MotorBike.gr

Voge CU250: Η πρώτη αυτόματη cruiser μικρού κυβισμού είναι γεγονός

04/08/2025

Αυτόματο κιβώτιο με δύο λειτουργίες και επιλογή αλλαγής ταχυτήτων από τον αναβάτη για το Voge CU250

Στις 3 Ιουλίου η Voge παρουσίασε επίσημα στην Κίνα το νέο CU250, ένα μοντέλο-ορόσημο για την εταιρία, καθώς αποτελεί την πρώτη προσπάθειά της να ενσωματώσει τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης AMT σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής.

Το σημαντικότερο στοιχείο και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα του CU250 είναι η προαναφερθείσα μετάδοση, η οποία διαθέτει τρεις λειτουργίες: D για καθημερινή αυτόματη οδήγηση, DS για πιο σπορ χαρακτήρα με ταχύτερες αλλαγές, και M για χειροκίνητη επιλογή σχέσεων (από δύο διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού).

Αυτό προσφέρει τεράστια διευκόλυνση στην κίνηση και την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Παράλληλα, η ύπαρξη συστήματος διατήρησης σχέσης στις στροφές βελτιώνει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια κλίσης, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες και ξαφνικές αλλαγές σχέσεων υπό κλίση.

Η Voge εξοπλίζει το CU250 με έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο V κινητήρα 249cc, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο οποίος αποδίδει 27 ίππους στις 9.000 rpm και 23 Nm στις 7.000 rpm.

Παράλληλα, η ύπαρξη αντικραδασμικού άξονα βοηθά στην καταστολή των κραδασμών, κάνοντας την εμπειρία πιο πολιτισμένη και άνετη.

Παρατηρούμε ότι στη θέση της μανέτας του συμπλέκτη έχει μεταφερθεί το πίσω φρένο, αφήνοντας τα πόδια του αναβάτη εντελώς ελεύθερα.

Σε επίπεδο εργονομίας και γεωμετρίας, το CU250 διατηρεί χαμηλό κέντρο βάρους και χαμηλή σέλα στα 710mm, γεγονός που διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση σε αναβάτες κάθε αναστήματος.

Το μεταξόνιο είναι στα 1460mm, ενώ το συνολικό βάρος αγγίζει τα 182 κιλά.

Στον εξοπλισμό συναντάμε δικάναλο ABS, Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας και φωτιστικά σώματα LED.

Η σχεδίαση συνεχίζει στο γνωστό ύφος της σειράς CU, με ρετρό cruiser επιρροές που ενισχύονται από το χάλκινο φινίρισμα του κινητήρα και την επιλογή σε τρεις χρωματισμούς: λευκό, μοβ και μαύρο.

Εκείνο που κάνει το CU250 ξεχωριστό είναι ο συνδυασμός «αυτόματο κιβώτιο + cruiser εμφάνιση», μια πρόταση που αποτελεί ένα τολμηρό και καινοτόμο προϊόν, το οποίο κάνει ακόμα πιο εύκολη την είσοδο περισσότερων ανθρώπων στον χώρο της μοτοσυκλέτας.

Γενικά, τα αυτόματα κιβώτια δείχνουν αυτή τη στιγμή να είναι το μέλλον και όλο και περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται σε αυτά, προσφέροντας τις δικές τους εκδοχές στο μονοπάτι που ξεκίνησε η Honda με το DCT.

Αρχικά ήταν μόνο οι Ιάπωνες (Honda, Yamaha) και οι Ευρωπαίοι (BMW και KTM) που είχαν παρουσιάσει τέτοια συστήματα, όμως τώρα οι Κινέζοι μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι, με την QJMotor πριν λίγο καιρό να παρουσιάζει την δική της πρόταση – και τώρα την Voge να παρουσιάζει το πρώτο της μοντέλο.

Μάλιστα η “πρωτοπορία” της Voge έγκειται στο γεγονός ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τέτοιο σύστημα σε Cruiser μοτοσυκλέτα και επίσης η πρώτη φορά που αυτό το σύστημα εφαρμόζεται σε τόσο “μικρή” μοτοσυκλέτα, σε μια πιο “entry-level” κατασκευή, θα μπορούσαμε να πούμε, κάνοντας την Voge CU250 προσιτή σε ακόμα περισσότερο κόσμο, ακόμα και έξω από το χώρο της μοτοσυκλέτας.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!