόνια! Με δεδομένα τα δυο τελευταία η εμπορική επιτυχία θα είναι εγγυημένη.
Ξεχάστε τα V-2 και τα πολλά κυβικά και δώστε στον κόσμο αμερικάνικου στυλ cruiser, μοιάζει να είπαν οι άνθρωποι της Zonsen και να πέρασαν στην παρουσίαση του συμπαθητικού Yomi.
Tα λίγα, μόλις 8, άλογα του κινητήρα συνδυάζονται με τα μόλις 8,8 Nm στις 6.000 rpm μέγιστης ροπής, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το Yomi είναι ένα ήπιων επιδόσεων δίτροχο, γι’ αυτό και έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (CVT), χωρίς συμπλέκτη και λεβιέ ταχυτήτων. Μόνο γκάζι.
Θυμούνται οι παλαιότεροι άλλες αυτόματες cruiser μοτοσυκλέτες παραγωγής άραγε; Να βοηθήσουμε λίγο: τα Gilera Eaglet σας λένε τίποτα;