Τρίτη στο Παγκ. Πρωτάθλημα αναβατών και δεύτερη στο κατασκευαστών!
Με τη νίκη του Marco Bezzecchi την Κυριακή στα MotoGP, στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, που σηματοδότησε την ολοκλήρωση της αγωνιστικής χρονιάς του 2025 στο Παγκ. Πρωτ. Ταχύτητας, η Aprilia έγραψε ιστορία
Ήταν μια χρονιά που αποτέλεσε ένα ιστορικό κεφάλαιο για την Aprilia Racing, ως η πιο νικηφόρα όλων των εποχών!
Ένας από τους αδιαμφισβήτητους πρωταγωνιστές αυτής της σεζόν ήταν ο Marco Bezzecchi. Στην πρώτη του σεζόν με μια Aprilia, ο Ιταλός αναβάτης αντιμετώπισε ένα πρώιμο στάδιο προσαρμογής στην RS-GP25, ακολουθούμενο από συνεχή εξέλιξη με σημείο καμπής στις δοκιμές της Jerez.
Από εκείνη τη στιγμή και μετά, ο Bezzecchi εξοικειώθηκε εντελώς με την Aprilia, κι έγινε έτσι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς αναβάτες του πρωταθλήματος.
Τα λάφυρα που συνέλεξε φέτος είναι εξαιρετικά: 3 νίκες στους μεγάλους αγώνες (Silverstone, Portimão και Valencia), 3 νίκες στους αγώνες σπριντ (Misano, Mandalika και Phillip Island), συνολικά 15 βάθρα και 5 pole positions (Austria, Misano, Mandalika, Portimão και Valencia)!
Αυτά τα αποτελέσματα του επέτρεψαν να ολοκληρώσει την σεζόν του πρωταθλήματος στην τρίτη θέση της βαθμολογίας με 353 βαθμούς, το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει καταφέρει ποτέ ένας αναβάτης της Aprilia Racing στην ιστορία της στο MotoGP!
Από την άλλη πλευρά, ο περσινός πρωταθλητής Jorge Martín είχε μια δύσκολη σεζόν που σημαδεύτηκε από μια σειρά τραυματισμών – πρώτα στις δοκιμές της Sepang, έπειτα κατά τη διάρκεια προπόνησης, μετά στον μεγάλο αγώνα στο Κατάρ, και στη συνέχεια στον αγώνα σπριντ του Motegi!
Επιστρέφοντας για τον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια μετά από περισσότερο από ενάμιση μήνα διακοπής, αγωνίστηκε το Σαββατοκύριακο, κυρίως με στόχο να εξοικειωθεί ξανά με την RS-GP25. Πάντως, παρότι δεν κατάφερε να τερματίσει, ο Martín έφυγε απ’ τη Βαλένθια με θετικά συναισθήματα και με αποφασιστικότητα να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο.
Συγχαρητήρια πρέπει να δοθούν και στον Lorenzo Savadori, δοκιμαστή αναβάτη και βασικό άνθρωπο της ομάδας, ο οποίος, αντικαθιστώντας τον Martín, μετέτρεπε κάθε Σαββατοκύριακο σε μια ευκαιρία για εξέλιξη, τελειοποίηση και βελτίωση της RS-GP25.
Αυτή η δουλειά εξέλιξης που γίνεται είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά είναι θεμελιώδης και συνέβαλε αποφασιστικά στην εδραίωση της Aprilia Racing μεταξύ των πρωταγωνιστών του MotoGP.
Παράλληλα, η ομάδα Trackhouse MotoGP που συμμετέχει στα MotoGP με μοτοσυκλέτες της Aprilia συνέβαλε σημαντικά με τους Raúl Fernández και Ai Ogura.
Ο Ιάπωνας αναβάτης, στη χρονιά του ως rookie στο MotoGP, ολοκλήρωσε μια πορεία συνεχούς εξέλιξης, επιδεικνύοντας απτή πρόοδο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Ο Raúl Fernández, από την άλλη πλευρά, είχε την πιο σημαντική χρονιά του από το ντεμπούτο του στο MotoGP. Τερμάτισε τρίτος στον αγώνα σπριντ Mandalika, κατακτώντας το πρώτο του βάθρο στο MotoGP.
Αυτό το αποτέλεσμα ακολουθήθηκε από μια δεύτερη θέση στον αγώνα σπριντ του Phillip Island και στη συνέχεια – την επόμενη κιόλας μέρα – την πρώτη νίκη της καριέρας του στα MotoGP και την 300ή νίκη της Aprilia Racing, στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Grand Prix!
Τέλος, ο Fernández πέτυχε ένα ιστορικό 1-2 στη Βαλένθια, τερματίζοντας δεύτερος πίσω από τον Bezzecchi. Αυτό ήταν το δεύτερο “ένα-δύο” σε βάθρο των MotoGP για τον κατασκευαστή με έδρα το Noale μετά από αυτό της Βαρκελώνης, το 2023.
Αυτά τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τη δύναμη του τεχνικού σχεδιασμού της Aprilia Racing και τη δουλειά που έχουν κάνει όλοι στο Noale.
Η σεζόν του 2025 ολοκληρώθηκε με μια σημαντική δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 418 βαθμούς, ένα εξαιρετικά σημαντικό ορόσημο για τα MotoGP. Η σεζόν θα μείνει επίσης στη μνήμη μας και γράφεται με χρυσά γράμματα στην ιστορία του κατασκευαστή από το Noale.
Στο Grand Prix Αυστραλίας, στην εμβληματική πίστα Phillip Island, ο Raúl Fernández της Trackhouse MotoGP κατέκτησε, όπως είπαμε, την 300ή νίκη της Aprilia Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Grand Prix.
Αυτό είναι ένα ρεκόρ που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία επειδή επιβεβαίωσε την Aprilia Racing ως τον πιο νικηφόρο Ευρωπαίο κατασκευαστή στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Grand Prix.
Ας δούμε τι είπε ο Massimo Rivola, Team Manager της αγωνιστικής ομάδας MotoGP της Aprilia:
“Ήταν μια εξαιρετικά συναρπαστική σεζόν που βιώσαμε από δύο απόψεις. Από τη μία πλευρά, υπήρχαν οι τραυματισμοί του Jorge, ιδιαίτερα σοβαροί, και από την άλλη, η ασταμάτητη εξέλιξη του Marco.
Ήταν μια σεζόν που χαρακτηρίστηκε από σημαντικούς αριθμούς, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 400 βαθμών στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, και μια σεζόν που μας επιτρέπει να προσβλέπουμε στο 2026 χωρίς να κρύβουμε τον στόχο μας: να διεκδικήσουμε τον τίτλο”.
“Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω την ομάδα Trackhouse MotoGP που συνέβαλε με τα αποτελέσματά της στην τεχνική και ανταγωνιστική μας ανάπτυξη. Γνωρίζουμε ότι οι αντίπαλοί μας είναι ισχυροί, αλλά η επιθυμία μας για βελτίωση θα μας στηρίξει την ερχόμενη σεζόν, ώστε να πρωταγωνιστήσουμε από τον πρώτα κιόλας αγώνα. Ανυπομονούμε να φτάσουμε στη Sepang για να δοκιμάσουμε την RS-GP26, η οποία πρέπει να γίνει μια νικηφόρα μοτοσυκλέτα”.











































