Λατρεία για τα μικρά
Μικρά μηχανάκια, μοτοσυκλέτες “τσέπης” σε διαστάσεις που βολεύουν τους πάντες, από παιδιά μέχρι ενήλικες που αισθάνονται σαν παιδιά. Ένα από αυτά τα mini bikes είναι και το Kawasaki KSR 110 – στο οποίο αναφερόμαστε σήμερα – το οποίο σε όποιες χώρες πωλείται είναι και ιδιαίτερα αγαπητό.
Όταν κάτι είναι συμπαθητικό σε παροτρύνει από μόνο του να το περιποιηθείς, να το προσέξεις, να το βελτιώσεις.
Έχει παρατηρηθεί ότι η συναισθηματική δέσμευση με μικρά μηχανάκια πολλές φορές είναι ίδια με αυτήν που συναντάται σε πολύ μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Λες και ενεργοποιείται το πατρικό (και μητρικό) ένστικτο και οι μετατροπές δίνουν και παίρνουν.
Κι όταν το περιβάλλον και οι υποδομές (όπως π.χ στην Ιαπωνία) υποστηρίζουν το πάθος των ιδιοκτητών mini bikes όχι μόνο με μια μεγάλη ποικιλία στην αγορά after market, αλλά και αγώνες, τότε το γλυκό δένει…
Το Kawasaki KSR 110 το έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν, όπως και την αριστοτεχνική, υπέροχη μετατροπή του σε Endurance Racer, αλλά ακόμα μια φορά να το κάνουμε δεν βλάπτει. Δείτε το, θαυμάστε τη δουλειά που έχει γίνει από διάφορους ιδιοκτήτες που έχουν σπαταλήσει πολλά, πάρα πολλά χρήματα για να το μετατρέψουν είτε σε ασφάλτινο αγωνιστικό, είτε σε supermotard.
Επιβεβαιώνεται λοιπόν αυτό που λέει ο σοφός λαός: Μικρά στο μάτι (τι μικρά δηλαδή γίγαντες είναι) μεγάλα στην πίστα…