MotorBike.gr

BMW F 750 GS, Super Test: Πολιτισμός και ψυχραιμία

18/01/2019 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Αποκάλυψη το “μικρό”

*Κυβισμός: 853 cc * Ιπποδύναμη: 77 ίπποι, στις 7.500 rpm * Τελική: 201 km/h *Βάρος: 224 kg (γεμάτη) * Τιμή: 9.990 ευρώ (βασική έκδοση)

Το BMW F 750 GS είναι το μικρότερο και φθηνότερο BMW μεσαίου κυβισμού και το πρώτο από τα τρία δικύλινδρα 850άρια της συγκεκριμένης οικογένειας. Πως είπατε 850; Γίνεται ένα 850 να ονομάζεται “750”; Γίνεται, ειδικά αν πρόκειται για τη σειρά F-GS της BMW, αφού είναι μια πρακτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια από τη γερμανική εταιρία

Τρεις είναι οι επιλογές που έχει κάποιος αν βρεθεί μπροστά στο δίλημμα ενός δικύλινδρου σε σειρά 850 του βαυαρικού εργοστασίου: ποιο BMW F GS να προτιμήσει; Το “στρητάδικο”, το “πιο χωματερό” ή το “περιπετειώδες” ή αντίστοιχα το F 750 GS, F 850 GS και F 850 GS Adventure. To απλούστερο και φθηνότερο των τριών, που φορούν όλα τον ίδιο κινητήρα των 853 cc, είναι το F 750 GS, που προορίζεται για την πιο ασφάλτινη χρήση.

Η βασική έκδοση του 750 σύμφωνα με την εταιρία ξεκινάει λίγο πριν τις 10 χιλιάδες ευρώ, συγκεκριμένα από τα 9.990 και φτάνει – όπως συνέβαινε στη μοτοσυκλέτα της δοκιμής μας, που ήταν εξοπλισμένη με διάφορα εξτρά καλούδια – στις 13.920 ευρώ.

Μπορεί το χρώμα της μοτοσυκλέτας που είχαμε για δοκιμή να μην αναδεικνύει την προσεκτική σχεδίασή της αλλά τελικά αυτός ο “βαρύς” χρωματικός συνδυασμός εκφράζει απόλυτα τον χαρακτήρα της: η BMW F 750 GS είναι η “σοβαρή” αδελφή της σειράς των “δικύλινδρων F” μεσαίου-προς μεγάλου κυβισμού της BMW.

Λόγω της χαμηλότερης τιμής της απ’ όλες τις μοτοσυκλέτες της BMW (εκτός των μονοκύλινδρων G 310 φυσικά) θεωρείται μια πρόταση “entry level”, κατάλληλη για τους νεοφερμένους στον ξεχωριστό, ιδιαίτερο, κόσμο της βαυαρικής εταιρίας.

Ασύμμετρος προβολέας και μίνιμουμ ζελατίνα

Η BMW F 750 GS είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα που έχει αλλάξει τα πάντα σε σχέση με την προκάτοχο BMW F 700 GS την οποία αντικαθιστά. Και σε αυτή την περίπτωση η BMW έχει ακολουθήσει αυτήν την περίεργη παραπλανητική τεχνική να δηλώνει λιγότερα κυβικά στον κωδικό της μοτοσυκλέτας απ’ ότι διαθέτει ο κινητήρας της!

Οκτακόσια πενήντα τρία κυβικά διαθέτει ο κινητήρας – επτακόσια πενήντα λέγεται η μοτοσυκλέτα! Λίγο καλύτερα βέβαια από την BMW F650GS του 2008-2013, που είχε κυβισμό 800 cc και λεγόταν “650”…

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Ακολουθώντας την σχεδιαστική γραμμή των GS, των διάσημων Gelande Strasse (Χώμα-Ασφαλτος) η BMW F 750 GS δανείζεται στοιχεία από τις μεγάλες boxer αδελφές, ελαφρώς πιο “στρογγυλεμένα”. Χρησιμοποιεί φυσικά την τεχνική του “εξαρτήματα και μηχανικά μέρη που φαίνονται” που ονομάζεται με όρους βιομηχανικού design “εξωσκελετικό” στυλ.

Δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό “ρύγχος” των on-off κάτω από τον προβολέα

Επίσης χρησιμοποιεί και αλληλοκαλυπτόμενα πλαστικά καπάκια, που διαμορφώνουν έτσι μια εμφάνιση δυναμική, αλλά όχι υπερβολικά επιθετική. Υπάρχει φυσικά η παραδοσιακή “μύτη-ρύγχος”, φτερό κάτω από τον προβολέα, τη στιγμή που υπάρχει και ένα ακόμα χαμηλό φτερό πάνω στον μπροστινό τροχό (από φθηνό πλαστικό).

Αισθητικά το μόνο δείχνει αταίριαστο από το υπόλοιπο σύνολο είναι το ογκώδες τελικό της εξάτμισης – φτιαγμένο από ανοξείδωτο ατσάλι – στα δεξιά της, που προεξέχει και δεν είναι ιδιαίτερα κομψό.

Καλοφτιαγμένη παντού, εκτός λεπτομερειών, είναι η 750, με καλή ποιότητα κατασκευής.  Μέτριας ποιότητας είναι τα ποδωστήρια που είναι απλούστατης κατασκευής φτιαγμένα από ατσάλι κι όχι αλουμίνιο και το – όχι αλουμινένιο – σωληνωτό τιμόνι.

Από την άλλη το φινίρισμα είναι καλό, όπως και η ποιότητα των περιφερειακών και των πλαστικών τμημάτων.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Η νέα BMW F 750 GS φοράει τον ολοκαίνουργιο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, παραμένει δικύλινδρος σε σειρά και αυτή είναι η μόνη του ομοιότητα με τον παλαιότερο της Rotax που αντικαθιστά. Έχει αφήσει τα 798 cc για τα 853 cc και αποδίδει περίπου την ίδια ιπποδύναμη με πριν: 77 ίππους στις 7.500 rpm (από 75 στις 7.300 rpm) και η ροπή 8,4 kgm στις 6.000 rpm (από 7.8 kg-m στις 5.300).

Ο κινητήρας κατασκευάζεται πλέον από την κινεζική Loncin. Διακρίνεται και το quick shifter πάνω στον απλής κατασκευής λεβιέ ταχυτήτων

Με τα συγκεκριμένα διαστήματα ανάφλεξης – ο στρόφαλος είναι 270 μοιρών, τα κομβία είναι μετατοπισμένα κατά 90 μοίρες – o κινητήρας αποδίδει σαν V2 και ακούγεται σαν boxer.

Κατασκευασμένος στην Κίνα όπως και η 750 – από την εταιρία Loncin ο κινητήρας διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.

O υγρός πολύδισκος συμπλέκτης είναι μερικής ολίσθησης, slipper – assist και οι κραδασμοί ελέγχονται μέσω δύο αντικραδασμικών αξόνων, καταργώντας την τρίτη μπιέλα με την οποία γύριζε τα αντικραδασμικά αντίβαρα ο παλαιότερος κινητήρας.

Οι εξατμίσεις περνούν δεξιά και κάτω από τον κινητήρα για να συναντήσουν το μεγάλο καζανάκι που βρίσκεται από κάτω

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων και στη δική μας μοτοσυκλέτα διέθετε quick shifter, για ομαλότερες-γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων, ακόμα και χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

Ο κινητήρας στην στάνταρ έκδοση διαθέτει ΑSC (Traction Control) και δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο χαρτών (mode) απόδοσης κινητήρα: Road και Rain, με το δεύτερο να μεταφέρει πιο προοδευτικά και “ήρεμα” την ισχύ στο δρόμο.

Στον εξτρά εξοπλισμό της 750 υπάρχουν: σύστημα Dynamic Traction Control (Cornering), πακέτο Riding Modes Pro, με εξτρά λειτουργίες Dynamic και Enduro, αλλά και cruise control.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Χωροταξικά, η BMW F750GS έχει επαναφέρει το ντεπόζιτο στην κανονική του θέση, πίσω από το τιμόνι και μπροστά από τον αναβάτη, ενώ είναι λίγο πλατύτερο απ’ ότι στην 700.

Κατά τη μεταφορά του από πίσω-μπρος έχει χάσει ένα λίτρο χωρητικότητας από τα 16 στα 15 λίτρα που είναι τώρα. Με αυτή τη διάταξη περισσότερο βάρος έχει έρθει ψηλότερα και πιο μπροστά στη μοτοσυκλέτα και η ουρά έχει ομορφύνει, λεπτύνει και αποκτήσει την εμβληματική εξωσκελετική εικόνα των BMW.

Συμβατικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις με χοντρά καλάμια και δισκόφρενα 305 mm με δαγκάνες 2 εμβόλων

Το περιμετρικό πλαίσιο είναι μικτής κατασκευής, σωληνωτό που συνδέεται με πεπλατυσμένα μεταλλικά τμήματα και χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέρος του. Ατσάλινο είναι και το υποπλαίσιο.

Οι τροχοί της BMW F750GS είναι αλουμινένιες χυτές ζάντες με πολλά μπράτσα, διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με τα λάστιχα να είναι tubeless. Συμβατικό είναι το πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm, με διαδρομή που έχει κοντύνει στα 151mm (από 170 που ήταν πριν στην 700) συμβάλλοντας στον πιο ασφάλτινο χαρακτήρα.

Στον πίσω τροχό το νέο αλουμινένιο ψαλίδι είναι μακρύτερο είναι έχει ασύμμετρα μπράτσα και χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ που δίνει διαδρομή τροχού 177 mm (με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς).

Από αυτή τη γωνία φαίνεται ο όγκος του τελικού της εξάτμισης. Η βάση των μαρσπιέ συνεπιβάτη υποχρεώνεται να ανοίξει προς το πλάι

Στον εξτρά εξοπλισμό, όπως στη μοτοσυκλέτα της δοκιμής, υπάρχει ένα εξελιγμένο τεχνολογικά σύστημα ηλεκτρονικής ημι-ενεργητικής ανάρτησης Dymanic ESA.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχουν δυο δίσκοι διαμέτρου 305 mm (από τους δύο δίσκους 300 mm της προηγούμενης έκδοσης) με μβολες δαγκάνες και στον πίσω ένας δίσκος διαμέτρου 265mm, με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Πολλές οι ακτίνες-μπράτσα της χυτής αλουμινένιας ζάντας

Μέσα στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει ABS που έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιηθεί όποτε επιθυμήσει ο αναβάτης, όπως για παράδειγμα σε χρήση εκτός δρόμου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει σύστημα ABS Pro (Cornering). Το βάρος της BMW F750GS φτάνει τα 224 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Μετά από τη δοκιμή της 850 που είχε συνολικά μεγαλύτερο ύψος και ύψος σέλας, η BMW F750GS δίνει την εντύπωση της πιο βολικής και ευκολότερα ελέγξιμης μοτοσυκλέτας και αυτό αποδεικνύεται και στην πράξη.

Ανεβαίνεις πάνω στην πολύ καλή σέλα (ύψους 815 mm) και αντιλαμβάνεσαι άμεσα το πολύ καλό αφρώδες και την καλή σχεδίασή της. Ο αναβάτης κάθεται “μέσα” στη μοτοσυκλέτα, με τα χέρια ή τους πήχεις του καλύτερα, ψηλά και σχεδόν παράλληλα με το έδαφος.

Λίγο βάρος φτάνει στους καρπούς του, μιας και το σώμα του κλίνει ελαφρώς μπροστά για να φτάσει το φαρδύ τιμόνι. Τα πόδια τοποθετούνται σε άνετες γωνίες για τα γόνατα.

Το νέο ντεπόζιτο των 15 λίτρων ανοίγει ελαφρώς παραπάνω τα πόδια, απ’ ότι στην παλαιότερη 700.

Χαλαρή η θέση οδήγησης της 750, χαλαρή και όλη η μοτοσυκλέτα. Ο συνεπιβάτης απολαμβάνει και αυτός την άνεση της καλής σέλας και της σωστής εργονομίας, με τη μόνη διαφορά ότι το μεγάλο τελικό εξάτμισης στο δεξί μέρος της ουράς απομακρύνει από το πλαίσιο τη βάση των μαρσπιέ.

Έτσι τα πόδια του συνεπιβάτη τοποθετούνται εκτεθειμένα, πολύ πιο έξω από αυτά του αναβάτη, κάτι που θέλει προσοχή από πλευράς χειρισμών στα στενά περάσματα ανάμεσα στα αυτοκίνητα κατά την κίνηση στην πόλη για να μην χτυπήσουν.

Επίσης πρέπει να προσέχει οι αναβάτης όταν κάνει μανούβρες με κατεβασμένα πόδια από τα μαρσπιέ, να μην χτυπήσει τις γάμπες του.

Δυνατό και ευδιάκριτο το πίσω φωτιστικό σώμα

Ο κινητήρας, ίδιος με του F 850, εκπέμπει κι αυτός διάφορους μηχανικούς θορύβους στο ρελαντί, που ναι μεν είναι συνηθισμένο θέμα σε μια ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα, αλλά θα έπρεπε να είναι λιγότεροι σε μια σύγχρονη κατασκευή σαν την GS. Όταν ανεβαίνουν οι στροφές οι θόρυβοι μειώνονται πάντως.

H πρώτη – και μόνο η πρώτη – ταχύτητα κάνει θόρυβο όταν πατάς το λεβιέ, κι αμέσως μετά την εκκίνηση αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι έχεις να κάνεις με έναν σαφώς πιο φιλικό και εύχρηστο κινητήρα σε σχέση με αυτόν της 850 των περισσότερων ίππων. Στο τέλος της δοκιμής μάλιστα μπορούσαμε εύκολα να προτείνουμε την 750 σαν “σαφέστατα καλύτερη” επιλογή από τις δύο, ειδικά αν προορίζεται για χρήση κυρίως στην άσφαλτο.

Συνολικά, ο κινητήρας της 750 έχει ζωντανό χαρακτήρα, είναι πρόθυμος στο άνοιγμα του γκαζιού πάνω από τις μεσαίες στροφές, και διαθέτει το πρόγραμμα που ταιριάζει στην περίσταση: Road και Rain στην στάνταρ έκδοση και τα Dynamic, Enduro στον προαιρετικό εξοπλισμό. Αποδίδοντας πάντοτε με ροή ισχύος, προοδευτικά και πολιτισμένα.

Η απόδοση κλιμακώνεται και ολοκληρώνεται μέχρι στις 7.500 rpm, όπου από κει και πάνω μέχρι τις 9.000 διατηρεί σταθερή την ιπποδύναμή του. Μετά, αν ο αναβάτης επιμείνει με ανοικτό γκάζι, αρχίζει να κρεμάει.

Πολύ καλή σέλα, πολύ καλή σωληνωτή σχάρα. Από ανοξείδωτο ατσάλι το μονό τελικό της εξάτμισης

Η ανομοιογενής ανάφλεξη του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα έχει τα καλά του, έχει και τα λιγότερο καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Μπορεί να δουλεύει πολύ ευχάριστα, με ροπή και ζωντάνια στις μεσαίες στροφές, αλλά κάτω από τις 3.000 rpm ο κινητήρας δείχνει να μην έχει όρεξη και ζητάει περισσότερες στροφές για να περάσει υψηλότερα – σε μια περιοχή στροφών που δουλεύει καλύτερα. Μεγάλη ταχύτητα 3η-4η δεν μπορείς να χρησιμοποιείς όταν πηγαίνεις αργά (40-60χαω), γιατί ο κινητήρας σκορτσάρει.

Οι δυο αντικραδασμικοί άξονες κρατούν τους κραδασμούς σε λογικά επίπεδα και γίνονται αντιληπτοί μόνο πάνω από τις 6.000 rpm, που είναι και η περιοχή μέγιστης απόδοσης της ροπής.

Παρότι η 750 είναι βαρύτερη της παλαιότερης 700, οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες – με την 750 να είναι ελαφρώς καλύτερη. Τα 190 χιλιόμετρα την ώρα έρχονται με 5η ταχύτητα στο σασμάν και η τελική της – η πραγματική τελική – είναι κάτι παραπάνω από 200 km/h.

Με 70 ίππους σχεδόν να φτάνουν στον τροχό η επιτάχυνση της 750 στη δοκιμασία των 0-400 μέτρων θα καταγραφεί στα 12,8 δευτερόλεπτα.

Αναμφισβήτητα BMW στην όψη

Ο δικύλινδρος κινητήρας θα “βγάλει” ζέστη στα πόδια του αναβάτη, όταν η μοτοσυκλέτα κινείται για ώρα αργά μέσα στην πόλη, όπου αν το επιλέξει ο αναβάτης της το πρόγραμμα Rain θα κάνει την επιτάχυνση ακόμα πιο ήπια και γλυκιά, “γλυκαίνοντας” παράλληλα και την κατανάλωση καυσίμου.

Μία και μόνο φορά κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας χρειάστηκε και λειτούργησε το σύστημα ASC – το traction control – σε μια περίεργη φάση με έντονα ολισθηρό δρόμο και εκ των υστέρων αναλογιστήκαμε την έγκαιρη επέμβασή του.

Στον τομέα των φρένων η BMW F750GS θα αποδώσει αναμενόμενα καλά, αν και τα φρένα (ειδικά το πίσω) θα θέλαμε να έχουν περισσότερη αίσθηση στην αρχική διαδρομή της μανέτας ή του πεντάλ.

Επίσης η μανέτα των μπροστινών δίσκων θα χρειαστεί να πατηθεί με αρκετή δύναμη, ώστε να έχουμε πιο έντονη επιβράδυνση. Το ABS δουλεύει πολύ καλά στους μπροστινούς δίσκους και νευρικά, απότομα στον πίσω.

Στις μετρήσεις επιβράδυνσης η 750 θα χρειαστεί 10,5 μέτρα μέχρι την ακινητοποίηση από τα 50 km/h και 32 μέτρα από τα 90 km/h.

Στο γεγονός ότι οδηγάς πάντοτε με ευχαρίστηση την 750GS συμβάλλουν και οι αναρτήσεις που προσφέρουν καλή λειτουργία και άνεση. Ειδικά η ημι-ενεργητική ανάρτηση σε φροντίζει πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η επιλογή Dynamic είναι ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ ταχύτητας, σταθερότητας και άνεσης για την πολύ καλή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πίσω ανάρτηση. Αυτά για το μονό αμορτισέρ, γιατί δυστυχώς το συμβατικό πιρούνι δεν διαθέτει ρυθμίσεις.

Άριστο το όργανο – οθόνη TFT με πολλές ενδείξεις λειτουργιών

Με τις συγκεκριμένες αποσβέσεις το πιρούνι εμφανίζει αρκετά μεγάλη βύθιση στο φρενάρισμα, αν και στέκεται καλά στις γρήγορες στροφές, αρκεί να μην έχει ιδιαίτερες σπορ απαιτήσεις ο αναβάτης.

Η μοτοσυκλέτα στις στροφές είναι ιδιαίτερα σταθερή, το νέο πλαίσιο παρέχει μεγαλύτερη ακαμψία από πριν, αλλά αντιδρά αργά στις διαταγές του αναβάτη. Έχοντας ένα μεταξόνιο 1.559 mm και βάρος 224 kg θα απαιτήσει γερό τράβηγμα στα άκρα του τιμονιού μετά τα 50-70 km/h για να αλλάξει γρήγορα πορεία.

Τουριστικό” χαρακτηρίζεται το κράτημα της 750 με μια λέξη, ειδικά προσαρμοσμένο σε πιο συντηρητικούς αναβάτες. Εξάλλου το target group – οι δυνητικοί πελάτες – αυτής της μοτοσυκλέτας είναι ηλικίας άνω των 40 ετών.

Πολύ καλά είναι και τα λάστιχα Michelin Anakee 3, που επιτρέπουν ως ένα βαθμό και χρήση στο χώμα. Στο χώμα όπου η 750 θα δείξει την καλή εργονομία της και τις αναρτήσεις της, αλλά και ότι πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, του μέσου όρου όμως: που δεν της αρέσει να το παρακάνει ο αναβάτης της ούτε στην άσφαλτο, ούτε στο χώμα.

Στο ασφάλτινο ταξίδι τώρα, το 15λιτρο ντεπόζιτο δεν θα βοηθήσει τη μεγάλη αυτονομία – παρά την χαμηλή κατανάλωση των 4,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα – που θα φτάσει κοντά στα 300 χιλιόμετρα.

Όσο δε για τη μίνι ζελατίνα που φοράει η BMW, αυτή βασικά θα προστατεύει την πολλών χρωμάτων όμορφη και πολύ χρήσιμη οθόνη TFT του πίνακα οργάνων παρά τον αναβάτη.

Αν κάποιος επιλέξει την 750 για τουριστική χρήση θα πρέπει να απευθυνθεί στην πλούσια συλλογή της εταιρίας και των αξεσουάρ για μια υψηλότερη ζελατίνα.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Χωρίς να υποτιμούμε ούτε τη μοτοσυκλέτα, ούτε τους αναβάτες στους οποίους απευθύνεται θα πούμε ότι η BMW F 750 GS είναι μιαGS για νοικοκυραίους”. Είναι φτιαγμένη για όμορφες και ευχάριστες βόλτες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κινητήρας της στις μεσαίες στροφές υπολείπεται ζωντάνιας…

Η νέα BMW F 750 GS είναι παντού καλύτερη σε σχέση με την παλαιότερη F 700 GS και κυρίως πιο ομοιογενής, χωρίς να προδίδει παράλληλα τις θεμελιώδεις αρετές της. Νέο άκαμπτο πλαίσιο, αναρτήσεις ισορροπημένες και άνετες, αλλά και πλήρως επανασχεδιασμένος κινητήρας και δυνατότητα για πολλές χρήσεις με ένα ή δύο άτομα.

Κι έτσι ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του “Άσφαλτος και χώμα” ενός πραγματικού μέλους της κατηγορίας των Crossover μοτοσυκλετών, με έμφαση στην ασφάλτινη και ευκολότερη καθημερινή χρήση.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Καλοσχεδιασμένη και πολύ χρήσιμη η οθόνη TFT στα όργανα, χαίρεσαι να την χρησιμοποιείς.
  • Όπως επίσης εύχρηστος είναι και ο περιστροφικός διακόπτης επιλογών στην αριστερή άκρη του τιμονιού
  • Πολύ καλής απόδοσης είναι τα φώτα και η κόρνα

Λειτουργικότητα και εργονομία, αλλά και απλή χρήση για τους διακόπτες της BMW

  • Μικρός και σκληρός στη χρήση είναι ο διακόπτης των φλας και σε υποχρεώνει να τσεκάρεις την ενδεικτική του λυχνία στο όργανο για να δεις αν έχουν ενεργοποιηθεί
  • Τα διαστήματα σέρβις που ορίζει η BMW είναι κάθε 10.000 χιλιόμετρα
  • Η BMW F 750GS διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, Κίτρινο και Γκρι

ΥΠΕΡ

  • Σταθερότητα
  • Ομοιογένεια, εργονομία
  • Θέση οδήγησης
  • Eξτρά εξοπλισμός

ΚΑΤΑ

  • Μηχανικοί θόρυβοι
  • Λειτουργία στις χαμηλές rpm
  • Προστασία από τον αέρα
  • Mαρσπιέ συνεπιβάτη

BMW F 750 GS, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος F 750 GS
Κατηγορία ADVENTURE
Έτος 2019
Τιμή 9.700 €
Κατασκευαστής BMW Motorrad
Αντιπρόσωπος BMW Group Hellas Λεωφόρος Κύμης & Σενέκα 10, 145 64, Κηφισιά, Τηλ. 210 9118000
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 853 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 84 mm x 75.6 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 77 ίπποι, στις 7.500 rpm
Ροπή 83 Nm στις 6.000 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός, με σώματα 48 mm
Σχέσεις ταχυτήτων 6
  • 1η: 2.833
  • 2α: 2.067
  • 3η: 1.600
  • 4η: 1.308
  • 5η: 1.103
  • 6η: 0.968
Συμπλέκτης / Λειτουργία Ξηρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι - 151 mm
Ρυθμίσεις Καμία
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Υδραυλικό Αμορτισέρ - 177 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση – Επαναφορά
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δύο δίσκοι - 300 mm
Δαγκάνα Αιωρούμενη 2 εμβόλων
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δίσκος - 265 mm
Δαγκάνα Αιωρούμενη 2 εμβόλων
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 19 " - 110/80-19
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 150/70-17
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.255 mm
Πλάτος 922 mm
Ύψος 922 mm
Μεταξόνιο 1.559 mm
Ύψος Σέλας 815 mm
Ρεζερβουάρ 15 l.
Βάρος 209 Kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!