Μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, δικύλινδρος κινητήρας 449cc, με 48 ίππους και βάρος 177 κιλά για τη νέα QJMotor SRT 500 RX
Η QJMotor ετοιμάζεται να ενισχύσει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά με το νέο SRT 500 RX, μια μοτοσυκλέτα που στοχεύει ευθέως στην κατηγορία των A2 Adventure μοτοσυκλετών, μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια “έχει πάρει φωτιά”.
Το νέο QJMotor SRT 500 RX, που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA του 2025, θα φτάσει στην αγορά την άνοιξη του 2026, και είναι σχεδιαστικά πιο “χωμάτινο” από τις QJMotor που έχουμε συνηθίσει σε αυτή την κατηγορία.
Ψηλό φτερό, ακτινωτοί τροχοί με τακουνάτα ελαστικά, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ικανή απόσταση από το έδαφος και λεπτή σέλα διαμορφώνουν μια μοτοσυκλέτα που φωνάζει “Adventure”, χωρίς να ξεφεύγει από τις σχεδιαστικές νόρμες που έχουν πλέον χαρακτηρίσει τη νέα γενιά μοντέλων της QJMotor (όπως ο μονός, μικρός προβολέας μπροστά και τα “σχιστά” φώτα ημέρας από κάτω).
Στην καρδιά του QJMotor SRT 500 RX βρίσκεται ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449cc, ο οποίος αποδίδει 48 ίππους στις 9.500 rpm (κινούμενος στο άνω άκρο της Α2 κατηγορίας) και συνδυάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η QJMotor εξετάζει και την προσθήκη αυτόματης μετάδοσης (AMT), όπως αυτή που χρησιμοποιείται ήδη στο συγγενές SRK 500 RA, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε αντίστοιχη έκδοση SRT 500 RA.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε ένα ατσάλινο πλαίσιο με αφαιρούμενο υποπλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ οι αναρτήσεις θα έχουν μεγάλες διαδρομές, χωρίς ακόμα να ξέρουμε ακριβή νούμερα, όμως το ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ προέρχονται, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, από τη Marzocchi και διαθέτουν ρυθμίσεις.
Το βάρος χωρίς υγρά ανακοινώνεται στα 177 κιλά, ενώ με γεμάτο το ντεπόζιτο των 18 λίτρων αναμένεται να φτάνει περίπου τα 190 κιλά, με τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, προσανατολισμένους καθαρά στην εκτός δρόμου χρήση.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το SRT 500 RX δείχνει (όπως μας έχει συνηθίσει η QJMotor) πλούσιο για την κατηγορία του.
Διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, έγχρωμη, κάθετη TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας, Traction Control και δικάναλο ABS, ενώ από τις πρώτες φωτογραφίες διακρίνονται φρένα Brembo, ακτινωτές ζάντες Cross-Spoke (με tubeless ελαστικά), ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θύρα USB, σχάρα αποσκευών, προστατευτικά κάγκελα, χούφτες και ποδιά στον κινητήρα.
Με δεδομένο ότι η QJMotor έχει ήδη αποδείξει πως μπορεί να προσφέρει μοτοσυκλέτες με καλές αποδόσεις, δυνατά περιφερειακά και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού σε προσιτό κόστος, η είσοδος του SRT 500 RX στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται με ενδιαφέρον.
Το νέο μοντέλο θα βρεθεί αντιμέτωπο με προτάσεις όπως οι επερχόμενες BMW F 450 GS και Kawasaki KLE 500, αλλά και με ήδη υπάρχουσες επιλογές όπως η CFMoto 450 MT και η Royal Enfield Himalayan 450.
Αν τελικά διατηρήσει την τιμή της κάτω από τον ανταγωνισμό (ο οποίος κινείται γύρω στα 6.000 – 6.500 ευρώ), η QJMotor φαίνεται έτοιμη να ταράξει την κατηγορία των μεσαίων A2 Adventure.