MotorBike.gr

Voge DS 625X, Super Test: Περνώντας στο επόμενο στάδιο

11/07/2025 Οδυσσέας Σολωμού Θάνος Κυλάφης

Μεγαλύτερη, καλύτερη και αναβαθμισμένη 

Με νέο κινητήρα, βελτιωμένες αναρτήσεις και πλήρες πακέτο εξοπλισμού, η Voge DS 625X πατά γερά στον χώρο των μεσαίων Adventure και κοιτά στα μάτια τις “μεγάλες” – χωρίς να τινάζει την τιμή στα ύψη. Κείμενο: Θάνος Κυλάφης Φωτογραφίες: Οδυσσέας Σολωμού

Η Loncin είναι ένας από τους μεγαλύτερους κινεζικούς βιομηχανικούς ομίλους στον χώρο της κατασκευής κινητήρων και της μοτοσυκλέτας, με ιστορία που ξεκινά από τα μέσα της δεκαετίας του ’90.

Σταδιακά εξελίχθηκε από κατασκευαστής μικρών παπιών και μονοκύλινδρων μοντέλων για την τοπική αγορά, σε μια παγκόσμια δύναμη με συνεργασίες-κλειδιά – η πιο γνωστή από αυτές είναι η τεχνολογική σύμπραξη με τη BMW Motorrad, για την κατασκευή κινητήρων όπως ο δικύλινδρος των F750/850GS.

Το 2018 η Loncin έκανε το επόμενο βήμα: ίδρυσε την Voge, μια νέα premium θυγατρική που σκοπό είχε να διεκδικήσει μερίδιο στις αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο, με μοντέλα υψηλότερων προδιαγραφών και αισθητικής, διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές.

Από τα πρώτα της βήματα, η Voge έδειξε ότι δεν στοχεύει στη μαζικότητα, αλλά στην ποιότητα, τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό, προσφέροντας μοτοσυκλέτες που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από ευρωπαϊκά και ιαπωνικά μοντέλα.

Σήμερα, η Voge έχει αναπτυχθεί σε πολλαπλές κατηγορίες – από naked και scrambler, μέχρι adventure και touring – και δείχνει να κερδίζει συνεχώς έδαφος, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην αποδοχή από το μοτοσυκλετιστικό κοινό.

Το τελευταίο της δημιούργημα είναι η Voge DS 625X, μια “συνέχεια” ουσιαστικά του δημοφιλέστατου στη χώρα μας DS 525X, το οποίο χρησιμοποιεί ως βάση, κάνοντας όμως το επόμενο βήμα και ξεφεύγοντας από τα όρια της Α2 κατηγορίας, κάτι που ήδη φαίνεται να εκτιμάται από το ελληνικό κοινό, καθώς μόνο τον Ιούνιο που μας πέρασε κατάφερε να “γράψει” 129 ταξινομήσεις και να ανέβει στη δεύτερη θέση των πωλήσεων μοτοσυκλετών!

Με νέο δικύλινδρο 581cc, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB, TFT οθόνη 8” και εξοπλισμό που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό για την κατηγορία, η DS 625X δείχνει έτοιμη να γίνει η εναλλακτική που δεν είναι “δεύτερη”. Τη δοκιμάσαμε μέσα στην πόλη, την πήγαμε βόλτα στην Εθνική, τη φορτώσαμε και την πιέσαμε, για να δούμε αν όντως μπορεί να σταθεί όχι απλώς ως αναβάθμιση του 525X, αλλά ως πραγματική μοτοσυκλέτα πολλαπλών ρόλων. Spoiler alert: Μπορεί.

Με την πρώτη ματιά, το νέο DS 625X δείχνει πως πατάει στα σχεδιαστικά βήματα του μικρότερου 525X, ακολουθώντας τη γνώριμη αισθητική “σχολή” της Voge.

Οι δύο LED προβολείς μπροστά – με ενσωματωμένα φώτα ημέρας – δίνουν έναν μοντέρνο και “τεχνολογικό” χαρακτήρα, ενώ το χαρακτηριστικό ρύγχος από κάτω τους ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση.

Το φαρδύ ρεζερβουάρ πλαισιώνεται από έντονα σχεδιασμένα πλαστικά που προσδίδουν όγκο και στιβαρότητα, με τον χρωματισμό της δοκιμής – ένα “γήινο” καφέ που θυμίζει άμμο της ερήμου – να τραβάει βλέμματα όπου κι αν σταθεί. Και πράγματι, πολλοί γύρισαν να το κοιτάξουν με ενδιαφέρον κατά τη συνύπαρξή μας.

Από τη μέση και πίσω, η σιλουέτα της 625X “μαζεύεται” με μια πιο λεπτή γραμμή που οδηγεί στην ανασηκωμένη ουρά. Εκεί βρίσκεται το πίσω φωτιστικό σώμα, με τα φλας τοποθετημένα χαμηλότερα, πάνω στη μακριά βάση της πινακίδας.

Ο σχεδιασμός της DS 625X παίζει ισορροπημένα ανάμεσα σε ρευστές γραμμές και πιο “αιχμηρές” επιφάνειες, δίνοντας στο σύνολο έναν συνδυασμό κομψότητας και επιθετικότητας.

Από πλευράς ποιότητας κατασκευής, τα υλικά είναι προσεγμένα, ενώ η συναρμογή κινείται σε καλά επίπεδα, με μόνη εξαίρεση κάποιους τριγμούς στην περιοχή της οθόνης όταν περνούν κραδασμοί από το οδόστρωμα.

Ο κινητήρας βεβαίως είναι το “μεγάλο θέμα”, όσον αφορά το νέο Voge DS 625X.

Δεν έχουμε να κάνουμε απλά με έναν υπερκυβισμό, αλλά με μια ριζικά ανανεωμένη μονάδα, που βασίζεται στον κινητήρα του 525 (που ήταν εξέλιξη του προηγούμενου 500, που βασιζόταν σε αυτόν του Honda CB500), αλλά φέρει νέα εξαρτήματα και διαφορετική φιλοσοφία.

Η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 581 cc (από 494 cc), με διάμετρο κυλίνδρων στα 76 mm και μειωμένη διαδρομή στα 64 mm (από 68 mm), προσδίδοντας στον κινητήρα έναν πιο «στροφάτο» χαρακτήρα.

Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, εν σειρά δικύλινδρο, ο οποίος αποδίδει 64 ίππους στις 9.000 rpm και 57 Nm ροπής στις 6.500 rpm, αφήνοντας πίσω την κατηγορία Α2.

Ο συμπλέκτης ολίσθησης έρχεται να βελτιώσει την αίσθηση στο αριστερό χέρι, ενώ στον ηλεκτρονικό τομέα βρίσκουμε δύο riding modes (Eco και Sport), με διαφορετική χαρτογράφηση και απόκριση στο γκάζι, καθώς και Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Παρά την αυξημένη απόδοση, η κατανάλωση διατηρείται σε λογικά επίπεδα, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν χρειάστηκαν πάνω από 5,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ., ακόμα και πιέζοντας τη μοτοσυκλέτα.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος στο DS 625X συνοδεύεται από αντίστοιχη αύξηση στο ύψος της σέλας, που πλέον φτάνει τα 835 mm (από 815 mm στο προηγούμενο μοντέλο).

Παρά την αλλαγή, η θέση οδήγησης παραμένει “μέσα” στη μοτοσυκλέτα (αλλά πιο πάνω από ότι έχουμε συνηθίσει σε αντίστοιχες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας), με αναβαθμισμένο εργονομικό τρίγωνο που ευνοεί τόσο τη στάση σώματος όσο και τον χειρισμό – καλύτερη τοποθέτηση τιμονιού και μαρσπιέ σημαίνει μεγαλύτερη άνεση στο πολύωρο ταξίδι.

Η σέλα του αναβάτη έχει σωστές διαστάσεις, αλλά θα θέλαμε λίγο περισσότερο αφρώδες για να ενισχυθεί η άνεση σε πολύωρη χρήση, ενώ ο συνεπιβάτης έχει ένα επαρκές μερίδιο σέλας, με τα σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.

Η ζελατίνα μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις με το χέρι (χωρίς χρήση εργαλείων), και σε συνδυασμό με τα φαρδιά πλαστικά γύρω από το ρεζερβουάρ, προσφέρει σημαντική προστασία από τον αέρα.

Ωστόσο, για αναβάτες άνω του 1.80, το κεφάλι θα μείνει σχετικά εκτεθειμένο, ειδικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Το Voge DS 625X εξοπλίζεται με μια έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών, με αυτόματη εναλλαγή φωτεινότητας ημέρας/νύχτας και πολύ καλή ευκρίνεια, ακόμα και με έντονο κόντρα ήλιο.

Οι πληροφορίες που περιλαμβάνει είναι πλήρεις και μεταξύ άλλων περιέχουν σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, συνδεσιμότητα Bluetooth και δυνατότητα πλοήγησης μέσω εφαρμογής, ενώ ο χειρισμός της γίνεται μέσω μοχλών που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

Από το ίδιο σημείο γίνεται και η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση Traction Control και ABS.

Για την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών, υπάρχει θύρα USB και παροχή ρεύματος 12V για φόρτιση συσκευών. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ενσωματωμένη κάμερα καταγραφής (DashCam) – κάτι όχι συνηθισμένο στην κατηγορία και μεγάλο πλεονέκτημα για την 625.

Η κάμερα ενεργοποιείται μέσω της εφαρμογής BOSHI, με την εγγραφή να ξεκινά αυτόματα μόλις τοποθετηθεί κάρτα μνήμης (Class 10, 128GB).

Όταν η μνήμη γεμίσει, το σύστημα διαγράφει αυτόματα τα παλαιότερα αρχεία, για συνεχόμενη καταγραφή χωρίς παρεμβάσεις.

Η δομή του πλαισίου της Voge DS 625X παραμένει ίδια με αυτή του 525X: ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως ενεργό, φέρον τμήμα.

Μια σημαντική διαφορά εδώ εντοπίζεται στο ψαλίδι, που έχει επανασχεδιαστεί, με αποτέλεσμα την αύξηση του μεταξονίου στα 1.465 mm (από 1.450 mm), βελτιώνοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και προσφέροντας καλύτερη συμπεριφορά σε συνθήκες ταξιδιού.

Το πραγματικό άλμα, ωστόσο, γίνεται στον τομέα των αναρτήσεων. Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι KYB διαμέτρου 41 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο, με σημαντικά μεγαλύτερη διαδρομή (174 mm) σε σχέση με το DS 525X, που είχε περιοριστεί στα 145 mm.

Αντίστοιχα και πίσω, το αμορτισέρ έχει δεχθεί αναβάθμιση: πλέον πλήρως ρυθμιζόμενο, προσφέρει 150 mm διαδρομής αντί για 145 mm, δίνοντας στον αναβάτη πολύ περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης ανάλογα με το φορτίο ή το είδος διαδρομής.

Το σύστημα πέδησης δεν έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με το 525Χ – όμως αυτό δεν είναι αρνητικό, καθώς η πέδηση ήταν ένας τομέας που ήδη το DS 525X μπορούσε να διακριθεί.

Μπροστά βρίσκουμε δύο δίσκους 298 mm με διπίστονες δαγκάνες της Nissin, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας.

Το δικάναλο ABS της Bosch είναι απενεργοποιούμενο και στους δύο τροχούς, κάτι που δίνει ελευθερία κινήσεων σε off-road καταστάσεις.

Η εικόνα ολοκληρώνεται με τις ακτινωτές ζάντες – 19” μπροστά και 17” πίσω – που δίνουν στο μοντέλο έναν σαφή Adventure-Touring χαρακτήρα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Tourance, διαστάσεων 110/80 εμπρός και 150/70 πίσω, κατάλληλα για χρήση τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χωματόδρομους και αρκετές Off Road διαδρομές.

Στο δρόμο – Η ώρα της δοκιμής

Φτάνοντας στο κυρίως “πιάτο”, εκεί που κρίνεται κάθε μοτοσυκλέτα στην πράξη, το Voge DS 625X αποδεικνύεται σύντροφος καθημερινός, ταξιδευτής και συνεργάτης.

Παρά τις Adventure διαστάσεις του, το πλάτος των 850 mm δεν δυσκολεύει ιδιαίτερα στις αστικές μετακινήσεις, επιτρέποντας αρκετά ευέλικτους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα – με μόνη μικρή επιφύλαξη για τις εργοστασιακές χούφτες, οι οποίες προεξέχουν. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνει εύκολες τις μανούβρες, ακόμα και σε στενούς χώρους.

Ο κινητήρας αποδεικνύεται πολιτισμένος και ροπάτος, ιδιαίτερα στις χαμηλομεσαίες στροφές, επιτρέποντας χαλαρή οδήγηση και γρήγορες αντιδράσεις χωρίς άγχος για τις σχέσεις του κιβωτίου.

Η θερμότητα που εκπέμπει προς τα δεξιά γίνεται αντιληπτή μόνο σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και μόνο όταν είσαι στάσιμος στην κίνηση, ενώ το συνολικό βάρος των 192 κιλών παραμένει διαχειρίσιμο, ακόμα και για λιγότερο έμπειρους αναβάτες.

Στην εθνική οδό, η μοτοσυκλέτα ξεδιπλώνει τον ταξιδιωτικό της χαρακτήρα. Οι ταχύτητες των 130–140 km/h διατηρούνται χωρίς κόπο για ώρες, με ελάχιστους κραδασμούς και την αίσθηση ευστάθειας να σε πείθει ότι μπορείς να φτάσεις… όπου σε βγάλει ο δρόμος.

Η ζελατίνα προσφέρει καλή προστασία, αν και οι ψηλότεροι αναβάτες πιθανόν να χρειαστεί να στραφούν σε μια ψηλότερη, after market επιλογή.

Από τον κορμό και κάτω πάντως, ο αναβάτης προστατεύεται εξαιρετικά χάρη στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ και τις χούφτες.

Η ροπή του δικύλινδρου εμφανίζεται από χαμηλά και διατηρείται γραμμικά σε όλο το φάσμα, επιτρέποντας πιο χαλαρό ρυθμό με λιγότερες αλλαγές και ευχάριστο ταξίδι.

Το κιβώτιο είναι σφιχτό και ακριβές (αλλά λίγο σκληρό στις αλλαγές), ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης βοηθάει την κατάσταση, δίνοντας μια πιο μαλακή αίσθηση στη μανέτα.

Στο επαρχιακό δίκτυο, το DS 625X εμφανίζει σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά σε σχέση με το 525X. Το ρυθμιζόμενο πιρούνι της KYB και το αμορτισέρ προσφέρουν πολύ καλύτερη απόσβεση και ανατροφοδότηση στον αναβάτη, χωρίς να “σπάνε” στην κακή άσφαλτο, και παράλληλα στηρίζουν δυναμικά την είσοδο σε στροφή, χτίζοντας εμπιστοσύνη.

Το ελαφρώς αυξημένο μεταξόνιο δεν επηρεάζει την ευελιξία – τουλάχιστον όχι σε βαθμό που να το περιορίζει – και το 625X παραμένει ευκίνητο και ουδέτερο στις αλλαγές πορείας, όσο το επιτρέπει η κατηγορία του.

Το Voge DS 625X μπορεί άνετα να σε συνοδεύσει και σε βατούς χωματόδρομους ή και σε λίγο πιο απαιτητικές διαδρομές, έχοντας βέβαια κατά νου ότι δεν είναι εκεί ο βασικός του ρόλος, όμως ο διττός Touring/Adventure χαρακτήρας του είναι παραπάνω από επαρκείς για να τα φέρει εις πέρας παντού.

Ο εξοπλισμός του μοντέλου αποδεικνύεται όχι μόνο πλούσιος αλλά και πρακτικός: κεντρικό σταντ, φωτιζόμενοι διακόπτες, αλουμινένια ποδιά, σχάρα, πλευρικά κάγκελα και ρυθμιζόμενες μανέτες βρίσκονται όλα εδώ για να κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη και το ταξίδι πιο άνετο – χωρίς τίποτα περιττό ή επιφανειακό.

Συμπέρασμα – Η ώρα της κρίσης

Πώς πρέπει να διαχειρίζεσαι ένα best seller;

Σίγουρα δεν πρέπει να κάνεις δραματικές αλλαγές και να “αποξενώσεις” το κοινό που “ψήφισε” με τα χρήματά του το προηγούμενο μοντέλο, αλλά ούτε να μην επιχειρήσεις καμία αλλαγή, δίνοντας ουσιαστικά “μια από τα ίδια”.

Πρόκειται για μια λεπτή ισορροπία όπου καλείσαι να “αφουγκραστείς” τα σχόλια και τις παρατηρήσεις από την εμπειρία του πρώτου μοντέλου και να εστιάσεις μόνο στα σημεία που χρειάζονται βελτίωση, αναβάθμιση ή απλά να κάνουν το επόμενο βήμα.

Αυτό έκανε η Voge με το DS 625X, παίρνοντας ως βάση το DS 525X και δίνοντας όχι απλά ένα μεγαλύτερο μοντέλο, αλλά πρακτικά μια νέα πρόταση σε μια άλλη κατηγορία.

Το Voge DS 625X γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στην Α2 κατηγορία και το DS 900X και καταφέρνει να πατήσει με το ένα πόδι σταθερά στα μεσαία Adventure Touring και με το άλλο να δίνει πραγματική αξία πάνω από τα λεφτά του. Δεν αρκείται στο να είναι «μεγαλύτερο» από το 525X, αλλά γίνεται ουσιαστικά καλύτερο – ισχυρότερο, πιο ταξιδιάρικο, πιο ώριμο.

Ο νέος κινητήρας προσφέρει πραγματική αναβάθμιση σε επιδόσεις, χωρίς υπερβολική κατανάλωση, ενώ οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ο εξοπλισμός πλήρους απασχόλησης το φέρνουν πιο κοντά στα “μεγάλα” της κατηγορίας.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η πολύ προσιτή τιμή (για την κατηγορία και το επίπεδο εξοπλισμού), καθώς με 6.995 €, το Voge DS 625X είναι μια αξιόλογη και πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr 

 Θετικά στοιχεία 

  • Απόδοση κινητήρα
  • Πλούσιος εξοπλισμός που καλύπτει όλες τις κατηγορίες
  • Βελτιωμένες αναρτήσεις και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ
  • Εμφάνιση που δεν περνάει απαρατήρητη 

 Χρειάζεται βελτίωση 

  • Η σέλα είναι αρκετά σκληρή 
  • Παρατηρούνται κάποιες δονήσεις στα πλαστικά γύρω από την οθόνη 
  • Θορυβώδης κινητήρας 
  • Ζέστη από τη δέξια πλευρά του κινητήρα το καλοκαίρι

 Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις  

  • H TFT οθόνη διατηρεί την ευκρίνειά της σε όλες τις καταστάσεις, ακόμα και σε κόντρα ήλιο 
  • Τα προβολάκια (που ανοίγουν από έναν διακόπτη στο δεξί μέρος του τιμονιού) βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την ήδη καλή δέσμη του LED προβολέα 
  • Η μοτοσυκλέτα έχει επιβλητική εμφάνιση, ειδικά στο χρωματισμό της δοκιμής
  • Στο αριστερό μέρος του ντεπόζιτου τα πλαστικά βρίσκουν λίγο στην εσοχή του γονάτου 
  • Η λειτουργία των αναρτήσεων έχει βελτιωθεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο 
  • Παρότι το κοινό συνήθως κινείται προς τους πιο συνηθισμένους συντηρητικούς χρωματικούς συνδυασμούς, στην περίπτωση του 625 το “μπεζ-χρώμα της άμμου”, ξεπουλάει!

Voge DS 625X – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  Δικύλινδρος εν σειρά
Υγρόψυκτος
581cc 
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ  2 / 8
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ  EFI  
ΙΣΧΥΣ  64ps / 9.000rpm 
ΡΟΠΗ  57Nm / 6.500rpm 
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ  17,6 L 
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ  5,3 L / 100km  
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)  2.230mm x 850mm x 1.395mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ/ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 1465mm / 835mm
ΒΑΡΟΣ   192 kg 
ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ  Δύο δίσκοι 298mm –
Ακτινικές
Δαγκάνες Nissin + ABS 
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ  Δίσκος 240mm–
Δαγκάνα Nissin + ABS  
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ 
Ανεστραμμένο, ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB,  
 
ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ 
Μονοσόκ ρυθμιζόμενο Αμορτισέρ KYB,  

 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.  110/80-19
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.  150/70-17

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!