H Ducati Hypermotard V2 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, βασική και SP, με δυνατό κινητήρα, πλούσια ηλεκτρονικά και χαμηλό βάρος
Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση στην EICMA, η Ducati επαναφέρει τη Hypermotard, αυτή τη φορά με το νέο δικύλινδρο V2 κινητήρα της εταιρίας, προσδίδοντας νέα ζωή σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της σύγχρονης ιστορίας της.
Η τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάζεται πλήρως ανασχεδιασμένη, με τη Ducati να μιλά για μια μοτοσυκλέτα που «μεταφέρει την κληρονομιά ενός θρυλικού ονόματος στο μέλλον», μέσα από μια νέα τεχνική βάση και μια σχεδίαση που αποπνέει σύγχρονη, σχεδόν “ρομποτική” αισθητική.
Η νέα Hypermotard V2 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη βασική και την SP, αμφότερες με τον νέο δικύλινδρο V κινητήρα 890cc που αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 rpm και 94,1 Nm ροπής στις 8.250 rpm, με το 70% της διαθέσιμης ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη κάτω από τις 3.000 στροφές, κάτι που προμηνύει έντονη απόκριση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Η Ducati αναφέρει πως, σε σχέση με την προηγούμενη 950, η νέα μοτοσυκλέτα είναι πιο άμεση, πιο ελαφριά και πιο ευέλικτη, με βάρος μόλις 180 κιλά με υγρά (177 στην έκδοση SP), ενώ οι πιο κοντές σχέσεις στο κιβώτιο και η πλουσιότερη ροπή καθιστούν τη συμπεριφορά της ακόμη πιο εκρηκτική.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η Ducati επιδιώκει να δώσει μια πιο “τεχνική” και δυναμική εικόνα, με έντονες γραμμές, φαρδύ τιμόνι και λεπτό μεσαίο τμήμα, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά μιας αυθεντικής supermoto.
Οι λεπτομέρειες στη σέλα και στα πλαϊνά καπάκια έχουν υφή εμπνευσμένη από την Panigale V4, με στόχο την καλύτερη πρόσφυση στις δυνατές επιταχύνσεις ή στα φρένα.
Η ανάρτηση διαφοροποιεί τις δύο εκδόσεις: η βασική V2 εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο Kayaba πιρούνι 46 mm και μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας, ενώ η SP φέρει αναρτήσεις Öhlins – NIX30 μπροστά και STX46 πίσω – πλήρως ρυθμιζόμενες και με διαφορετική γεωμετρία για ακόμη πιο σπορ συμπεριφορά.
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν σταμπιλιζατέρ τιμονιού Sachs, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκους της Brembo.
Τα ελαστικά είναι Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70 και 190/55, με την SP να εξοπλίζεται με τα πιο σπορ Diablo Rosso IV Corsa, ενώ για όσους θέλουν πίστα, προσφέρονται Pirelli Diablo Superbike slicks.
Το ηλεκτρονικό πακέτο είναι πλούσιο και περιλαμβάνει Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC) και πολλαπλά προγράμματα οδήγησης.
Όλες οι λειτουργίες εμφανίζονται και ρυθμίζονται μέσα από μια TFT οθόνη 5 ιντσών, η οποία λειτουργεί ως το κεντρικό “νευρικό σύστημα” της μοτοσυκλέτας.
Η νέα Hypermotard V2 αναμένεται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον Απρίλιο του 2026, με τις τιμές να μην έχουν ανακοινωθεί ακόμη.






































