MotorBike.gr

Pirelli Diablo Powercruiser: Νέα ελαστικά για Cruiser

12/03/2025

Tα νέα Pirelli Diablo Powercruiser συνδυάζουν τις σπορ επιδόσεις των Diablo με τις custom/cruiser

Τα νέα ελαστικά της Pirelli προορίζονται για μοτοσυκλέτες Custom-Cruiser-Touring, και συγκεκριμένα για τις πιο σπορ που συναντάμε στη μορφή των ισχυρών Βagger και Power Cruiser.

Η Pirelli παρουσίασε επίσημα τα Diablo Powercruiser, τη νέα σειρά ελαστικών Custom-Touring υψηλών επιδόσεων, σχεδιασμένα για μοτοσυκλέτες custom, και συγκεκριμένα για τα πιο σπορ μοντέλα, σαν τα performance Βaggers, όπως ονομάζονται οι αμερικάνικες cruiser με βαλίτσες, αλλά και τα power cruisers που προσφέρουν δυνατές επιταχύνσεις και άπλετη ροπή. Επίσης απευθύνονται σε δημιουργίες σπέσιαλ, μοναδικών custom κατασκευών που επικεντρώνονται στις επιδόσεις, συνδυάζοντας όμως και την αισθητική.

 

Η τελευταία προσθήκη στη σειρά των Pirelli Diablo, το Diablo Powercruiser, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να καταστεί νέο σημείο αναφοράς στον τομέα της πρόσφυσης και της οδικής συμπεριφοράς ακόμη και σε βρεγμένη άσφαλτο.

 

 

Το Diablo Powercruiser ήταν ο πρωταγωνιστής στο περίπτερο της Pirelli στην Daytona Bike Week που πραγματοποιήθηκε στην Φλόριντα των ΗΠΑ, από τις 28 Φεβρουαρίου έως τις 9 Μαρτίου.

Το Diablo Powercruiser ανήκει στην οικογένεια Diablo που ενσωματώνει το σπορ DNA της Pirelli, εφαρμόζοντάς το αυτή τη φορά στον χώρο των custom μοτοσυκλετών και συνδυάζοντάς το με την αίσθηση της ελευθερίας που τις χαρακτηρίζει.

Η γκάμα Diablo Powercruiser είναι αρκετά διαφοροποιημένη τόσο ως προς την τεχνολογία κατασκευής όσο και ως προς τις διαστάσεις και περιλαμβάνει διαφοροποιημένες προδιαγραφές με διαστάσεις που κυμαίνονται από 100 mm έως 260 mm.

 

 

Επομένως, κάθε μέγεθος έχει εξελιχθεί όσον αφορά τον σκελετό, τα υλικά, τις γόμες και το σχέδιο πέλματος, σύμφωνα με τη μοτοσυκλέτα για την οποία προορίζεται, υιοθετώντας διαφορετικές προδιαγραφές σχεδίασης, κατασκευής και λύσεων.

Για να δημιουργηθεί ένα ελαστικό Custom-Touring που θα είναι εύκολο στη χρήση του, αλλά και με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης ικανά να αντέχουν μεγαλύτερες δυνάμεις, τόσο κατά τις κλίσεις όσο και κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση, έπρεπε να χρησιμοποιηθεί η μεγάλη εμπειρία της Pirelli από τις Supersport και τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, συμβάλλοντας στην εξέλιξη του σκελετού των ελαστικών.

Ο σχεδιασμός του σκελετού τροποποιεί, επιλέγοντας διαφορετικές λύσεις, την ακαμψία ανάλογα με το στυλ οδήγησης:

Στην τουριστική οδήγηση εμφανίζει χαμηλότερα επίπεδα παραμόρφωσης, ενώ το ελαστικό προσφέρει άνετη, ομαλή και προβλέψιμη οδήγηση.

 

 

Στην σπορ οδήγηση στόχος είναι να αυξηθεί η πληροφόρηση προς τον αναβάτη, καθώς μεγαλώνει και η παραμόρφωση του ελαστικού, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια κατεύθυνσης, μεγαλύτερη πλευρική στήριξη και καλύτερος έλεγχος.

Αυτή η συμπεριφορά εκπροσωπεί την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος του ελαστικού, προσφέροντας στους αναβάτες σιγουριά, τόσο σε χαλαρές βόλτες όσο και στην πιο σπορ οδήγηση.

Οι διαστάσεις με ακτινική (radial) διάταξη διαθέτουν μία στρώση στον σκελετό από σύρματα χάλυβα μηδέν μοιρών, που συμβάλλουν στην ελεγχόμενη παραμόρφωση της επιφάνειας επαφής, με αποτέλεσμα την καλύτερη προσαρμοστικότητα του ελαστικού σε όλες τις γωνίες κλίσης και καλύτερη κατανομή των πιέσεων στην επιφάνεια επαφής, κάτι που προσφέρει μεγάλο πλεονέκτημα στην πρόσφυση και την λογική φθορά.

 

 

Όσον αφορά τις γόμες, οι πίσω ακτινικές διαστάσεις είναι διπλής γόμας, εμπλουτισμένες με πυρίτιο, σε συνδυασμό με την τεχνολογία Cap&Base που παρέχει μια πιο μαλακή πλευρική γόμα, προς όφελος της πρόσφυσης κατά την κλίση, υποστηριζόμενη από μια σκληρότερη γόμα που τοποθετείται στην κεντρική ζώνη του πέλματος, η οποία εγγυάται σταθερότητα επιδόσεων και θερμική ισορροπία.

Το μέγεθος της κεντρικής ζώνης ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος του ελαστικού και την περιοχή πρόσφυσης/επαφής, για να εξασφαλιστεί η καλύτερη κατανομή των δυνάμεων και να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή αίσθηση στην οδήγηση, αλλά και ομοιόμορφη φθορά.

Το σύστημα σύνθεσης της γόμας Cap&Base προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις κατά τη σπορ οδήγηση, ενώ η χρήση πυριτίου παρέχει ευρύτερο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας, προάγοντας υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, ακόμη και σε βρεγμένες συνθήκες, αλλά και σταθερή απόδοση.

 

 

Η γρήγορη θέρμανση του ελαστικού και η πρόσφυση ακόμη και σε βρεγμένες επιφάνειες επιτυγχάνονται μέσω ενός καινοτόμου και ειδικά αναπτυγμένου μείγματος ρητινών, πλαστικοποιητών και πυριτίου, που περιέχονται στη σύνθεση της γόμας.

Επιπλέον, η αποκλειστική και κατοχυρωμένη διαδικασία ανάμιξης της Pirelli μεγιστοποιεί τη διάχυση όλων των συστατικών στην πολυμερή μήτρα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται υψηλό επίπεδο ομοιογένειας στο ελαστικό.

Τα προφίλ του Diablo Powercruiser προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία χειρισμού και

γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ τα πιο επίπεδα τμήματα του πέλματος προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση στις στροφές.

Το βελτιστοποιημένο ύψος του πλευρικού τοιχώματος παρέχει εξαιρετική πρόσφυση τόσο κατά την επιτάχυνση στη ευθεία όσο και κατά την έξοδο από στροφές.

Τα νέα ελαστικά Pirelli Diablo Powercruiser θα είναι διαθέσιμα μέσα στους επόμενους μήνες της χρονιάς στις παρακάτω διαστάσεις:

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!