Με τον κινητήρα του SRT 550 και πιο Adventure εμφάνιση, το QJMotor ADV 600 έρχεται να μεγαλώσει την γκάμα της εταιρίας στα μεσαία Adventure
Το συγκεκριμένο μοντέλο αναβιώνει μια αισθητική που αρχικά είχε σχεδιαστεί για το MV Agusta Lucky Explorer 5.5, πριν το project παγώσει, και η οποία τελικά βρήκε τον δρόμο της στο Rieju Xplora.
Η κινεζική εταιρία φαίνεται να στοχεύει στην καρδιά της μεσαίας κατηγορίας με το ADV600, το οποίο εγκρίθηκε ήδη για κυκλοφορία στην Κίνα.
Η ομοιότητα με τα Xplora 557 και 707 της Rieju μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς μοιράζονται κοινή βάση σχεδίασης και όπως έχουμε πει τα Rieju θα κατασκευάζονται από την QJMotor στην Κίνα.
Για να κατανοήσει κανείς το πώς φτάσαμε ως εδώ, πρέπει να γυρίσει πίσω στο 2021, όταν η MV Agusta παρουσίασε το Lucky Explorer Project με δύο μοντέλα εμπνευσμένα από την Cagiva Elefant, το 9.5 και το 5.5.
Η συνεργασία με τον όμιλο QJMotor αφορούσε κυρίως το μικρότερο από τα δύο, το οποίο προοριζόταν να παίξει τον ρόλο της «εισαγωγικής» έκδοσης.
Στην EICMA 2022 τα πρωτότυπα είχαν ήδη παρουσιαστεί και όλα έδειχναν ότι η παραγωγή δεν ήταν μακριά.
Η είσοδος όμως της KTM στη διοίκηση της ιταλικής εταιρίας έφερε αλλαγές στις προτεραιότητες και το σχέδιο με την QJMotor πάγωσε επ’ αόριστον.
Η μικρή έκδοση του Lucky Explorer δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί.
Λίγο αργότερα, η Rieju ανέλαβε να αξιοποιήσει το αισθητικό σύνολο, μέσω της κατασκευάστριας QJMotor που δέχθηκε να δώσει τη σχεδιαστική πλατφόρμα, παρουσιάζοντας στη δική της γκάμα τα Xplora 557 και 707 στην EICMA 2024.
Αυτά τα μοντέλα βγήκαν τελικά στην παραγωγή, δείχνοντας ότι το σχέδιο δεν πήγε χαμένο.
Σήμερα, η QJMotor επιστρέφει στο ίδιο μονοπάτι με το νέο ADV600, με την έγκριση τύπου από την Κίνα να μας δίνει μερικά βασικά χαρακτηριστικά.
Στην καρδιά του QJMotor ADV 600 βρίσκεται ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 554cc, ο οποίος μας είναι ήδη γνωστός από το SRT 550.
Στα κινεζικά έγγραφα έγκρισης όμως ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει 61 ίππους σε αντίθεση με το SRT 550, στο οποίο φτάνει τους 48 ίππους και υπόκειται στην A2 κατηγορία.
Είναι πιθανό αντίστοιχα, αν το ADV 600 φτάσει στην Ευρώπη, να διατίθεται ως ADV550 και να είναι και αυτό περιορισμένο στους 48 ίππους ώστε να μπορεί να οδηγηθεί με A2 δίπλωμα.
Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 172 χλμ./ώρα, με βάρος γεμάτο στα 246 κιλά.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για αναρτήσεις και φρένα, αλλά μιας και μιλάμε για QJMotor είναι αρκετά ασφαλές το συμπέρασμα ότι θα έχουμε αναρτήσεις της Marzocchi με δυνατότητα ρυθμίσεων, καθώς και φρένα από την Brembo (όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες).
Οι τροχοί είναι 17”, χυτοί, με διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω.
Άλλα χαρακτηριστικά που μαθαίνουμε από την έγκριση τύπου είναι οι διαστάσεις του QJMotor ADV 600, με το μεταξόνιο να είναι στα 1.505mm, ενώ οι συνολικές διαστάσεις φτάνουν τα 2.345 x 960 x 1.395mm (μήκος, πλάτος, ύψος).
Για την εμπορική διάθεση του ADV600 δεν υπάρχουν ακόμη επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας ή τις αγορές στις οποίες θα διατεθεί. Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται σύντομα από την εταιρία, με την EICMA να είναι κατά πάσα πιθανότητα το σημείο παρουσίασης του μοντέλου.