MotorBike.gr

Triumph Trident 800: Συνεχίζοντας την κληρονομιά της 660

04/11/2025

Η νέα Triumph Trident 800 εξοπλίζεται με δυνατότερο κινητήρα, πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών και Premium περιφερειακά

Η Triumph δίνει το παρών στην EICMA 2025 με τη νέα Trident 800 μια μοτοσυκλέτα που συνεχίζει την πορεία που ξεκίνησε η Trident 660, αποτελώντας μια πιο ισχυρή και τεχνικά εξελιγμένη εκδοχή της, με στόχο να καλύψει το κενό ανάμεσα στη μεσαία και την ανώτερη κατηγορία των naked μοντέλων.  

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης Trident, το νέο μοντέλο δείχνει να εστιάζει στην ουσία: περισσότερη δύναμη, αναβαθμισμένο ηλεκτρονικό πακέτο και πιο προσεγμένο στήσιμο. 

Κύριο σημείο αναφοράς είναι ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 798cc, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 rpm και 84 Nm ροπής.  

 

 

Πρόκειται για μια σαφή αναβάθμιση σε σχέση με τον κινητήρα της 660, με εκτεταμένες εσωτερικές αλλαγές, όπως σφυρήλατο στρόφαλο, νέους εκκεντροφόρους, μπιέλες και πιστόνια υψηλής συμπίεσης, καθώς και νέο σύστημα εισαγωγής για βελτιωμένη ροή αέρα.  

Η μετάδοση παραμένει 6τάχυτη, αλλά με Shift Assist για αλλαγές χωρίς χρήση συμπλέκτη.  

 

 

Στο ηλεκτρονικό κομμάτι, η Trident 800 εξοπλίζεται με ride-by-wire γκάζι, cornering ABS, traction control, cruise control, IMU έξι αξόνων και τρία προγράμματα οδήγησης (Road, Sport, Rain). 

Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας παραμένει αναγνωρίσιμη ως Trident, αλλά έχει εξελιχθεί.

 

 

Ο μπροστινός LED προβολέας διατηρεί τον γνωστό κυκλικό σχεδιασμό, ενώ πίσω από το μικρό φέρινγκ βρίσκεται μια TFT οθόνη 3,5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης μέσω της εφαρμογής My Triumph App και λειτουργία πλοήγησης turn-by-turn.  

Το ντεπόζιτο των 14 λίτρων παραμένει σχεδόν ίδιο σε σχήμα, ενώ νέα είναι η διαιρούμενη σέλα στα 810 χιλιοστά, η ποδιά κινητήρα, η υπερυψωμένη εξάτμιση και το πιο “καθαρό” πίσω τμήμα με το μίνιμαλ πλαίσιο πινακίδας.  

 

 

Η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με στόχο καλύτερη στήριξη και πιο φυσική κατανομή βάρους, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. 

Στο πλαίσιο, η Trident 800 βασίζεται σε ατσάλινο χωροδικτύωμα με αναρτήσεις Showa: μπροστά ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά και πίσω μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά.  

 

 

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με ελαστικά Michelin 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δύο τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες που συνεργάζονται με δίσκους 310 mm εμπρός και μονό δίσκο 220 mm πίσω.  

Το βάρος φτάνει τα 198 κιλά, δηλαδή οκτώ περισσότερα από την Trident 660, κάτι που αποδίδεται στις αυξημένες προδιαγραφές του εξοπλισμού. 

Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής, από το ανάγλυφο λογότυπο στη σέλα μέχρι τις ζάντες αλουμινίου με χρυσαφί φινίρισμα, ενώ θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς.  

Το αποτέλεσμα δείχνει πιο ώριμο αισθητικά, χωρίς να εγκαταλείπει τη λιτή και λειτουργική φιλοσοφία της σειράς. 

Η νέα Triumph Trident 800 παρουσιάζεται επίσημα στην EICMA και οι παραδόσεις αναμένονται να ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2026, με τη μοτοσυκλέτα να τοποθετείται ως μια πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη μεσαία κατηγορία των naked, συνδυάζοντας τη βρετανική ταυτότητα της Triumph με πιο ουσιαστική τεχνολογική ανανέωση. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!