MotorBike.gr

MV Agusta: Παρουσίασε την Brutale 800 του 2026

29/10/2025

Με πλούσια ηλεκτρονικά, δυνατό κινητήρα και μονόχρωμη (για να τονιστεί η καθαρότητα της σχεδίασης) παρουσιάστηκε η νέα MV Agusta Brutale 800

Παρουσιαζόμενη ως “η καθαρότερη έκφραση του γυμνού σπορ DNA της MV Agusta”, η Brutale 800 συνεχίζει να αποτελεί τη “θύρα εισόδου” στο σύμπαν της μάρκας, όντας το πιο προσιτό μοντέλο της, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις σε απόδοση ή εξοπλισμό. 

Καρδιά της παραμένει ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας των 798 κυβικών εκατοστών, που αποδίδει 113 ίππους στις 11.000 rpm και 84,3 Nm ροπής στις 7.500 rpm – ένας κινητήρας που έχει αποδείξει την ευστροφία και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.  

 

 

Συnεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και το σύστημα Electronic Assisted Shift (EAS), το οποίο επιτρέπει ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, προσφέροντας άμεση και ομαλή απόκριση (ουσιαστικά πρόκειται για το Quickshifter της MV Agusta).  

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, τύπου χωροδικτύωμα, υψηλής αντοχής, πιστό στη λογική της MV για ελαφριά, αλλά στιβαρή δομή που εξασφαλίζει την απαραίτητη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ευελιξίας. 

 

 

Στις αναρτήσεις συναντάμε πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi διαμέτρου 43 χιλιοστών, που επιτρέπει ρυθμίσεις σε προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ Sachs, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.  

Το σύστημα φρένων προέρχεται από τη Brembo, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες M4.32 να πιάνουν πάνω σε διπλούς δίσκους 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 220 mm πίσω, επίσης με Brembo δαγκάνα.  

 

 

Οι ζάντες φορούν ελαστικά Bridgestone S22, μια επιλογή που αποκαλύπτει τον σπορ προσανατολισμό του μοντέλου. 

Η τεχνολογία, όπως πάντα, κατέχει κεντρική θέση στο πακέτο της Brutale.  

Μια μονάδα IMU 6 αξόνων ελέγχει τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) και Cornering ABS, καθώς και τη λειτουργία αποφυγής σηκώματος του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα.  

 

 

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερα riding modes — Rain, Sport, Race και Custom — που προσαρμόζουν την απόδοση, την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων ανάλογα με τις συνθήκες.  

Όλα αυτά παρακολουθούνται από μια έγχρωμη TFT οθόνη 5,5 ιντσών, η οποία υποστηρίζει συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής MV Ride, προσφέροντας πρόσβαση σε ρυθμίσεις, δεδομένα διαδρομής και τηλεμετρία. 

 

 

Πέρα από τα “παραδοσιακά” ηλεκτρονικά βοηθήματα, η Brutale 800 περιλαμβάνει επιπλέον λειτουργίες που δείχνουν τη στροφή της MV Agusta προς ένα πιο ολοκληρωμένο, σύγχρονο προφίλ: Cruise Control, φώτα στροφής (Cornering Lights), σύστημα γεωεντοπισμού, αντικλεπτικό μηχανισμό ενσωματωμένο στο ηλεκτρονικό δίκτυο και δυνατότητα αποστολής μηνύματος έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος. 

Η έκδοση του 2026 κάνει την εμφάνισή της με τον νέο χρωματισμό “Rosso Ago Opaco”, μια ματ κόκκινη απόχρωση που τιμά τις αγωνιστικές καταβολές της εταιρίας και ταυτόχρονα υπογραμμίζει τον premium χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.  

Σύμφωνα με τη MV Agusta, η επιλογή της μονοχρωμίας έγινε συνειδητά, δίνοντας έμφαση στην καθαρότητα της σχεδίασης και στη διαχρονική αισθητική του μοντέλου. 

Η επιστροφή της Brutale 800 έρχεται σε μια περίοδο ανανέωσης για τη μάρκα, η οποία πλέον κινείται ανεξάρτητα από την KTM και προσφέρει πενταετή εγγύηση για τα μοντέλα της – μια σπάνια κίνηση για εταιρία.  

Αν και οι τιμές για τη ελληνική αγορά δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, στην Ιταλία η τιμή εκκίνησης τοποθετείται στα 12.600 ευρώ. 

Η MV Agusta Brutale 800 του 2026, χωρίς να αλλάζει τη βασική της ταυτότητα, δείχνει πως η ιταλική εταιρία συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία και την ακρίβεια, χωρίς να χάνει τίποτα από τον ιδιαίτερο, συναισθηματικό χαρακτήρα που έκανε τις μοτοσυκλέτες της μοναδικές στο δρόμο και στη φαντασία των αναβατών. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!