MotorBike.gr

Benelli TRK 602X: Ανάμεσα σε 502 και 702

05/11/2025

Μεγαλώνει η σειρά των TRK, με την Benelli TRK 602X να αποδίδει 56 ίππους, με ανεστραμμένο πιρούνι, Riding Modes και Traction Control

Η Benelli επιστρέφει στην EICMA 2025 με την TRK 602 X, τη μοτοσυκλέτα που καλείται να συνεχίσει το έργο της θρυλικής TRK 502, του μοντέλου που άλλαξε τη μοίρα της εταιρίας από το Πέζαρο και την ανέβασε ουκ ολίγες φορές ψηλά στις ταξινομήσεις.  

Η νέα έκδοση δεν επιδιώκει απλώς να σταθεί αντάξια της προκατόχου της, αλλά να πάει ένα βήμα πιο πέρα σε όλους τους τομείς – σχεδίαση, επιδόσεις και τεχνολογία. 

 

 

Η δουλειά που έγινε στο Κέντρο Έρευνας και Σχεδίασης της Benelli ήταν εκτεταμένη, με στόχο να επαναπροσδιοριστεί η ταυτότητα του TRK 

Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που κρατά το DNA της επιτυχίας της, αλλά με πιο ώριμη και καθαρή σχεδιαστική γραμμή 

Οι επιφάνειες έχουν “απαλυνθεί”, οι όγκοι δείχνουν πιο δεμένοι και το σύνολο αποπνέει μια αίσθηση στιβαρότητας και ισορροπίας.

 

 

Το περίγραμμα παραμένει γνώριμο, αλλά οι λεπτομέρειες δείχνουν μια σαφή εξέλιξη: το πάνω μέρος του ντεπόζιτου ενοποιείται με το ρύγχος και τα πλαϊνά του ψυγείου, ενώ το πίσω τμήμα λεπταίνει και δένει αρμονικά με το υποπλαίσιο.  

Μια αισθητική ανανέωση που καταφέρνει να εξελίξει τη μορφή χωρίς να προδώσει την καταγωγή. 

 

 

Κάτω από τα νέα πλαστικά κρύβεται ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 554cc, με στρόφαλο 270 μοιρών – ο ίδιος που χρησιμοποιείται και στο Tornado 550.  

Αποδίδει 56 ίππους στις 8.250 rpm και 53,9 Nm ροπής στις 5.500 rpm, προσφέροντας πιο γεμάτη απόκριση και μεγαλύτερη ελαστικότητα σε όλο το φάσμα λειτουργίας.  

Είναι ένας κινητήρας που υπόσχεται περισσότερο χαρακτήρα και ζωντάνια, διατηρώντας παράλληλα την ευχρηστία που χαρακτήριζε το προηγούμενο μοντέλο. 

Το πλαίσιο παραμένει το γνωστό ατσάλινο χωροδικτύωμα, που όμως έχει δεχθεί βελτιώσεις με νέο αλουμινένιο μπροστινό στήριγμα και ελαφρύτερο υποπλαίσιο 

Η σέλα τοποθετείται στα 825 χιλιοστά, ενώ η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm με διαδρομή 140 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 173 mm.  

 

 

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας 260 mm πίσω, φυσικά με δικάναλο ABS.  

Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, με ελαστικά 110/80 και 150/70 αντίστοιχα, δείχνοντας πως η Benelli 602X παραμένει προσανατολισμένη στα ταξίδια, αλλά έτοιμη και για πιο ήπιες χωμάτινες διαδρομές. 

Η τεχνολογική αναβάθμιση περιλαμβάνει TFT οθόνη 5 ιντσών υψηλής ανάλυσης με συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi, δυνατότητα προβολής πλοήγησης είτε σε turn-by-turn είτε σε μορφή χάρτη, καθώς και δύο προγράμματα οδήγησης – Normal και Sport. 

Το Traction Control και το ABS μπορούν να απενεργοποιηθούν, ενώ προς το τέλος της επόμενης χρονιάς θα διατεθεί και έκδοση περιορισμένης ισχύος για κατόχους άδειας Α2.  

 

 

Η Benelli δείχνει πως δεν στηρίζεται πλέον μόνο στη προηγούμενη επιτυχία της TRK 502, αλλά επιχειρεί να επανατοποθετήσει τη σειρά στην κορυφή, με μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται να συνδυάζει ωριμότητα, τεχνολογική πρόοδο και τον γνώριμο ιταλικό χαρακτήρα.  

Αν θα καταφέρει να επαναλάβει το εμπορικό θαύμα της προκατόχου της, θα το δείξει ο χρόνος – αλλά οι προϋποθέσεις, τουλάχιστον, υπάρχουν. 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!