Δίχρονα και τετράχρονα ανανεώνονται
Τα νέα Beta Enduro RR του 2018 δίχρονα και τετράχρονα από 250 μέχρι 480 κυβικά έρχονται στην αγορά με πολλά νέα χαρακτηριστικά. Ο κατασκευαστής από την Τοσκάνη κατάφερε να μεταφέρει στα μοντέλα παραγωγής μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που αποκτήθηκε από τις μεγάλες αγωνιστικές επιτυχίες της.
Τα δίχρονα μοντέλα είναι ελαφρύτερα κατά 4,7 kg ενώ τα τετράχρονα έχουν χάσει αντίστοιχα 5,3 kg.
Οι κινητήρες, τα πλαίσια και οι αναρτήσεις έχουν βελτιωθεί αποτέλεσμα σημαντικής εξέλιξης η οποία ενίσχυσε ακόμα περισσότερα τα δυνατά σημεία της νέας γενιάς των μοντέλων RR, δίνοντάς τους ευκολία χειρισμού με στιβαρή και άμεση αίσθηση, καθώς και μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Έγινε τροποποίηση του φίλτρου αέρα καθώς και του πίσω φτερού με πιο ντελικάτη εμφάνιση, νέα γραφικά και, στις τετράχρονες εκδόσεις, νέο τελικό εξάτμισης.
Η νέα γκάμα Beta Enduro RR δίνει σε κάθε αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει τη μοτοσυκλέτα που του ταιριάζει.
250 cc ΔΙΧΡΟΝO: Ιδανικό για αυτούς που αναζητούν δίχρονη μοτοσυικλέτα με ελαφρώς μικρότερη ισχύ και ροπή από τη μεγαλύτερη αδερφή της
300 cc ΔΙΧΡΟΝO: Είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για όσους θέλουν «τετράχρονη» ροπή και δύναμη που αρμόζει σε προπονημένους αναβάτες.
350 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Έχει παιχνιδιάρικη αίσθηση καθώς αρέσκεται να δουλεύει σε πενταψήφια νούμερα στροφών.
390 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Παρέχει τον ιδανικό συνδυασμό ευκολίας χειρισμού και ισχύος ενώ η υψηλή ελκτική πρόσφυση είναι το πλεονέκτημά του.
430 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝO: Αυτός ο κινητήρας έχει μεγάλη απόδοση ισχύος και σε τίποτα δεν θυμίζει τα 450 του παρελθόντος.
480 cc ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ: Τα χαρακτηριστικά της είναι παρόμοια με αυτά του μοντέλου των 430 cc, αλλά με ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και ροπής, κατάλληλο για πιο έμπειρους αναβάτες που είναι σωματικά προετοιμασμένοι.
Κινητήρες
Σε σύγκριση με τα μοντέλα του 2017, όλοι οι κινητήρες μοιράζονται μια σειρά κοινών καινοτομιών.
•Νέος συμπλέκτης Η νέα σχεδίαση του συμπλέκτη έχει ως αποτέλεσμα ένα μικρότερο και ελαφρύτερο συμπλέκτη, ανθεκτικότερο στις αλλαγές θερμοκρασίας.
•Κατάργηση της μανιβέλας: η απίστευτη δουλειά που αφιερώθηκε για την αύξηση της αξιοπιστίας της μίζας έχει κάνει δυνατή την αφαίρεση της μανιβέλας, μειώνοντας σημαντικά το βάρος. Με δεδομένη τη διάταξη του κινητήρα, μπορεί και πάλι να παραγγελθεί η μανιβέλα ως εξτρά.
•Νέο σύστημα επιλογέα ταχυτήτων: βελτιώνει την ακρίβεια του κιβωτίου αποτρέποντας τυχόν ασάφειες κατά την αλλαγή ταχυτήτων.
•Νέο φιλτροκούτι: έγιναν εκτεταμένες δοκιμές στη χαρτογράφηση ψεκασμού του τετράχρονου κινητήρα και στην καμπύλη αβάνς του δίχρονου κινητήρα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης νέου φιλτροκουτιού.
Δίχρονοι κινητήρες
•Νέος κύλινδρος: βελτιώνει την απόδοση ροπής και ισχύος σε όλη τη γκάμα στροφών διατηρώντας ταυτόχρονα την απόκριση απολύτως γραμμική.
•Νέο πιστόνι και νέο προφίλ κεφαλής κυλίνδρου (μόνο στα 300 cc): σε συνδυασμό με τον νέο κύλινδρο, αυξάνουν την απόδοση του κινητήρα και βελτιώνουν την κίνηση σε χαμηλές στροφές.
•Στροφαλοφόρος: έχει γίνει αναθεώρηση των τιμών αδράνειας έτσι ώστε να ταιριάζουν με τα νέα χαρακτηριστικά της μονάδας ισχύος και ο άξονας σύζευξης έχει ενισχυθεί ώστε να αυξηθεί η ακαμψία της όλης δομής.
•Νέα μπιέλα: ανασχεδιασμένη στο πάνω άκρο έτσι ώστε να ενισχυθεί η περιοχή αυτή που φορτίζεται σε μεγάλο βαθμό.
•Νέα φυγοκεντρική βαλβίδα: με αυξημένη διάμετρο των πλευρικών βαλβίδων εξασφαλίζεται καλύτερα η παροχή ισχύος.
•Νέος θάλαμος καύσης (μόνο στα 250 cc): Εξαιτίας μικρής αύξησης της αναλογίας συμπίεσης, επιτεύχθηκε αύξηση της απόδοσης.
Τετράχρονοι κινητήρες
•Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με διπλά μπεκ: Η εισαγωγή των διπλών μπεκ δίνει τη δυνατότητα εφαρμογής αποκλειστικών χαρτών για κάθε κυβισμό κινητήρα έτσι ώστε να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα (ειδικά στις μεσαίες και υψηλές στροφές) και να αυξηθεί ο έλεγχος του μίγματος που συνεπακόλουθα βελτιώνει την οικονομία.
Πλαίσια, περιφερειακά
Μεγάλη προσοχή έχει επίσης δοθεί στα περιφερειακά των μοτοσυκλετών συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου και των αναρτήσεων. Τα πιρούνια είναι Sachs με καλάμια διαμέτρου 48 mm ανάρτησης και πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ επίσης της Sachs.
Πολλές καινοτομίες έχουν συμβάλλει στη βελτίωση της αισθητικής, καθώς και της συνολικής απόδοσης της μοτοσυκλέτας, μέσω της μείωσης βάρους. Χωρίς να υπολογίζεται ο κινητήρας – η διαφορά βάρους κυμαίνεται από 3 kg για τα δίχρονα μοντέλα έως 5,6 kg για τα τετράχρονα.
•Νέο Πλαίσιο Το μπροστινό τμήμα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας σε κάμψη και στρέψη σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκδόσεις και με αισθητή μείωση στο βάρος λόγω της βελτιωμένης δομικής διάταξης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή βελτίωση στο κράτημα και στην ακρίβεια οδήγησης.
•Πιο λεπτό φιλτροκούτι και οπίσθιο τμήμα των μοτοσυκλετών που προσδίδει στη μοτοσικλέτα λεπτότερη, πιο επιθετική εμφάνιση.
•Μπαταρία λιθίου: ελαφρύτερη, περισσότερο ισχυρή και αξιόπιστη.
•Πηρούνι με νέες μπότες: παρότι είναι και ελαφρότερα, σχεδιάστηκαν για αύξηση της στιβαρότητας και της ομαλότητας κύλισης. Έχουν προσαρμοστεί για να καλύπτουν τις απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
•Μονό αμορτισέρ με νέες ρυθμίσεις.
•Νέο τελικό (στις τετράχρονες εκδόσεις μόνο): ανανεωμένο εξωτερικό προφίλ και εσωτερική διάταξη για βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, ειδικά στις χαμηλές στροφές.
•Νέα ποδιά (στις δίχρονες εκδόσεις μόνο): νέα βάση στήριξης για ταχύτερη αφαίρεση.
•Νέο προστατευτικό κάλυμμα εξάτμισης: προστατεύει τον αναβάτη από εγκαύματα και στις δίχρονες και στις τετράχρονες εκδόσεις.
•Στεφάνια Takasago Excel: με νέο μαύρο ματ φινίρισμα ειδικά σχεδιασμένα για την Beta.
•Νέα χρώματα και γραφικά.
Τα νέα Beta Enduro RR στα 250, 300, 350, 390, 430, και 480 είναι ήδη διαθέσιμα.
Περισσότερες πληροφορίες: Fuoristrada, Δημητρακοπούλου 29, Aθήνα, Τηλ.: 210 9211877, www.betamotor.gr, e-mail: [email protected]