Η KTM πουλάει 100.000 μοτοσυκλέτες το πρώτο εξάμηνο του 2025 και η εταιρία προχωρά ξανά σε προσλήψεις
Η ανάκαμψη της KTM αποτυπώνεται στο δελτίο τύπου που κοινοποίησε, όπου ανακοινώνεται πως το πρώτο εξάμηνο του 2025 το εργοστάσιο παρέδωσε 50.286 μοτοσυκλέτες σε αντιπροσώπους και εισαγωγείς, ενώ πουλήθηκαν παγκοσμίως συνολικά 100.391 μοτοσυκλέτες.
[Δελτίο Τύπου]
Παρά τις προκλήσεις των τελευταίων ετών, η KTM AG καταγράφει ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο πρώτο εξάμηνο για το 2025, ξεπερνώντας τις ίδιες της τις προβλέψεις. Οι πωλήσεις 100.391 μοτοσυκλετών σε τελικούς πελάτες και οι 50.286 μονάδες που παραδόθηκαν σε αντιπροσώπους και εισαγωγείς ενισχύουν τη θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας και επιβεβαιώνουν τη σταθερή υποστήριξη της κοινότητας KTM.
«Το τελευταίο εξάμηνο έδειξε ότι η στήριξη της μοτοσυκλετιστικής κοινότητας στην KTM παραμένει ακλόνητη. Το πνεύμα καινοτομίας μας, η τεχνογνωσία μας και το πάθος μας ευθύνονται για τη δυνατή μας θέση στην αγορά. Οι πάνω από 100.000 πωλήσεις μάς δίνουν σιγουριά ότι οι μοτοσυκλέτες μας παραμένουν δημοφιλείς παγκοσμίως και ότι βρισκόμαστε ξανά στο σωστό δρόμο», δήλωσε ο Gottfried Neumeister, Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΜ.
Χάρη στα θετικά αποτελέσματα, η KTM κατάφερε να μειώσει σημαντικά τα αποθέματά της και να επαναδραστηριοποιήσει επιτυχώς ολόκληρη την εφοδιαστική της αλυσίδα.

Η KTM εντείνει τις προσλήψεις στην Αυστρία και διεθνώς
Αναζητούνται ειδικευμένα στελέχη και διευθυντές σε όλα τα τμήματα της εταιρείας, κυρίως στα κεντρικά γραφεία της KTM στην Άνω Αυστρία.
«Αυτό που μας έδειξαν οι τελευταίοι μήνες είναι πως η δύναμή μας προέρχεται από τους ανθρώπους μας. Η KTM αναπτύσσεται ξανά και αναζητά με εντατικό ρυθμό ενθουσιώδεις εργαζομένους για όλα τα αυστριακά και διεθνή σημεία παρουσίας της. Όποιος θέλει να συμβάλει ενεργά στο μέλλον της KTM θα βρει τη θέση του σε εμάς», τονίζει ο Neumeister.
Η εταιρεία προσφέρει στους υποψήφιους ένα διεθνές περιβάλλον, καθώς και στήριξη για μετεγκατάσταση και προσαρμογή στην περιοχή.
Η ικανοποίηση πελατών και η ποιότητα στο επίκεντρο
Η KTM έχει στραμμένο το βλέμμα στο μέλλον. Το βασικό της μέλημα είναι η ικανοποίηση των πελατών, η ποιότητα και η βιώσιμη επιτυχία. Για να το πετύχει αυτό, επιδιώκει ουσιαστικό διάλογο με τους αναβάτες της.
Με πρωτοβουλίες όπως το “Orange Blood” και το συμμετοχικό πρόγραμμα “Orange Board”, η KTM επιθυμεί να ενισχύσει τη φωνή των πελατών της. Από πάνω από 5.000 αιτήσεις δημιουργήθηκε επιτροπή 15 μελών, στην οποία οι πελάτες δίνουν απευθείας ανατροφοδότηση στη διοίκηση και συζητούν ανοιχτά κρίσιμα ζητήματα.
Ο στόχος είναι να ενισχυθούν οι πρακτικές καινοτομίες, να εξελιχθεί περαιτέρω η μάρκα και να εντοπίζονται έγκαιρα οι τάσεις της αγοράς.
Το νέο Dealer Excellence Center υποστηρίζει το παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων και συμβάλλει στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
«Αν βάλουμε τον πελάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας και δώσουμε έμφαση στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση, αυτό θα αντικατοπτριστεί μακροπρόθεσμα στην οικονομική επιτυχία της εταιρείας», καταλήγει ο Neumeister.