Mε ABS που απενεργοποιείται
Άνετο στην άσφαλτο, εύκολο στο χώμα. Αυτό είναι το Honda CRF 250L και για το 2017 στην έκδοση Euro 4. Έχει προστεθεί ABS στα φρένα, έχουν τοποθετηθεί νέα όργανα και φρεσκάρισμα έχει δεχτεί η εμφάνιση.
Το ταϊλανδέζικης κατασκευής Honda CRF 250L βρήκε την ευκαιρία, λόγω των υποχρεωτικών αλλαγών για τις προδιαγραφές Euro 4 και παρουσιάστηκε ανανεωμένο στο σαλόνι του Μιλάνου.
Μικρές αλλαγές έχουμε στο κομμάτι της αισθητικής με νέα αυτοκόλλητα, νέο φωτιστικό σώμα πίσω και βάση της πινακίδας.
Ξανασχεδιασμένο και εμπλουτισμένο είναι το ψηφιακό όργανο που διαθέτει πλέον και στροφόμετρο, δείκτη βενζίνης και ρολόι.
Εφοδιασμένο με σύστημα ABS στα φρένα του το Honda CRF 250L γίνεται ακόμα πιο ασφαλές και προσιτό σε αναβάτες που δεν έχουν ιδιαίτερη πείρα, ενώ είναι αξιοσημείωτο ότι υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης του ABS στο πίσω τροχό (!) κάτι πολύ χρήσιμο στην οδήγηση στο χώμα.
Τα φρένα είναι δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, με διάμετρο 256 mm (δαγκάνα δύο εμβόλων) μπροστά και 256 mm πίσω, με δαγκάνα μονού εμβόλου.
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 249cc έχει δεχτεί τις απαραίτητες “ευρωπαϊκές” περιποιήσεις.
Έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού με διάμετρο 38 mm (36mm ήταν πριν), νέο φιλτροκούτι, νέα ελαφρύτερη εξάτμιση με μεγαλύτερο τελικό, ενώ έχει αλλάξει η χαρτογράφηση που έχει επαναπρογραμματιστεί.
Η ιπποδύναμη αυξήθηκε, φτάνοντας τους 24,8 ίππους στις 8.500 rpm, με το μοντέλο του 2017 υπερτερεί, έναντι των 23 ίππων του προηγούμενου.
Επίσης ανεβασμένη είναι και η ροπή στα 2,2 kgm στις 6.750 rpm.
Ευέλικτο το CRF 250 L και βολικών διαστάσεων από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το 2012, παραμένει εύκολο στη χρήση χάρη της γεωμετρίας του περιμετρικού ατσάλινου (με διπλή ραχοκοκκαλιά πλαίσιο και με σωλήνες οβάλ διατομής) με το αλουμινένιο ψαλίδι.
Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.445 και το ύψος της σέλας στα 875, τη στιγμή που το βάρος φτάνει τα 146 κιλά πλήρες υγρών, με το ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα 7,8 λίτρα.
Οι αναρτήσεις είναι ανάποδο πιρούνι με ευτραφή καλάμια 43mm, διαδρομής 250mm με τον μπροστινό τροχό να είναι 21 ιντσών.
Δεκαοκτώ είναι οι ίντσες του πίσω τροχού, υπάρχει μονό αμορτισέρ Pro-Link και η διαδρομή του τρoχού ανέρχεται στα 240 mm.
Honda CRF 250 L 2017: εν συντομία!
- Μονοκύλινδρος τετράχρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος
- 249 cm3: Διάμετρος x Διαδρομή = 76 x 55 χιλιοστά
- Ισχύς 24,8 hp (18,2 kW) στις 8,500 στροφές / λεπτό
- Ροπή 22,6 Nm στις 6,750 στροφές / λεπτό
- Νέα εξάτμιση (-450 γραμμάρια)
- 6-τάχυτο κιβώτιο
- Ανεστραμμένο πιρούνι, διαδρομής 240 χιλιοστών
- Αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την Pro Link, 250 χιλιοστών διαδρομής
- Μπροστινό φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο 256 χιλιοστών, με 2έμβολη δαγκάνα και ABS
- Πίσω φρένο: Υδραυλικό δισκόφρενο 256 χιλιοστών, με δαγκάνας ενός εμβόλου και ABS
- Ρεζερβουάρ 7,8 λίτρων
- Ύψος σέλας 875 χιλιοστά
- Βάρος γεμάτο 146 kg