MotorBike.gr

KTM: Τα δικαστήρια δίνουν πράσινο φως στην εταιρία

26/02/2025

Επανεκκίνηση, αλλά με αυστηρούς όρους

Οι πιστωτές της KTM συμφώνησαν να αποδεχθούν το σχέδιο αναδιάρθρωσης που πρότειναν η αυστριακή εταιρία και ο δημόσιος διαχειριστής. Έχουν τεθεί προθεσμίες για την Pierer Mobility AG (στην οποία ανήκει η KTM AG) να καταβάλει στους πιστωτές εταίρους προκαταβολή 30%, ήτοι 548 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, 50 εκατ. ευρώ θα καταβληθούν στην KTM AG από νέους μετόχους, προκειμένου να ξαναρχίσει η παραγωγή στην Αυστρία έως τα μέσα Μαρτίου.

Ως εκ τούτου, η εταιρία KTM πήρε το πράσινο φως για επανεκκίνηση. Φυσικά και υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ…

Η πολυαναμενόμενη, λοιπόν, συνάντηση της 25ης Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε, με σκοπό να καθοριστεί εάν το σχέδιο αναδιάρθρωσης που επιθυμούσαν η KTM και ο διορισμένος διαχειριστής θα μπορούσε να επικυρωθεί.

Για να γίνει αυτό, οι πιστωτές του ομίλου KTM , συμπεριλαμβανομένων των προμηθευτών, των τραπεζών και των μετόχων, έπρεπε να αποδεχτούν το σχέδιο δράσης.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που δημοσίευσε σήμερα η Pierer Mobility AG, φαίνεται ότι το σχέδιο αυτό έγινε αποδεκτό, αφού οι πιστωτές ενέκριναν την πρόταση.

Ως εκ τούτου, ελήφθησαν διάφορες αποφάσεις, συγκεντρώθηκαν κεφάλαια και μέχρι τις 23 Μαΐου 2025, η Pierer Mobility AG (η οποία κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο της KTM AG) θα πρέπει να πληρώσει το 30% των ποσών που οφείλονται στους πιστωτές με τη μορφή εφάπαξ εξόφλησης.

Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει 548 εκατομμύρια ευρώ για τον διαχειριστή που θα εξασφαλίσει στη συνέχεια τη διανομή στους πιστωτές. Κρίνοντας από το ποσό, φαίνεται ότι αναφερόμαστε σε χρέος που το ύψος του φτάνει κοντά στα 1,5 δισ. ευρώ.

Κατόπιν, το αρμόδιο δικαστήριο θα αποφανθεί για το σχέδιο αναδιάρθρωσης στις αρχές Ιουνίου 2025. Ταυτόχρονα, και αυτό είναι ένα ενδιαφέρον σημείο, η KTM AG θα λάβει 50 εκατομμύρια ευρώ ως οικονομική βοήθεια για να εξασφαλίσει την επανεκκίνηση της παραγωγής στην Αυστρία.

Η βοήθεια αυτή προέρχεται, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, «από έναν ευρύτερο κύκλο μετόχων», χωρίς να διευκρινίζονται οι ταυτότητές τους. Πηγές αναφέρουν πως έρχεται και από την πλευρά των υπαρχόντων συνεργατών, Bajaj Auto και CF Moto, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί η πληροφορία μέχρι σήμερα.

Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Mattighofen στην Αυστρία θα πρέπει επομένως να ξαναρχίσει στα μέσα Μαρτίου 2025 για να συναρμολογηθούν οι κινητήρες μεγάλου κυβισμού (990, 1390 cc). Καλά τα νέα, λοιπόν, για την “πορτοκαλί” εταιρία.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!