MotorBike.gr

BENELLI 752s, Super Test: Roadster με τόνο!

13/09/2021 Θοδωρής Ερμήλιος Κώστας Γαμβρούλης

Τα “γυμνά” του Πέζαρο

*Kυβισμός: 754 cc * Iπποδυναμη: 76,0 ίπποι/8.500 rpm *Τελική: 196 km/h *Βάρος: 226 κιλά (γεμάτο) *Τιμή: 8.150 ευρώ (χωρίς Τ.Τ)

Το Benelli 752s, αποτελεί το πρώτο δείγμα της υπέρβασης που επιχειρεί η εταιρία στους μεγαλύτερους κυβισμούς. Ένα σύγχρονο roadster, με κρυφούς άσους στο μανίκι, αλλά και χαρακτηριστικά που το τοποθετούν σε μια ξεχωριστή κατηγορία ανάμεσα στον ανταγωνισμό.

H Benelli – η ιστορική φίρμα με έδρα το Πέζαρο της Ιταλίας που στη νεότερη ιστορία της χαρακτηρίζεται και καθορίζεται από την ιδιοκτησία της κινεζικής QJ Motor –  σημειώνει σταθερά βήματα προόδου.

Μετά την παρουσίαση μιας γκάμας στους μικρομεσαίους κυβισμούς, η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων ήταν η μετάβαση στις μεγαλύτερες χωρητικότητες και το 752s αποτελεί το πρώτο δείγμα αυτής της προσπάθειας, συμπεριλαμβάνοντας επίσης τα Leoncino 800 και TRK 800, τα οποία θα βγουν στην παραγωγή στο μέλλον.

Κατά τη συνηθισμένη τακτική της εταιρίας, τα νέα μοντέλα παρουσιάζονται ως πρωτότυπα, εμφανίζονται σε εκθέσεις για αρκετό καιρό καταγράφοντας τις αντιδράσεις του κοινού και αργότερα ξεκινά η διάθεσή τους στην αγορά σαν μοντέλα παραγωγής.

Το ίδιο έγινε και στην περίπτωση του 752s, που για πρώτη φορά το είδαμε στην EICMA το 2017, με τα πρώτα κομμάτια να φτάνουν στην Ιταλία στα μέσα του 2020 (και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές) και στις υπόλοιπες χώρες στις αρχές του 2021… με την πανδημία να παίζει σίγουρα τον ρόλο της σε όλο αυτό.

Το Benelli 752s είναι μια όμορφη γυμνή μοτοσυκλέτα, με σύγχρονες γραμμές που υπαγορεύονται εν πολλοίς από το γενικό αισθητικό πρότυπο της κατηγορίας.

Υπάρχουν σημεία που θυμίζουν γνώριμες φόρμες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το σχεδιαστικό τμήμα της Benelli, που εδρεύει φυσικά στο Πέζαρο της Ιταλίας, έπεσε στην παγίδα της αντιγραφής.

 


Τελικά, χωρίς να φαίνεται ότι προσπαθεί πολύ και να γίνεται κραυγαλέο,
το 752s διαμορφώνει έναν δικό του χαρακτήρα, με μια δυναμική αλλά σε κάθε περίπτωση συγκροτημένη σχεδίαση.

Αν ξεχωρίζει ένα σημείο, αυτό είναι το πίσω μέρος, με την ουρά να απαλλάσσεται από τη βάση της πινακίδας, η οποία έχει μετακομίσει στον λασπωτήρα του πίσω τροχού σε μια εξαιρετική αισθητική υλοποίηση.


Κοντό τελικό εξάτμισης,
μαζεμένος καταλύτης/συλλέκτης, ανωδιωμένα στελέχη πιρουνιού, πλαίσιο χωροδικτύωμα και επικλινές προφίλ προβολέα, είναι επίσης στοιχεία που προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση.

Πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και με το κυρτό ψυγείο, με τον όγκο του να καμουφλάρεται πολύ καλά και να μην ενοχλεί αισθητικά.

Κατά τα άλλα, πρόκειται για μια απλή μοτοσυκλέτα, με την έννοια ότι δεν θα χρειαστεί να σπαταληθούν εκατοντάδες λέξεις για να παρατεθεί και να περιγραφεί η ηλεκτρονική προίκα και τα gadget της. 

Το Benelli 752s είναι κατά κάποιο τρόπο «παλαιάς κοπής» αλλά για να σας προλάβουμε, ο χαρακτηρισμός αυτός δεν είναι κατ΄ανάγκη κακός, ούτε θα πρέπει απαραίτητα να παραπέμπει στο «παρωχημένο». Πόσο μάλλον όταν η μοτοσυκλέτα είναι προσεγμένη σε ουσιώδη σημεία.

Ας πάρουμε για παράδειγμα τα περιφερειακά. Το πιρούνι είναι μια εντυπωσιακή και πλήρως ρυθμιζόμενη ανεστραμμένη μονάδα της Marzocchi, με διάμετρο καλαμιών στα 50mm και διαδρομή 130mm, με θηριώδεις πλάκες. Μένοντας στο μπροστινό τμήμα, δύο δίσκοι διαμέτρου 320mm συνεργάζονται με ακτινικής έδρασης τετραπίστονες δαγκάνες της Βrembo!

To πλαίσιο είναι ατσάλινο, κατασκευασμένο από σωλήνες κυκλικής διατομής, με διάταξη χωροδικτυώματος και πάνω του αρθρώνεται «ασορτί» ψαλίδι, με την ανάρτηση να αναλαμβάνει ένα αμορτισέρ της KYB (Kayaba), με διαδρομή 60mm (διαδρομή τροχού 140mm) και δυνατότητα προφόρτισης του ελατηρίου.

Το πίσω σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν δίσκο διαμέτρου 260mm με μονοπίστονη δαγκάνα της Brembo. Oι ζάντες έχουν διάμετρο 17” ιντσών, με μια εξάμπρατση σχεδίαση σχήματος «λ», ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel GT, σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17.

Συνολικά το 752s είναι μια αξιοπρεπέστατη και καθ΄όλα σύγχρονη σύνθεση περιφερειακών, με τα ηλεκτρονικά συστήματα να απουσιάζουν.

Γιατί πέραν του δικάναλου ΑΒS, το 752s δεν φέρει τίποτα άλλο από αυτά που τείνουν πλέον να θεωρούνται standard σε αυτή την κλάση κυβισμού.

Η έγχρωμη και ευανάγνωστη TFT οθόνη από την άλλη είναι εναρμονισμένη στη γενικότερη απλή και βασική αύρα του μοντέλου, χωρίς trip computer, ούτε διασυνδεσιμότητα, με τις ενδείξεις για στάθμη βενζίνης και επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο να αποτελούν τα εξτρά που προσφέρει.

Επίσης έχει δύο mode εμφάνισης, νυχτερινό και ημερήσιο, που εναλλάσσονται μεταξύ τους αυτόματα μέσω φωτοευαίσθητου αισθητήρα.

Περνώντας στον κινητήρα, αυτός είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, τετραβάλβιδος, με δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή και κυβισμό 754cc, που προκύπτει από μια ξεκάθαρα υπερτετράγωνη γεωμετρία εμβόλων στα 88x62mm.

H ανακοινώσιμη ισχύς του είναι 75 ίπποι στις 8.500 rpm και 6,8 kgm ροπής / 6.500 rpm, με την διαχείρισή της να γίνεται μέσω μηχανικού συμπλέκτη και μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Κάπου εδώ λοιπόν ξεδιαλύνονται και οι όποιες συγχύσεις σχετικά με την κατηγορία του μοντέλου και γίνεται αντιληπτό το γιατί επιλέξαμε να το χαρακτηρίσουμε Roadster (με τόνο, το οποίο θα αναλυθεί πιο κάτω).

Βλέπετε, είμαστε οι τελευταίοι που θα μπούμε σε διαδικασίες συμπερασμάτων βασιζόμενοι μόνο στις πληροφορίες από τα «χαρτιά», αλλά η ευρύτερη κατηγορία που ορίζεται από τα CB650R, 890 Duke και Ducati Monster, ξεκινά από τα 95 άλογα και ξεπερνά τα 100.

Ναι, η ισχύς δεν είναι το παν, αλλά σ’ αυτή την κατηγορία έχει άλλο ειδικό βάρος.

To Benelli 752s έχει τη χάρη, έχει τα περιφερειακά αλλά υπολείπεται σε δύναμη, τουλάχιστον συγκριτικά με τα ανωτέρω μοντέλα, πόσο μάλλον όταν τα άλογα που παράγει ο κινητήρας του, έχουν να κινήσουν 226 –γεμάτα- κιλά.

Όλο αυτό μπορεί να ακούγεται αφοριστικό για τη μοτοσυκλέτα, αλλά στην πράξη δεν είναι, αφού μια μοτοσυκλέτα δεν κρίνεται μόνο  από τα χαρακτηριστικά της στα χαρτιά ή από τα “στεγνά” τεχνικά χαρακτηριστικά της.

Απλά επειδή εύκολα μπορεί κανείς να παρασυρθεί από την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ξεκαθαρίζουμε ότι ο πραγματικός ανταγωνισμός της, τουλάχιστον βάσει ισχύος, είναι μοντέλα όπως το Yamaha MT-07 (74,8 ίπποι), το Suzuki SV650 (76,5 ίπποι) και το Kawasaki Z650 (68,0 ίπποι), κι αυτό διευκρινίζεται για να γίνει αντιληπτή η προσέγγιση που ακολουθήθηκε στην αξιολόγηση της μοτοσυκλέτας κατά τη δοκιμή.

Στο Δρόμο

Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση στο Benelli 752s, είναι η επάρκεια χώρων.

Η θέση οδήγησης, χωρίς να είναι ακραία, βρίσκεται σαφώς εντός των street εργονομικών προτύπων με τα πόδια τραβηγμένα πίσω και ψηλά και τον κορμό σκυφτό.

Το τιμόνι έχει τις λαβές του υπερυψωμένες και δεν γίνεται ποτέ κουραστικό ακόμα και μέσα στην κίνηση της πόλης, με τα χέρια να μην φορτίζονται από το βάρος του σώματος.

Το τμήμα σέλας που ανήκει στον οδηγό έχει μεγάλη επιφάνεια και επιτρέπει τις κινήσεις για να βρει κανείς την ιδανική θέση εντός του τριγώνου οδήγησης.

Εκκινώντας τον κινητήρα, δύο πράγματα γίνονται αντιληπτά. Το… «ρουθούνισμα» από την εισαγωγή που σκεπάζει κάθε άλλο ήχο, καθώς και η παρουσία ενός ποσοστού κραδασμών, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας του κινητήρα, σε όλο το εύρος των στροφών του.

Δεν φτάνουν ποτέ στο σημείο να γίνουν κουραστικοί και για να είμαστε ειλικρινείς, συνάδουν με τον γενικότερο δυναμισμό της μοτοσυκλέτας. Κάτι σε πιο «ηλεκτρική» λειτουργία θα ήταν περίεργο, ειδικά όταν μιλάμε για μια γυμνή μοτοσυκλέτα που τιμά τις παραδοσιακές αξίες.

Ο συμπλέκτης απομονώνει ψηλά – αλλά αυτό ήταν θέμα ρύθμισης – ενώ σημασία έχει ότι το εύρος λειτουργίας του ήταν μικρό και όχι ακριβώς προοδευτικό, απαιτώντας μια περίοδο συνήθειας και προσαρμογής.

Το χαρακτηριστικό αυτό γίνεται περισσότερο αντιληπτό στις εκκινήσεις από στάση, όπου χρειάζεται αρκετό άνοιγμα του γκαζιού και πατινάρισμα για μια ομαλή εκκίνηση.

Ωστόσο το κιβώτιο αποδείχθηκε θετικό. Δεν πετάει νεκρές και κουμπώνει τις ταχύτητες με σαφήνεια και χωρίς μηχανικούς θορύβους, ενώ έχει αποδεκτή διαδρομή στο πεντάλ, χωρίς τζόγους.

Στο άνοιγμα του γκαζιού το 752s επιταχύνει θετικά και με ενθουσιασμό, χωρίς τρύπες και σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή του.

Για συναρπαστικές επιταχύνσεις και έντονες συγκινήσεις θα πρέπει να κοιτάξετε σε άλλες κατηγορίες, σε κάθε περίπτωση πάντως η μοτοσυκλέτα δεν είναι αργή.

Η πραγματική τελική του 752s ήταν τα 196 km/h, ενώ στις επιταχύνσεις από στάση 0-400 μέτρα σημείωσε χρόνο 13,4”.

Ο κινητήρας είναι ροπάτος και η αγαπημένη του περιοχή είναι οι μεσαίες στροφές.

Η πρώτη και η δευτέρα ταχύτητα είναι αρκετά κοντές και παρά το ότι το μοτέρ δεν ανεβάζει στροφές σαν τρελό, το βάζουν γρήγορα σε μια περιοχή στροφών που δεν του αρέσει να λειτουργεί, δηλαδή ψηλά.

Μέσα στην πόλη, όταν υπάρχει ροή στην κυκλοφορία, όλο το παιχνίδι γίνεται με 3η και 4η ταχύτητα και ελάχιστη χρήση συμπλέκτη.

Όταν το Benelli στριμωχτεί στην κίνηση της πόλης, θα δυσκολευτεί, μιας και έχει μικρό κόψιμο τιμονιού αναγκάζοντας σε μανουβράρισμα, αν αποπειραθεί κανείς να χωθεί στους στενούς διαδρόμους από λαμαρίνες που σχηματίζουν τα αυτοκίνητα.

Μια άλλη παραχώρηση που πρέπει να κάνει αυτός που θα επιχειρήσει να βάλει το 752s σε διαδικασία καθημερινών δρομολογίων, είναι αυτή της άνεσης, με την έννοια του ότι το πίσω μέρος δεν συμπαθεί και πολύ τον εργολαβικό σουρεαλισμό των ελληνικών δρόμων.

Αρχικά είχαμε την εντύπωση ότι το πρόβλημα δημιουργείται από το προφορτισμένο στην τελευταία του θέση ελατήριο στο πίσω αμορτισέρ, αλλά το στατικό sag δεν συμφωνούσε με αυτή την θεώρηση. Τελικά οφείλεται σε αργές σε ταχύτητα αποσβέσεις.

Με λίγα λόγια, η πίσω ανάρτηση δυσκολεύεται σε κάποιες περιπτώσεις να ακολουθήσει τα “βομβαρδισμένα” σημεία των δρόμων, όπου το ανάγλυφο είναι γεμάτο με μπαλώματα, σαμαράκια και λακκούβες.

Δώσε όμως στο Benelli ένα καλό στροφιλίκι και χαλάλι όλες αυτές οι παραχωρήσεις! Σε αυτές τις συνθήκες είναι το μπροστινό που αριστεύει, με το ανεστραμμένο Marzocchi να αποδεικνύεται εξαιρετικό!

Ακριβέστατο στις αντιδράσεις του, σταθερό με πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση, αποτελεί το πιο δυνατό σημείο της μοτοσυκλέτας και για να επανέλθουμε στις αναφορές περί «παλαιάς κοπής», δεν θα το ανταλλάζαμε για κανένα riding mode, ridebywire ή traction control, αν η κοστολόγηση για όλα αυτά, είχε ως αποτέλεσμα μια υποδεέστερη μονάδα.

Με το πιρούνι να ορίζει τις τροχιές, όλη η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ακολουθεί ως ενιαίο κομμάτι, το πλαίσιο εμφανίζεται άκαμπτο και η γεωμετρία ισορροπεί μεταξύ του γρήγορου και του σταθερού, ενώ σε αυτή την χρήση και όσο ο δρόμος δεν έχει κακοτεχνίες, η πίσω ανάρτηση δεν δημιουργεί πρόβλημα.

Τα φρένα είναι και αυτά άψογα, με αίσθηση και ισχύ, ενώ τα Pirelli Angel GT ταιριάζουν «γάντι» στη μοτοσυκλέτα.

Αυτό το «πακέτο» περιφερειακών, θα μπορούσε σίγουρα να διαχειριστεί περισσότερη ισχύ, ενώ τα κιλά του 752s δεν φαίνονται στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης ή στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας με μικρές ταχύτητες (κάνουν την εμφάνισή τους όταν φρενάρεις πριν την είσοδο της στροφής).

Η αδράνεια προκαλεί αρκετή βύθιση στο μπροστινό και ενώ το πιρούνι και το ελαστικό το διαχειρίζονται καλά, η πίσω ανάρτηση αδυνατεί να εκταθεί άμεσα και στον βαθμό που πρέπει για να φορτίσει αρκετά το ελαστικό και έτσι το αποτέλεσμα είναι ενίοτε μια αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους, που την αντιλαμβάνεσαι ως μικρές διαμήκεις ταλαντώσεις αργής συχνότητας.

Να σημειώσουμε βέβαια ότι αυτό εμφανίζεται σε αρκετά γρήγορο ρυθμό και το επισημαίνουμε ακριβώς γιατί το 752s είναι αρκετά καλό σε αυτό το πεδίο.

Για την ακρίβεια, αρκετά καλύτερο από πολλές μοτοσυκλέτες της μεσαίας κατηγορίας, των οποίων τα περιφερειακά είναι υποδεέστερα και εμφανίζουν αρκετά πιο «νωρίς» προβλήματα, πριν φτάσουν στους ρυθμούς του Benelli.

Ένας τρόπος για να λυθεί το θέμα αυτό, είναι με περισσότερο πίσω φρένο και ευτυχώς υπάρχει αίσθηση στο πεντάλ και δύναμη για να επιτευχθεί αυτό.

Πιο δραστικό και αρκετό ακριβό μέτρο βέβαια, είναι να περάσει κάποιος στην αντικατάσταση του πίσω αμορτισέρ με μια ρυθμιζόμενη επώνυμη μονάδα. Το 752s θα μεταμορφωθεί και θα πλησιάσει απειλητικά, τις πιο «αθλητικές» μοτοσυκλέτες της κατηγορίας, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά θέματα οδηγικής συμπεριφοράς.

Τώρα σε ό,τι αφορά στις μεγάλες βόλτες εκτός πόλης και στο ταξίδι, είναι άσκοπο να ψάξουμε τουριστικές ποιότητες σε μια μοτοσυκλέτα σαν και αυτή, κάτι που ισχύει βεβαίως σε όλες τις naked μοτοσυκλέτες.

Προφανώς η «γυμνή» της φύση σημαίνει ότι ο αέρας σε κάποια φάση θα κουράσει τον αναβάτη, τουλάχιστον αν επιμένει να κινείται στην εθνική με υψηλές ταχύτητες.

Με το 752s (και με κάθε άλλο naked…) είναι σαφώς προτιμότερο να ενώνεις αφετηρία και προορισμό μέσω επαρχιακών δρόμων. Αν υπάρχουν και ωραία στριφτερά κομμάτια στη διαδρομή, ακόμα καλύτερα!

Η σέλα (810mm απόσταση από το έδαφος) είναι περισσότερο άνετη για τους… ψηλούς και εξηγούμε αμέσως τι σημαίνει αυτό. Όπως αναφέρθηκε, προσφέρεται αρκετός χώρος και αυτό σημαίνει ότι οι ψηλοί κάθονται πιο πίσω, όπου η σέλα είναι πιο φαρδιά και προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια στήριξης.

Για τον συνεπιβάτη, η κατάσταση είναι ανάμικτη. Το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι μεγάλο και τα μαρσπιέ τοποθετημένα χαμηλά για τα δεδομένα της κατηγορίας, χωρίς να δημιουργούνται κλειστές γωνίες στα γόνατα.

Από την άλλη, οι χειρολαβές είναι minimal τύπου και όχι ιδιαίτερα εργονομικές, χωρίς όμως η μεταφορά συνεπιβάτη να καταγράφεται ως πρόβλημα, ενώ να επαναλάβουμε ότι μια μοτοσυκλέτα σαν το Benelli 752s δεν οφείλει να έχει τουριστικές ποιότητες.

Από κατανάλωση τα πράγματα είναι καλά, με μια μέση τιμή 5,5 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, η οποία φεύγει εύκολα προς τα 6,0 λίτρα +, αν ο κινητήρας πιεστεί. Η ένδειξη στάθμης ειδοποιεί αρκετά νωρίς για ρεζέρβα (αναβοσβήνει μαζί και λυχνία), ενώ υπάρχουν ακόμα αποθέματα καυσίμου στο ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων. Η αυτονομία ξεπερνάει τα 260 χιλιόμετρα.

Τελικά

Όπως αναφέρθηκε στο κείμενο της δοκιμής, το Benelli 752s δεν κατηγοριοποιείται εύκολα σε μια από τις υπάρχουσες ομάδες naked μοτοσυκλετών.

Aν αναλύσει κανείς τα χαρακτηριστικά του είναι μια κατηγορία από μόνο του, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ των μοτοσυκλετών στα 650-700cc και των πιο δυναμικών, στα 800-900cc. Tιμολογιακά, τοποθετείται επίσης στο ενδιάμεσο, με τα 8.150 ευρώ που κοστίζει (χωρίς τέλη ταξινόμησης, όπως αναφέρει η αντιπροσωπεία).

Πέραν όμως της οικονομοτεχνικής προσέγγισης, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα πρεσβεύει στο σήμερα και κάτι διαφορετικό, που της προσδίδει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα.

Σε μια αγορά που κατακλύζεται από ομοιογενή, ισορροπημένα και “αρκούντως ψηφιακά” μοντέλα, το 752s εμφανίζεται ανόθευτο, θυμίζοντας άλλες εποχές, χωρίς να κρύβει ή να φτιασιδώνει τις ατέλειές του πίσω από ένα προπέτασμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Είναι μια κατασκευή με “αναλογική προσέγγιση” και ως εκ τούτου, η αποκωδικοποίησή του είναι εύκολη, προσκαλώντας τον όποιον ενδιαφερόμενο να ασχοληθεί μαζί του, αφού είναι μια πολύ καλά στημένη μοτοσυκλέτα.

Θέλετε να το πείτε “χαρακτήρα” αυτό που διαθέτει το 752; Πείτε το. Είμαστε σίγουροι ότι εκεί έξω υπάρχουν αναβάτες που αναζητούν μοτοσυκλέτες με χαρακτήρα – μια αρετή που έχει αρχίσει να εκλείπει πλέον.

Το Benelli 752s έχει τη δική του ιδιαίτερη γοητεία και αναμφίβολα αποτελεί μέρος του μοτοσυκλετιστικού φάσματος ως βιωματική εμπειρία.

Αν ανήκετε στους παραπάνω αναβάτες που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα “με υπογραφή” και ιδιαίτερη θωριά, στο 752s θα συναντήσετε έναν άξιο εκπρόσωπο και μαζί του μπορείτε να ζήσετε ένα βίο παράλληλης εξέλιξης και αμφίδρομου διαλόγου. Άλλωστε αυτό είναι και το μυστικό των επιτυχημένων γάμων…

Εξοπλισμός αναβάτη

Mπαξεβάνης, Καλλιρρόης 12, Νέος Κόσμος, 210 9237000, www.baxevanismoto.com
Κράνος: Nolan N70-2 GT
Jacket: Tucano Urbano

Λεπτομέρειες και παρατηρήσεις

  • Αρκετό χάζι και ερωτήσεις εισπράξαμε από τον κόσμο, με πολύ κολακευτικά σχόλια για την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας
  • Καλοί οι καθρέφτες, αλλά ένα μέρος του οπτικού εύρους θυσιάζεται για την σχεδίαση
  • Μας πήρε ώρα να βρούμε το κουμπί που ελέγχει τις πληροφορίες στον πίνακα οργάνων. Είναι κρυμμένο στη βάση του δεξιού καθρέφτη
  • Το μπροστινό φτερό εκτείνεται αρκετά προς τα πίσω για αποτελεσματική κάλυψη από τα νερά, αλλά η βάση στήριξής του πιάνει επάνω στις δαγκάνες, κρύβοντας το μισό λογότυπο της Βrembo
  • Ωραία τα καλύμματα του κινητήρα στη δεξιά πλευρά στον συμπλέκτη και την τρόμπα νερού
  • Τα τακάκια σφυρίζουν ελαφρώς, ειδικά στο φρενάρισμα με μικρές ταχύτητες
  • Πολύ όμορφο και εργονομικό το τιμόνι τύπου fat bar

                  ΥΠΕΡ

  • Σχεδίαση – Εμφάνιση
  • Σταθερότητα
  • Πιρούνι
  • Φρένα

                ΚΑΤΑ

  • Οπίσθια ανάρτηση
  • Λειτουργία συμπλέκτη
  • Βάρος

 

BENELLI 752S, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος 752S
Κατηγορία NAKED
Έτος 2020
Τιμή 8.150 € (χωρίς τέλη ταξινόμησης)
Κατασκευαστής Benelli
Αντιπρόσωπος MOTOWAY Α.Ε., Γιαννιτσών 59, Θεσσαλονίκη, 2310-515557
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 754 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 88 mm x 62 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 76 ίπποι στις 8.500 rpm
Ροπή 67 Nm στις 7.500 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι - 130 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Ένα Αμορτισέρ - 60 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση – Επαναφορά
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δύο δίσκοι - 320 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων με ABS
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δίσκος - 260mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων με ABS
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 120/70
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 180/55
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.130mm
Πλάτος 810 mm
Ύψος 1.100 mm
Μεταξόνιο 1.460 mm
Ύψος Σέλας 810 mm
Ρεζερβουάρ 14,5 l.
Βάρος 226 Kg (πλήρης)

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!