MotorBike.gr

Honda USA: Aνακοινώθηκε το CRF300F του 2026

19/08/2025

Ανανέωση, αναβάθμιση της “μοτοσυκλέτας – παιχνίδι”!

Η Honda επιβεβαίωσε τον ερχομό της νέας ναυαρχίδας της για το 2026 όσον αφορά τον χώρο των playbike, το CRF300F

Η American Honda παρουσίασε πρόσφατα το CRF300F, τη νέα ναυαρχίδα τής εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς μοτοσυκλετών trail/playbike της μάρκας.

Tι είναι όμως τα playbikes και γιατί είναι εξαιρετικά σπάνια στην Ελλάδα; Φανταστείτε πως μόνο η αντιπροσωπεία της Yamaha διαθέτει στη χώρα μας μερικά playbikes στη γκάμα της (PW50, TTR 50, TTR110 και 125) τη στιγμή που πρόκειται για εξαιρετικά σημαντικές μοτοσυκλέτες, αφού πάνω σε αυτές μπορούν να εκπαιδευτούν εύκολα και με ασφάλεια παιδιά, νέοι και νέες στην οδήγηση στο χώμα, “εκτινάσσοντας” ταχύτατα τις οδηγικές τους ικανότητες.

Τα playbikes είναι λοιπόν μοτοσυκλέτες που κινούνται μόνο στο χώμα, δεν βγάζουν αριθμό κυκλοφορίας, αφού δεν έχουν εξοπλισμό δρόμου (φώτα, φλας, κλπ) είναι λιτά και “γυμνά” σαν μότοκρος, με τη μόνη διαφορά πως είναι εύκολα στη χρήση, με όχι ιδιαίτερα ισχυρούς κινητήρες, κομμένα και ραμμένα, δηλαδή, για εκμάθηση και προπόνηση αρχαρίων, αλλά όχι μόνον.

Δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες που προπονούνται πάνω σε playbikes και αν δείτε  σε βίντεο το τι κάνουν… θα τρίβετε τα μάτια σας.

Αντικαθιστώντας λοιπόν το υπάρχον CRF250F, η Honda φέρνει το CRF300F πλέον στην αμερικάνικη αγορά (και σε κάποιες άλλες επιλεγμένες αγορές ανά τον κόσμο) που διαθέτει μεγαλύτερο κινητήρα 294cc και αναβαθμισμένο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, προσφέροντας περισσότερη ισχύ από τον προκάτοχό του.

Η κίνηση της Honda γίνεται ως απάντηση σε αυτήν της Kawasaki Αμερικής που έχει στη γκάμα της εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια το αξιόλογο KLX 300 (και για χρήση στο δρόμο και σαν playbike) ένα μοντέλο που θα θέλαμε πολύ να υπάρχει και στην Ελλάδα.

 

 

Οι πρόσθετες αναβαθμίσεις του Honda CRF300F στοχεύουν στη βελτίωση του χειρισμού και της συνολικής ποιότητας οδήγησης σε σχέση με το 250 που αντικαθιστά.

Το συμβατικό (!) πιρούνι διαθέτει νέες ρυθμίσεις για καλύτερη συμπεριφορά στην καταπόνηση της οδήγησης εκτός δρόμου, ενώ η τριπλή κάτω πλάκα του πιρουνιού, όπως και και ο σύνδεσμος της πίσω ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αντί για χάλυβα, μειώνοντας το βάρος και βελτιώνοντας την αίσθηση.

 

 

Τα γραφικά και τα νέας σχεδίασης καλύμματα ψυγείου αντικατοπτρίζουν την εμφάνιση των μεγάλων CRF που πρωταγωνιστούν στο επαγγελματικό motocross, ενώ πρόσθετες αλλαγές – συμπεριλαμβανομένου ενός ψυγείου λαδιού και ενός πιο ανθεκτικού στην καταπόνηση υλικό στους δίσκους του συμπλέκτη – αποσκοπούν στη διατήρηση της επάξιας φήμης της οικογένειας CRF-F για αξιοπιστία.

Η Honda έχει ένα απαράμιλλο ιστορικό στην παραγωγή διασκεδαστικών, προσιτών, ανθεκτικών μοτοσυκλετών για το χώμα, που κάνουν τις όμορφες μοτοσυκλετιστικές περιπέτειες εκτός δρόμου προσβάσιμες σε αναβάτες/τριες όλων των ηλικιών και υποβάθρων.

Το Honda CRF300F του 2026 έχει προγραμματιστεί να είναι διαθέσιμο στους αντιπροσώπους της Honda στις ΗΠΑ από τον Οκτώβριο του 2025, με τιμή στα 4.999 δολάρια. Για τον υπόλοιπο κόσμο δεν υπάρχει ανακοίνωση μέχρι στιγμής.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!