MotorBike.gr

Kove MX450 Dual Sport: Περνάει και στα ψευδοεντούρο η Kove

30/10/2025

Δώστε ψευδοεντούρο στο λαό!

Η νέα εντούρο μοτοσυκλέτα MX450 Dual Sport της Kove έκανε την εμφάνισή της στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας που πραγματοποιήθηκε στο Chongqing της Κίνας

To Kove MX450 Dual Sport είναι μια νεοφερμένη ψευδοεντούρο (για την ακρίβεια, αφού θα μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα και στο δρόμο), στην κατηγορία των 450cc, συμβατή με τις αυστηρές, ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 5+.

Έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην Ασία το δεύτερο τρίμηνο του 2026 και έπεται η επίσημη παρουσίασή της στην Ευρώπη… παρόλο που, αν το σκεφτείτε, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να εμφανιστεί σε λίγες μέρες και στο Σαλόνι της EICMA στο Μιλάνου, έστω και σαν teaser/πρωτότυπο για να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κόσμου.

Η μοτοσυκλέτα, που βασίζεται στο μοτοκρός 450 της εταιρίας, φοράει τα χαρακτηριστικά τιρκουάζ χρώματα της Kove και είναι εξοπλισμένη με προβολείς LED και ένα συμπαγές ψηφιακό όργανο μέτρησης.

Διαθέτει επίσης προστατευτικά χεριών, βάση πινακίδας κυκλοφορίας και ABS, που την καθιστά ένα ολοκληρωμένο μοντέλο νόμιμης κυκλοφορίας στο δρόμο.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο κυρίως από χάλυβα σε συνδυασμό με ένα αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου και η διάταξη γύρω από το ψυγείο είναι συμπαγής.

Η εξάτμιση βγαίνει στα δεξιά και επίσης υπάρχει προστατευτική ποδιά.

Η μοτοκρός MX450 αποδίδει 65 ίππους και ζυγίζει 98 κιλά, με ρεζερβουάρ 7 λίτρων, κατατάσσοντάς την στην ίδια κατηγορία με τις Honda CRF450R, Yamaha YZ450F και KTM 450SX-F.

Μοιράζεται μεν την ίδια βασική αρχιτεκτονική με το μοντέλο motocross, αλλά το MX450 Dual Sport γίνεται η έκδοση για χρήση και σε δημόσιους δρόμους, διαθέτοντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό που θα την κάνει νόμιμη και με τον κινητήρα κατεβασμένο στους 52 ίππους στις 9.500 rpm (ροπή 45Nm στις 7.500 rpm).

Οι οποίοι ίπποι είναι μια χαρά για να αντιμετωπιστεί ο ανταγωνισμός, όπως, για παράδειγμα, τα KTM 390 Enduro R (45 ίπποι στις 8.500 rpm) και η πρόσφατη Suzuki DR-Z4S (ίπποι στις 8.000 rpm).

Η μοτοσυκλέτα έχει μεταξόνιο 1.490 mm, γωνία κάστερ/ίχνος 28 μοίρες και 123mm, το ύψος σέλας απέχει από το έδαφος 960 mm, το ντεπόζιτο είναι μεγαλύτερο και χωράει 9.5 λίτρα, τη στιγμή που το βάρος (όχι πλήρες υγρών) είναι στα 120 κιλά.

Το ανάποδο πιρούνι της κινεζικής YuAn είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, το ίδιο και το μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα της Taisko είναι δίσκοι μπροστά και πίσω με ABS, όπως ορίζει ο νόμος.

Όπως και να’χει, η κίνηση της Kove κρίνεται πολύ ορθή και καίρια, με γνώμονα πως είναι πολύ περισσότεροι οι ενδιαφερόμενοι για μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα εντούρο, απ’ ό,τι για μια μοτοκρός, ενώ παράλληλα, σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας, οι τιμές είναι πολύ συμφέρουσες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μοτοσυκλέτα έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε ασιατικές αγορές το δεύτερο τρίμηνο του 2026.

Εννοείται πως μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι “ό,τι πρέπει” για την Ελλάδα και ευελπιστούμε να τη δούμε κι από τα μέρη μας.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!