MotorBike.gr

Moto Guzzi: Ανακατασκευασμένη V7 του Ewan Mc Gregor σε δημοπρασία

07/08/2025

Μια Moto Guzzi V7 Sport του 1973 με “σπέσιαλ” κινητήρα, ιδιοκτησίας του διάσημου ηθοποιού Ewan Mc Gregor, βγαίνει σε δημοπρασία

Ποιος γνήσιος οπαδός της Moto Guzzi δεν θα ήθελε μια πλήρως ανακατασκευασμένη V7 Sport του 1973 να τον περιμένει κάθε βράδυ στο γκαράζ του;

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια τόσο προσεγμένη κατασκευή, που φέρει την υπογραφή του Ewan McGregor και κοστίζει “μόλις” 46.000 δολάρια.

Για τους περισσότερους από εμάς, αυτό ακούγεται μάλλον εξωφρενικό. Για τους συλλέκτες όμως; Είναι μια ιστορική ευκαιρία.

Ο Σκωτσέζος ηθοποιός δηλώνει την αγάπη του για τους δύο τροχούς με κάθε ευκαιρία – και δεν πρόκειται για κάποιο επικοινωνιακό τρικ.

Από την επική του διαδρομή στο Long Way Round μέχρι το πιο πρόσφατο Long Way Home, όπου διασχίζει 17 χώρες πάνω σε κλασικές μοτοσυκλέτες, ο Ewan έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες είναι αληθινό και βαθύ.

Κάτι που μας δείχνει και η συλλογή του, καθώς εκεί, ανάμεσα σε άλλες Guzzi που φιλοξενεί στο γκαράζ του, βρίσκεται και μια V7 Sport, που σήμερα αναζητά νέο ιδιοκτήτη μέσω του Cycle Garden στην Καλιφόρνια.

Το συγκεκριμένο μοντέλο πέρασε στα χέρια του McGregor μέσω ενός συλλέκτη από το Σαν Φρανσίσκο.

Ο Ewan δεν άργησε να απευθυνθεί στον Moe Moore – τον άνθρωπο πίσω από το Cycle Garden – για την πλήρη ανακατασκευή της.
Ο ίδιος ο Moore θυμάται γελώντας το πρώτο τηλεφώνημα, πίσω στο 2006: “Δεν είχα ιδέα ποιος ήταν. Μόλις το είπα στη γυναίκα μου, άρχισε να ουρλιάζει ενθουσιασμένη”.

Από τότε, οι δυο τους συνεργάστηκαν σε τουλάχιστον τέσσερις ανακατασκευές Moto Guzzi, με τον Moore να αναλαμβάνει και τη συντήρηση πολλών ακόμη μοντέλων του ηθοποιού.

Κάποια στιγμή, η ίδια η Moto Guzzi ζήτησε από τον McGregor να δανείσει τέσσερις μοτοσυκλέτες του για τις ανάγκες ενός τηλεοπτικού σποτ.

Εκεί όμως ήταν που χτύπησε η κακοτυχία: η V7 Sport που είχε δώσει ο McGregor υπέστη ζημιά στον κινητήρα.

Το μοτέρ αντικαταστάθηκε με ένα πλήρως ανακατασκευασμένο σύνολο από Moto Guzzi T3, με υψηλής συμπίεσης πιστόνια και ζυγοσταθμισμένο στροφαλοφόρο.

Ο κυβισμός έφτασε τα 955cc, με το αποτέλεσμα να είναι πιο «γεμάτο» σε ροπή, αλλά πιστό στο πνεύμα της αυθεντικής μοτοσυκλέτας.

Το μεγάλο χρωμιωμένο φανάρι μπροστά και το χαρακτηριστικό εμπρός ταμπούρο ενισχύουν το αυθεντικό στυλ, ενώ ο περίφημος εγκάρσιος V2 κινητήρας μεταφέρει τη δύναμη στον πίσω τροχό μέσω άξονα – όπως στις περισσότερες Moto Guzzi.

Το Moto Guzzi V7 Sport είναι κάτι παραπάνω από μια κλασική μοτοσυκλέτα. Ήταν το πρώτο πραγματικό σπορ μοντέλο της ιταλικής εταιρίας με V-twin κινητήρα και έθεσε τα θεμέλια για πολλές γενιές Guzzi που ακολούθησαν.

Και αυτή εδώ η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, που φέρει τη σφραγίδα ενός διάσημου λάτρη των δύο τροχών και την υπογραφή του Cycle Garden, πιθανότατα είναι μία από τις καλύτερες που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!