MotorBike.gr

Moto Morini Alltrhike 450: Φτάνει στις αγορές το νέο 450άρι Adventure

20/10/2025

Με τον δικύλινδρο κινητήρα του CFMoto 450 MT εξολίζεται το νέο Moto Morini Alltrhike 450

Η Moto Morini παρουσίασε κατά τη διάρκεια της περσινής έκθεσης EICMA ένα νέο δικύλινδρο adventure μοντέλο 450cc, με το όνομα Alltrhike – μια σύνθεση των λέξεων “All-Terrain” και “Hike”, το οποίο φτάνει τώρα στις αγορές. 

Μπορεί το όνομα να προσπαθεί να εκφράσει τις δυνατότητες και τον προσανατολισμό του μοντέλου, όμως πραγματικά ίσως ήθελε λίγη παραπάνω σκέψη, καθώς κάνει μέχρι και το Suzuki GSX-S 1000 GX να ακούγεται εύγλωττο μπροστά του.

Σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε στο Μιλάνο, η Alltrhike παραγωγής φέρει αλλαγμένο φέρινγκ, με μια μεγάλη έξοδο αέρα πίσω από το ψυγείο για την απαγωγή της θερμότητας από τον αναβάτη, ενώ το σύστημα εξάτμισης έχει πλέον διαφορετική διαδρομή – ανεβαίνει προς τα πάνω, δίπλα στο μοχλικό της πίσω ανάρτησης, αντί να βγαίνει χαμηλά κοντά στο ελαστικό.

Εμπρός, διατηρείται ο LED φωτισμός ημέρας, αλλά οι προβολείς έχουν τώρα πιο ορθογώνιο και συμπαγή σχεδιασμό, αντί για τους στρογγυλούς του πρωτοτύπου.

Στην καρδιά του Moto Morini Alltrhike 450 βρίσκεται ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 450cc, που αποδίδει 44,8 ίππους στις 8.500 rpm και 42 Nm ροπής στις 6.500 rpm.

Οι αριθμοί αυτοί είναι σχεδόν πανομοιότυποι με εκείνους του CFMOTO 450 MT, και δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει κανείς ότι μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα, κατασκευής CFMoto, ο οποίος εξοπλίζει και το νέο Moto Morini Alltrhike 450.

Τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η Kayaba, με πλήρως ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm με διαδρομή 208 mm μπροστά και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ με διαδρομή 190 mm.

Οι τροχοί 21 και 18 ιντσών διαθέτουν δίσκους 320mm με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και 255 mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό.

Το ύψος σέλας είναι στα 840 mm, λίγο υψηλότερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το ξηρό βάρος φτάνει τα 190 κιλά, κάτι που την καθιστά ελαφρώς πιο βαριά από την CFMoto 450MT, στα επίπεδα του Royal Enfield Himalayan, με την Moto Morini να κάνει λόγο για ένα ευέλικτο και σταθερό σύνολο, σχεδιασμένο για ταξίδια αλλά και καθημερινή χρήση.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ρυθμιζόμενη ζελατίνα, TFT οθόνη με πλοήγηση, θύρες USB, καθώς και κεντρικό σταντ.

Η διάθεση του μοντέλου στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο, με στόχο να τοποθετηθεί απέναντι σε προτάσεις όπως το Royal Enfield Himalayan, το KTM 390 Adventure R και το BMW F 450 GS, ενώ η τιμή εκκίνησης διαμορφώνεται στα 5.990 ευρώ.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!