Η QJMotor συνεχίζει να “πυροβολάει”, με νέα μοντέλα να βγαίνουν συνεχώς, ενώ τελευταία εμφανίζει πολλές προτάσεις στην Cruiser κατηγορία.
Αυτό κάνει και με το SRV 400 VS, το οποίο έρχεται να συμπληρώσει την Α2 σειρά της SRV, η οποία ήδη περιλαμβάνει μοντέλα από τα 125cc μέχρι τα 300cc, ενώ ξεπερνώντας την Α2 κατηγορία έχουμε SRV από τα 600cc μέχρι τα 900cc.
Υπάρχει λοιπόν ένα Cruiser μοντέλο για όλους, με πολύ λίγα κενά, τα οποία η QJMotor κλείνει σιγά σιγά.
Εμφανισιακά η SRV 400 VS ακολουθεί τα χνάρια των υπόλοιπων μοντέλων της σειράς, ακροβατώντας μεταξύ των κλασικών Cruiser, με στρογγυλό LED προβολέα και ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ, και των μοντέρνων Cruiser, με πιο μυώδες σώμα, κάτι που τονίζεται έντονα και στα καλύμματα που υπάρχουν στο πιρούνι.
Το QJMotor SRV 400 VS κινείται από έναν δικύλινδρο τετραβάλβιδο V κινητήρα, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους στα 385cc (με διάμετρο κυλίνδρου στα 60mm και διαδρομή πιστονιού στα 68mm), ο οποίος αποδίδει 33,9 ίππους στις 8.000 rpm και 35 Nm ροπής στις 5.000 rpm, με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα, κάτι σχετικά σπάνιο για την κατηγορία, καθώς συνήθως τα μικρότερα Cruiser έχουν αλυσίδα.
Ο κινητήρας ανταποκρίνεται στους κανονισμούς ρύπων Euro5+, κάτι που σημαίνει ότι τουλάχιστον σε τεχνικό επίπεδο η έλευσή του στην Ευρώπη είναι πιθανή.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ πίσω, των οποίων δεν γνωρίζουμε ακόμα τις διαδρομές, όμως με γνώμονα ότι η απόσταση από το έδαφος είναι στα 160mm, το ύψος σέλας στα 734mm και το γεγονός ότι πρόκειται για Cruiser (που παραδοσιακά έχουν μικρές διαδρομές), δεν περιμένουμε κάτι ακραίο.
Ένας μεγάλος δίσκος 300mm μπροστά και ένας δίσκος 240mm πίσω αναλαμβάνουν το φρενάρισμα του QJMotor SRV 400 VS, με το δικάναλο ABS να επιβλέπει τη διαδικασία.
Οι αλουμινένιες ζάντες έξι ακτινών έχουν διάμετρο 16” εμπρός και πίσω, με ελαστικά 130/90 και 150/80 αντίστοιχα.
Το βάρος της QJMotor SRV 400 VS φτάνει τα 184 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 16 λίτρων, ενώ τον ρόλο του πίνακα οργάνων αναλαμβάνει μια στρογγυλή TFT οθόνη, η οποία είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος της μπάρας του τιμονιού, δίνοντας έτσι από μπροστά την εικόνα των παλιών Cruiser, ενώ οι καθρέπτες στην άκρη της μπάρας συμπληρώνουν αυτή την αισθητική.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα δούμε την SRV 400 VS στην Ελλάδα, στην οποία φτάνουν τα μικρότερα και πιο “κλασσικά” SRV 125 και SRV 300, όμως όπως προείπαμε η SRV 400 VS καλύπτει τις τεχνικές προϋποθέσεις και όλα θα εξαρτηθούν από το αν υπάρχει στη χώρα μας μια αγορά ικανή να δικαιολογήσει την εισαγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου.