Κινητήρας 63 ίππων, ανεστραμμένο πιρούνι και 19” τροχός
H Kove είναι ένας από τους νεότερους Κινέζους κατασκευαστές, όμως ήδη εισάγει τα μοντέλα της στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α., με το 800 X Pro να έχει τραβήξει τα βλέμματα στη χώρα μας, χάρη στο χαμηλό του βάρος, τα χαρακτηριστικά του και την προσιτή τιμή του.
Τώρα όλα δείχνουν ότι η Kove ετοιμάζει ένα ακόμα πιο προσιτό μοντέλο, καθώς έγγραφα εγκρίσεως τύπου από την Κίνα αναφέρουν ένα 625X, το οποίο θα ξεκινήσει την παραγωγή του αργότερα μέσα στη χρονιά.
Η ύπαρξη μιας νέας 625X ήταν ουσιαστικά κοινό μυστικό, καθώς η μοτοσυκλέτα είχε ήδη παρουσιαστεί σε κάποιους ντίλερ στην Κίνα νωρίτερα φέτος και φυσικά από εκεί κάποιες πρώτες φωτογραφίες διέρρευσαν στο ίντερνετ, όμως τώρα – με τα έγγραφα έγκρισης τύπου – έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και κάποια από τα πρώτα χαρακτηριστικά της Kove 625X.
Στην καρδιά της έχει έναν δικύλινδρο κινητήρα των 580,7cc με διάμετρο κυλίνδρου 76mm και διαδρομή 64mm, ενώ ο στροφαλοφόρος είναι ρυθμισμένος στις 270°.
Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 63 ίππους σύμφωνα με την έγκριση τύπου, ενώ (μιας και ο κινητήρας του είναι ουσιαστικά ίδιος με αυτόν του Voge DS625X) λογικά θα φτάνει στην μέγιστη απόδοση στις 9.000 rpm και η ροπή του θα αγγίζει τα 57 Nm ροπής στις 6.500 rpm – και πάλι με βάση τα νούμερα που παράγει ο κινητήρας του Voge DS625X.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με αλουμινένιο ψαλίδι και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονοσόκ αμορτισέρ πίσω.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε κάτι για δυνατότητες ρυθμίσεων, αν και όπως συνηθίζουν οι Κινέζοι κατασκευαστές, αναμένεται να έχουμε ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά εμπρός και πίσω.
Οι ζάντες είναι ακτινωτές, 19” μπροστά και 17” πίσω, ενώ τα Tubeless ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/90 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Άλλα στοιχεία που ξέρουμε προς το παρόν είναι το βάρος της, που φτάνει τα 229 κιλά και το μεταξόνιο, στα 1.470mm, σχετικά μικρό για μια τέτοια μοτοσυκλέτα.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, ή πότε ακριβώς θα βγει στην παραγωγή η Kove 625X, όμως όλα δείχνουν ότι μέσα στο 2025 η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει.
Η Kove μέχρι τώρα έχει προκαλέσει θετικά σχόλια παγκοσμίως, ενώ παρά τα πολύ λίγα χρόνια στα οποία είναι ενεργή, η εξέλιξή της είναι ταχύτατη και έγινε και η πρώτη Κινεζική εταιρία που κατέβηκε σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας (με δική της μοτοσυκλέτα), καθώς από πέρυσι συμμετέχει στην κατηγορία SuperSport 300 στα Superbikes.
Οπότε σίγουρα αναμένουμε με ενδιαφέρον τα επόμενα μοντέλα της.