MotorBike.gr

Kymco RevoNex 2024: Πρωτότυπο, κομψό και ηλεκτρικό

09/08/2024

Η εξέλιξη του είδους και η εμπνευσμένη εμφάνιση

Η Κymco παρουσιάζει ήδη από το 2018  πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, αποδεικνύοντας ότι κάνει τη δική της έρευνα στο χώρο. Τώρα εμφανίζει ένα ακόμα κομψό πρωτότυπο μοντέλο με διαφορετικό, πολύ ενδιαφέρον σχήμα, το Kymco RevoNΕΧ με ρετρο-σπορ πινελιές.

Η ταϊβανέζικη μάρκα μόλις αποκάλυψε την ολοκαίνουργια έκδοση του ηλεκτρικού RevoNex στην επέτειο για τα 60 χρόνια της ίδρυσής της. Ας κάνουμε όμως μια αναδρομή.

Το 2018, η Kymco έδειξε στο κοινό την πρώτη της ιδέα πάνω στο θέμα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, με μεγάλη όρεξη στο Σαλόνι του Μιλάνου. Λεγόταν SuperNEX.

Ήταν ένα εντυπωσιακό και σπορ πρωτότυπο, τόσο όσον αφορά τις γραμμές του, όσο και τις νέες τεχνολογίες του: ένας ηλεκτροκινητήρας, ισοδύναμος με 600 cc, ικανός από 0 έως 100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 250 km/h!

Είχε κιβώτιο 6 ταχυτήτων, τελική μετάδοση αλυσίδας, ηχοσύστημα για να ακούγεται ο κινητήρας όπως επιθυμούσε ο αναβάτης, ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο και περιμετρικό πλαίσιο αντάξιο ενός Ducati Panigale, αναρτημένο από ένα κορυφαίας ποιότητας πιρούνι Ohlins σε συνδυασμό με δαγκάνες Brembo Stylema.

 

Πολύ σύντομα, η Kymco αποκάλυψε ένα δεύτερο πρωτότυπο, το πρώτο RevoNex. Βασικά, ήταν η roadster, γυμνή έκδοση του SuperNex, που παρουσίαζε κάποιες τροποποιήσεις πλαισίου και γεωμετρίας.

Πάμε στον δεύτερο γύρο τώρα. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2022, δεν υπάρχει ακόμη μοντέλο μαζικής παραγωγής στη γκάμα της Kymco, με δεδομένο πως η ηλεκτροκίνηση στους δύο τροχούς και ειδικότερα οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αποτελούν χώρο ασταθούς εδάφους, καθώς μεγάλες, πολλά υποσχόμενες επενδύσεις καταλήγουν σε καταστροφές και χρεωκοπίες.

Kymco SuperNex

Kymco RevoNex

Μεγάλο ρίσκο λοιπόν αποτελεί μια επένδυση στο χώρο, κι όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές έχουν κάνει πίσω, παρά τις υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια κυρίως των θεωρητικών τεχνοκρατών, για ένα “ηλεκτροκίνητο μέλλον” που αποτελούσε την “απόλυτη λύση” για τον πλανήτη.

Το 2022 – με την Kymco να μην έχει αφήσει το project, αλλά να το εξελίσσει συστηματικά – εμφανίζονται δύο νέα σχέδια, πιο μοντέρνα και αναγνωρίσιμα, λόγω των κυψελοειδών φέρινγκ τους.

Το περιμετρικό πλαίσιο εξαφανίζεται, το ψαλίδι είναι διαφορετικό και τα κορυφαία περιφερειακά έχουν αντικατασταθεί με οικονομικότερα εξαρτήματα, άρα η εταιρία είναι σαν να υπαινίσσεται πως οι μοτοσυκλέτες της είναι πολύ κοντά στο να βγουν στην παραγωγή.

Επιπλέον, το γυμνό RevoNex διαφοροποιείται πλέον από τον σπορ αδερφό του, εγκαταλείποντας την τελική μετάδοση αλυσίδας για χάρη ενός ιμάντα.

Παράλληλα, αυτή τη φορά μαθαίνουμε ότι η Kymco κλείνει συμφωνία για από κοινού εξέλιξη ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με την Livewire – την 100% ηλεκτρική μάρκα – της Harley-Davidson.

Η ιστορία συνεχίζεται με κοινές πατέντες από τη Livewire και την Kymco να εμφανίζονται στο διαδίκτυο. Από αυτό συμπεραίνουμε ότι οι Ταϊβανέζοι συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη της μελλοντικής πλατφόρμας S3 (η οποία θα αντικαταστήσει τα τρέχοντα S2 Del Mar και S2 Mulholland της Livewire) και ότι λογικά θα πρέπει η Kymco να χρησιμοποιήσει μελλοντικά όλη αυτή την τεχνογνωσία και για δικές της μοτοσυκλέτες.

Μέχρι που έρχεται το καινούργιο NEX… με το νέο πρωτότυπο μοντέλο να παίρνει το ιστορικό όνομα του roadster αλλά να φέρει διαφορετική σπορ εμφάνιση…

Άρα έχουμε να κάνουμε με το τρίτο RevoNEX της Kymco, που είναι ένα φουτουριστικό café-racer για το οποίο έχουν ήδη διαρρεύσει λίγες πληροφορίες αυτή τη στιγμή.

Αλλά από ό,τι μπορούμε να παρατηρήσουμε, το πλαίσιο φαίνεται να είναι το ίδιο με τα πρωτότυπα δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκαν το 2022.

Μαθαίνουμε επίσης ότι η Kymco επιμένει στην ηλεκτροκίνηση αλλά σε συνδυασμό με κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων, κι ότι το “ηχοσύστημα” που θα παράγει θόρυβο μοτοσυκλέτας όταν κινείται το RevoNEX εξακολουθεί να υπάρχει.

Η συνέχεια της ιστορίας… σε επόμενο επεισόδιο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!