Δεν έχει βγει ποτέ από το κουτί της και δεν έχει πάρει μπροστά
Ο κύκλος ζωής των μοτοσυκλετών παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι περισσότερες θα βγουν από το εργοστάσιο, θα μπουν σε ένα κοντέινερ και θα ταξιδέψουν τον μισό κόσμο πριν φτάσουν στα χέρια του ιδιοκτήτη τους, μέσω του οποίου ευελπιστούν να συνεχίσουν τα ταξίδια τους.
Όμως για κάποιες από αυτές η πορεία είναι αρκετά διαφορετική.
Κάτι τέτοιο συνέβη σε μια Honda CBR 1000RR Fideblade Repsol του 2005, η οποία… δεν βγήκε ποτέ από το κουτί της.
Μάλιστα είναι η δεύτερη Fireblade φέτος που βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση (και οι δύο του 2005), όμως υπάρχει μια διαφορά.
Η προηγούμενη Honda Fireblade είχε βγει τότε από το κουτί της, είχε πάρει μπροστά και μετά – δυστυχώς – ξαναμπήκε στην κούτα και ξεχάστηκε για 20 χρόνια.
Η δεύτερη μοτοσυκλέτα όμως – αυτή που θα βγει τώρα σε δημοπρασία – δεν εγκατέλειψε ποτέ την “φωλιά” της, δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά και φυσικά δεν έχει ταξινομηθεί.
Πρόκειται ουσιαστικά για μια μοναδική χρονοκάψουλα που δείχνει ένα Superbike των αρχών της δεκαετίας του 2000, η οποία – πέραν της σκόνης δύο δεκαετιών που έχει επικαθίσει πάνω της – είναι σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο.
Στα “επετειακά” χρώματα της Repsol Honda (που πλέον μετά την λήξη της 25ετούς συνεργασίας των δύο στα MotoGP αποτελεί ιστορικό κειμήλιο), η Honda CBR 1000RR Fideblade Repsol έχει έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 998cc, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 172 ίππους στις 11.250 rpm και τα 115 Nm ροπής στις 10.000 rpm.
Φυσικά, αφού μιλάμε για το 2005, δεν έχουμε ηλεκτρόγκαζο (Ride by Wire), Riding Modes, Traction Control και τέτοια βοηθήματα.
Είναι βέβαια η εποχή που από τα καρμπιρατέρ περνούσαμε στον ηλεκτρονικό ψεκασμό και η Honda Fideblade, όντας μια από τις πιο Premium Superbike της εποχής, έχει φυσικά injection.
To αλουμινένιο της πλαίσιο προέρχεται από την RC211V, την μοτοσυκλέτα της Honda που εκείνη την εποχή μεσουρανούσε στα MotoGP (αν και το 2004 σηματοδότησε μια εποχή στροφή, όπου η Yamaha με τον Valentino Rossi πήρε το Πρωτάθλημα το 2004 και το 2005), ενώ και το ψαλίδι είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική Honda.
Ενδιαφέρον έχουν οι διακόπτες και ο πίνακας οργάνων.
Αναλογικό στροφόμετρο με βελόνα και ψηφιακό ταχύμετρο, ενώ οι διακόπτες έχουν μόνο τη μίζα, το Kill Switch, τα φώτα, την κόρνα, τα φλας και το σινιάλο, μια εικόνα τελείως διαφορετική από αυτή που βλέπουμε σήμερα μέχρι και σε σκούτερ 125cc – πόσω μάλλον σε μια Superbike μοτοσυκλέτα.
Η συγκεκριμένη Honda Fireblade θα δημοπρατηθεί τον Ιούλιο και αναμένεται να “πιάσει” γύρω στις δέκα με δεκαπέντε χιλιάδες λίρες Αγγλίας, αν και η τελική τιμή της προηγούμενης Fireblade που δημοπρατήθηκε τον Φεβρουάριο δείχνει ότι μπορεί να φτάσει ακόμα πιο πάνω.