MotorBike.gr

Triumph Thruxton 400: Παρουσιάστηκε στην Ινδία

07/08/2025

Η Triumph Thruxton 400 χρησιμοποιεί ως βάση την Speed 400 και κατασκευάζεται από την Bajaj στην Ινδία

Η τελευταία Triumph Thruxton, με την υπογραφή “Final Edition” και τον εμβληματικό χρωματισμό Competition Green, αποχαιρέτησε το κοινό της το 2024.

Με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 1200 κυβικών και τους 105 ίππους, ήταν η ισχυρότερη Thruxton που κυκλοφόρησε ποτέ – μια άξια απόγονος του πρώτου σπορ μοντέλου του 1964 που πήρε το όνομά του από τη θρυλική πίστα Thruxton στην Αγγλία.

Όμως, τίποτα δεν τελειώνει για πάντα. Και έτσι, τον Αύγουστο του 2025 η Thruxton επιστρέφει, ως Triumph Thruxton 400.

 

Η πρώτη της εμφάνιση έγινε εκεί που γεννιούνται πια οι μικρές Triumph: στην Ινδία, όπου η συνεργασία με την Bajaj και έχοντας ως βάση την πλατφόρμα των Speed 400 και Scrambler 400 X.

Στην ινδική αγορά, η Triumph Thruxton 400 εμφανίζεται με ελαφρώς αυξημένη απόδοση: 42 ίπποι στις 9.000 rpm, αντί για τους 40 ίππους στις 8.000 rpm του Speed 400.

Η διαφορά, όπως όλα δείχνουν, προέρχεται από νέα χαρτογράφηση στον κινητήρα και πιθανές αλλαγές σε εισαγωγή και εξάτμιση.

Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν οι 42 ίπποι θα περάσουν αυτούσιοι και στην ευρωπαϊκή έκδοση, λόγω Euro 5+, όμως σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας διατηρείται απόλυτα συμβατός με την A2 κατηγορία.

Κατά τα άλλα, ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος παραμένει σχεδόν αμετάβλητος, με ψεκασμό της Bosch και εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις παραμένουν ίδια με του Speed 400, δηλαδή ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.

Τα φρένα είναι επίσης τα ίδια: ένας δίσκος σε κάθε τροχό, με δικάναλο ABS και χυτές ζάντες 17”, με ελαστικά 110/70 και 150/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Όλα αυτά συνοδεύονται από τον γνωστό πίνακα οργάνων του Speed 400, με αναλογικό ταχύμετρο και ενσωματωμένη LCD οθόνη, traction control και θύρα USB.

Η Triumph έχει επιλέξει να λανσάρει την Thruxton 400 αρχικά μόνο για την ινδική αγορά, σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς: Lava Red με Aluminium Silver, Phantom Black με Aluminium Silver, Racing Yellow με Aluminium Silver, και Pearl White με Storm Grey.

Η τιμή εκεί είναι ήδη γνωστή: ₹2,74,137 ρουπίες, δηλαδή περίπου 2.700 ευρώ. Στην Ευρώπη, βέβαια, η τιμή αναμένεται σχεδόν διπλάσια, όπως έγινε και με το Speed 400 (που κοστίζει 5.690 ευρώ στην Ελλάδα).

Παρότι δεν υπάρχει ακόμη επίσημη επιβεβαίωση για την ευρωπαϊκή διάθεση, οι μέχρι τώρα ενδείξεις φανερώνουν ότι η Thruxton 400 θα κάνει την εμφάνισή της και στην Ευρώπη πριν το τέλος του 2025. Όλα δείχνουν πως το EICMA του Νοεμβρίου θα είναι η ιδανική σκηνή για την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!