ΕΜΦΑΝΙΣΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΦΡΕΝΑ
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Αναβάθμιση επί 350
*Κυβισμός: 347,5 cc * Ιπποδύναμη: 39,5 ίπποι στις 9.500 rpm * Τελική: 151 km/h (πραγματικά) *Βάρος: 196kg (πλήρες) * Τιμή: 4.995 ευρώ
Αναβάθμιση και βελτίωση για το δημοφιλέστερο μοντέλο της γκάμας των Daytona by Zontes, που εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με το κορυφαίο για την κατηγορία επίπεδο εξοπλισμό του. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης, Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος
Μια μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, που με την ανανέωσή της ρίχνεται πιο έτοιμη από ποτέ σε μια κατηγορία με πολλούς εκπροσώπους.
Tα μοντέλα της Daytona by Zontes παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους στην έκθεση Μοτοσυκλέτας του 2018, στο πρώην Δυτικό αεροδρόμιο.
Το επίπεδο του εξοπλισμού σε συνδυασμό με την ανακοινώσιμη τιμή τους προκάλεσαν -δικαιολογημένα- αντιδράσεις του τύπου “πολύ καλό για να είναι αληθινό”, μέχρι που η διάθεσή τους στην αγορά και η δοκιμή τους, μας διέψευσαν με τον πιο ευχάριστο τρόπο!
Η υποδοχή από τους Έλληνες αναβάτες ήταν κάτι παραπάνω από θετική, ενώ δεν άργησε να λανσαριστεί και το T310 Adventure, το οποίο αναρριχήθηκε σύντομα στην κορυφή των προτιμήσεων ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, κατακτώντας μάλιστα το 2019 και τον τίτλο της Best Seller μοτοσυκλέτας ολόκληρης της αγοράς.
Η Γκοργκόλης ΑΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της Daytona by Zontes στην Ελλάδα, δεν επαναπαύθηκε. Tο μοντέλο απέκτησε δύο νέες εκδόσεις, την 310 T1 με χυτούς τροχούς 17” και μονόπρατσο ψαλίδι και την 310 T2, με 19” μπροστινό τροχό και πιο “περιπετειώδη” υπόσταση.
Το μοντέλο της δοκιμής, αποτελεί τη συνέχεια του T2 προφανώς, αλλά συνάμα είναι και το μεγαλύτερο εξελικτικό βήμα μέχρι στιγμής, για όλα την γκάμα των “T” μοτοσυκλετών της εταιρίας.
Δεδομένης της πρότερης εμπορικής επιτυχίας αλλά και των παγιωμένων προτιμήσεων των Ελλήνων αναβατών, που διαχρονικά επιλέγουν μοτοσυκλέτες On-Off / Adventure , αντιλαμβάνεται κανείς τη σπουδαιότητά του αλλά και την… υποχρέωσή του να αποδειχθεί αντάξιο των προκατόχων του.
“Αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα” φαίνεται πως ήταν το γενικό πρόσταγμα που κυριάρχησε στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, με τα νέα στοιχεία και τις βελτιώσεις να είναι πολλά και αρκετές αντιστοίχως. Υπάρχει μια εξαίρεση ωστόσο και αυτή αφορά την σχεδίαση, με το 350 T2 να διατηρεί την εμφάνιση της προηγούμενης έκδοσης.
Το θετικό είναι ότι το πολύπλοκο ανάγλυφο που δημιουργείται από γωνιώδη επίπεδα, τεθλασμένες αλλά και καμπύλες γραμμές, προσδίδει αδιαμφισβήτητα μια άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα στην μοτοσυκλέτα, ενώ εξακολουθεί να εντυπωσιάζει αρκετό κόσμο, ειδικά στην δίχρωμη έκδοση μαύρου πορτοκαλί.
Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν και αυτοί που βρίσκουν κάπως “φλύαρη” την εικόνα, κάτι που μετριάζεται ως εντύπωση στην αποκλειστικά μαύρη χρωματική έκδοση. Σε κάθε περίπτωση όλα αυτά έγκεινται στο υποκειμενικό αισθητικό κριτήριο του καθενός και δεν είμαστε εμείς που θα υποδείξουμε ποια άποψη είναι ορθή.
Αυτό που είναι αντικειμενικό ως κρίση και δεν χωρά καμία συζήτηση βέβαια, είναι το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας, η οποία και στην νέα της έκδοση συγκεντρώνει στοιχεία που δύσκολα συναντά κανείς ακόμα και σε μοντέλα τετραπλάσιας τιμής!
Επιγραμματικά λοιπόν, η Daytona by Zontes 350 T2 προσφέρει μια μακρά λίστα βασικού εξοπλισμού:
- Έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα διασυνδεσιμότητας σε κινητό τηλέφωνο, IPS τεχνολογίας για θέαση από διάφορες γωνίες, με τέσσερα διαφορετικά interfaces
- Ένδειξη πίεσης ελαστικών
- Δυο χαρτογραφήσεις απόδοσης κινητήρα (ECO και SPORT)
- Yπολογιστή ταξιδιού
- Full LED φώτα, προβολέας με DRL λειτουργία
- Ρυθμιζόμενες μανέτες μπροστινού φρένου και συμπλέκτη
Προστατευτικές χούφτες
Προστατευτικά κάγκελα - Διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό
- Διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB
- Κeyless έλεγχο του κεντρικού διακόπτη
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο ύψος ζελατίνας - Ηλεκτρομηχανικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ και σέλας
- Μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση
- Ρυθμιζόμενα ποδωστήρια αλουμινίου φρένου και ταχυτήτων) σε τρεις θέσεις ως προς το μήκος
- Ακτινωτούς τροχούς με tubeless ελαστικά
- Σχάρα
- Μαρσπιέ οδηγού με αφαιρούμενα ελαστικά παρεμβύσματα
Ελπίζουμε να μην ξεχάσαμε κάτι! Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα της μικρομεσαίας κατηγορίας με κόστος 4.995 ευρώ και όχι για θηριώδες Adventure των 20.000+ ευρώ. Εντυπωσιακό αν μη τι άλλο και όσες φορές και αν γράψεις για αυτό, δεν το συνηθίζεις!
Πέραν του εξοπλισμού, όμως, το 350 Τ2 φέρει και αρκετές αλλαγές όπως έχει αναφερθεί ήδη πολλές φορές. Ξεκινώντας από το πιο προφανές, η χωρητικότητα του κινητήρα έφτασε αισίως στα 347,5cc (από 310cc) κάτι που επιτεύχθηκε μεγαλώνοντας τη διάμετρο του εμβόλου κατά 4,2mm, στα 84,5mm, με τη διαδρομή πάντως να παραμένει στα ίδια επίπεδα των 62mm.
Άμεσο το αντίκρισμα στην απόδοση, με την ανακοινώσιμη ισχύ για το μονοκύλινδρο υγρόψυκτο σύνολο με τους δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τις τέσσερις βαλβίδες, να είναι 39,5 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και 3,2 kg-m στις 7.500 σ.α.λ. Η συμπίεση έχει λόγο 12,3:1 και την τροφοδοσία αναλαμβάνει η Bosch.
Aλλαγές υπήρξαν και στα μέρη του κινητήρα όμως, με τη νέα τεχνική χύτευσης του κυλίνδρου που έχει αναπτύξει η Zontes, να κάνει τη χρήση επιστρώσεων περιττή.
Αυτό διεύρυνε τις διόδους του ψυκτικού υγρού, με αποτέλεσμα καλύτερη θερμοαπαγωγική δυνατότητα από το σύστημα ψύξης, που πέραν του ψυγείου νερού διαθέτει επίσης και ψυγείο λαδιού.
Την απρόσκοπτη παραγωγή ενέργειας εγγυάται το νέο δυναμό αυξημένης απόδοσης, το οποίο είναι ελαφρύτερο για μείωση των κραδασμών, με σχεδίαση που δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μεγάλων θερμικών φορτίων.
Επανασχεδιασμένο είναι και το φιλτροκούτι, με αύξηση της χωρητικότητάς του κατά 30% σε σύγκριση με του 310, συμβάλλοντας σύμφωνα με την εταιρία σημαντικά στην απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές, ενώ μειωμένο είναι και το επίπεδο θορύβου.
Σε ό,τι αφορά την εξαγωγή , αυτή απολήγει σε δυο χαρακτηριστικής σχεδίασης διπλά τελικά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, με τον θάλαμο διαστολής να διατρέχει όλη την κάτω πλευρά της μοτοσυκλέτας, από τον κινητήρα, μέχρι και την άρθρωση του ψαλιδιού στο πλαίσιο.
Φθάνοντας λοιπόν στα δομικά μέρη της μοτοσυκλέτας, το πλαίσιο παραμένει ως είχε, με υλικό κατασκευής το ατσάλι, ενώ απαράλλαχτο είναι και το ψαλίδι αλουμινίου, με τα χαρακτηριστικά νεύρα να ενισχύουν την ακαμψία του, χωρίς να προσθέτουν το βάρος μιας συμπαγούς κατασκευής.
Οι αναρτήσεις ήταν ένας τομέας όπου σημειώθηκαν σημαντικές αλλαγές. Το πιρούνι αύξησε τη διάμετρο των καλαμιών του στα 43mm από τα 37mm και την διαδρομή του στα 113,4mm από τα 110mm, ενώ παράλληλα το μονό αμορτισέρ (χωρίς σύστημα μοχλισμού) απέκτησε μεγαλύτερο έμβολο διαμέτρου 50mm, σε σχέση με τα 46mm του 310 Τ2.
Βελτίωση της ακαμψίας και καλύτερη διαχείριση των φορτίων είναι τα άμεσα οφέλη αυτής της κίνησης, με την κατασκευάστρια να επεμβαίνει επίσης και στο σετάρισμα των αναρτήσεων αναβαθμίζοντας την απόδοσή του.
Όσον αφορά τις ρυθμίσεις, το μόνο που προσφέρεται είναι η προφόρτιση του ελατηρίου στο πίσω αμορτισέρ και αυτή είναι μια από τις λίγες περιπτώσεις όπου το 350 T2 εναρμονίζεται με τα standard της κατηγορίας σε ότι αφορά στον εξοπλισμό.
Στα φρένα τώρα, ο προμηθευτής είναι η J.Juan, μια εταιρία που ανήκει εξ ολοκλήρου στην Βrembo. Ο μονός μπροστινός δίσκος έχει αυξήσει την διάμετρο του στα 320mm (από 300mm) και συνεργάζεται με μια ακτινικής έδρασης τετραπίστονη δαγκάνα, ενώ και πίσω είχαμε μια αύξηση της διαμέτρου στα 265mm (από 230mm) στο δισκόφρενο. Η Daytona by Zonte, επιλέγει άλλον έναν επώνυμο κατασκευαστή για τον έλεγχο της πέδησης με μια δικάναλη μονάδα ABS της Bosch (9.1), να αποτρέπει τα μπλοκαρίσματα.
Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 19” μπροστά και 17” πίσω, με στεφάνια κατάλληλα για την χρήση tubeless ελαστικών. Στην προκειμένη περίπτωση, η μοτοσυκλέτα έφερε ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα CST Ride Ambro CM-A1 (Α1S) σε διαστάσεις 110/80-19 και 160/60-17.
Στο Δρόμο
Το Keyless Gen 2.5 σύστημα με το οποίο είναι εξοπλισμένη η μοτοσυκλέτα είναι σαφώς πιο γρήγορο και άμεσο σε σχέση με τις προηγούμενες υλοποιήσεις.
Τα δυναμικά γραφικά υποδοχής στην έγχρωμη TFT μας καλωσορίζουν στην επανασχεδιασμένη σέλα, η οποία βρίσκεται στα 830mm απόστασης από το έδαφος. Το σχήμα της, το οποίο στενεύει αρκετά στο μπροστινό μέρος, επιτρέπει να πατάνε και τα δύο πόδια στο έδαφος ακόμα και αναβάτες μετρίου αναστήματος.
Τιμόνι, όπως πρέπει ψηλά και σχετικά κοντά στον οδηγό, με τα άκρα του να έχουν μια μικρή κλίση προς τα πίσω, τοποθετώντας τα χέρια σε μια βολική στάση. Τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα λίγο ψηλότερα και λίγο πιο πίσω σε σχέση με μια τυπική adventure θέση οδήγησης, ωστόσο πέραν του ότι το γεγονός δεν ενοχλεί, απλά ξενίζει για λίγο, είναι και κάτι που χαρακτηρίζεται ως φυσικό επακόλουθο, μιας και το 350 T2 είναι μαζεμένο διαστασιακά σε σχέση με τις μεγαλύτερου κυβισμού ομολόγους του.
Ο κινητήρας εκκινεί άμεσα, παράγοντας αυτόν τον χαρακτηριστικό πλέον για Zontes στακάτο ήχο, ο οποίος είναι φυσικά χαμηλής έντασης, σε συμμόρφωση με τις τρέχουσες προδιαγραφές.
Πολύ μαλακός ο συμπλέκτης και προοδευτικός στη λειτουργία του, με την πρώτη να κουμπώνει αθόρυβα στο κιβώτιο. Έχοντας πρόσφατη εμπειρία από την οδήγηση του GK350 γνωρίζαμε τι μπορεί να περιμένουμε από τον νέο κινητήρα. Σαφώς πιο γεμάτος στο χαμηλομεσαίο φάσμα των στροφών λειτουργίας και πιο ελαστικός, χωρίς να έχει απολέσει τα χαρακτηριστικά ευστροφίας των προηγούμενων εκδόσεων.
Η αυξημένη ισχύς του εκλαμβάνεται ως αίσθηση κυρίως από την μεγαλύτερη άνεση με την οποία το ταχύμετρο ανεβαίνει σε ενδείξεις άνω των 100 χλμ./ώρα αλλά και στην ικανότητα να κρατά σταθερά τις υψηλές αυτές ταχύτητες ανεξαρτήτως συνθηκών ή φορτίου.
Επιμένοντας στο γκάζι το ταχύμετρο έδειξε μέχρι και 160 χλμ./ώρα, ενώ ταχύτητες της τάξεως των 120 – 130 χλμ./ώρα διατηρούνται με άνεση, προσθέτοντας πόντους στις ταξιδιωτικές αρετές της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας έχει πολιτισμένη λειτουργία και δεν παράγει ενοχλητικούς κραδασμούς.
Μοναδική παρατήρηση που προκύπτει από την πυκνή διάταξη των σχέσεων του εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, είναι ότι η 6η δεν έχει χαρακτήρα overdrive και αναγκάζει το μοτέρ να δουλεύει σχετικά ψηλά στο ταξίδι.
Αν οι ανοικτοί δρόμοι και οι αποδράσεις από την πόλη είναι πεδία στα οποία οι ιδιοκτήτες της μοτοσυκλέτας σκοπεύουν να βρίσκονται συχνά, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα το “μάκρυμα” της τελικής μετάδοσης. Tο ταξίδι θα γίνει πιο άνετο, ενώ ο νέος ισχυρότερος κινητήρας έχει την ικανότητα να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και στις μικρότερες σχέσεις, στην καθημερινή χρήση.
Με την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην πάνω θέση της, εκτρέπεται ένα μεγάλο ποσοστό του αέρα από το σώμα του οδηγού ενώ η σέλα είναι άνετη και επιτρέπει την πολύωρη παραμονή του αναβάτη πάνω σε αυτή, χωρίς προβλήματα.
Το 350 T2 παραμένει σταθερό στις υψηλές ταχύτητες με το πλαίσιο και τις αναρτήσεις να αποτελούν ένα συνεκτικό πακέτο, ικανό να διαχειριστεί την ιπποδύναμη και το βάρος της μοτοσυκλέτας. Τα φρένα έχουν φιλικό χαρακτήρα. Είναι αποτελεσματικά, με το μπροστινό να μην έχει ισχυρό αρχικό δάγκωμα, κάτι που θα διατάρασσε τις ισορροπίες.
Σε γρήγορους ρυθμούς στην άσφαλτο, μια παράμετρο στην οποία το 350 Τ2 μπορεί να ανταποκριθεί χωρίς πρόβλημα, θα χρειαστεί λίγο περισσότερο πίεση στην μάνετα του μπροστινού φρένου. Από την άλλη, αυτός ο τρόπος λειτουργίας είναι προτιμότερος στην κίνηση εκτός δρόμου, όπου το μπροστινό φρένο δεν θα θέσει το ABS σε υπερωρίες.
Από μοτοσυκλέτες που ανήκουν στην κατηγορία αυτή, δεν υπάρχουν απαιτήσεις να συμπεριφέρονται σαν αγωνιστικά rally στο χώμα, ωστόσο η ελαφριά αίσθηση, το μικρό μέγεθος και η φιλική συμπεριφορά του 350 Τ2 θα βοηθήσουν ακόμα και αρχάριους αναβάτες να ικανοποιήσουν την εξερευνητική τους περιέργεια σε δασικούς δρόμους.
Η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή για να επιχειρηθούν ακόμα και περάσματα από δύσκολα σημεία με κάποια προσοχή βέβαια και μικρές ταχύτητες.
Αν επιχειρηθούν πιο γρήγοροι ρυθμοί, το 350 T2 θα φανερώσει αδυναμίες οι οποίες προκύπτουν κυρίως από το σετάρισμα και “στήσιμό” του, που έχει πραγματοποιηθεί με γνώμονα την άσφαλτο. Μεγάλο ρόλο σε κάθε περίπτωση πάντως, παίζουν τα ελαστικά της μοτοσυκλέτας.
Τα CST συμπεριφέρθηκαν αρκετά καλά στην διάρκεια της δοκιμής αλλά όσοι έχουν βλέψεις για περισσότερη κίνηση σε χωμάτινες διαδρομές, καλό θα ήταν να τα αλλάξουν με κάτι καταλληλότερο για αυτή την χρήση, μια κίνηση που θα διευρύνει τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας στο εκτός δρόμου πεδίο.
Σε καθημερινή χρήση, το 350 T2 θα εξυπηρετήσει τον αναβάτη του άριστα. Το μοτέρ έχει προσδώσει περισσότερη “ζωηράδα” στις εκκινήσεις και στις επιταχύνσεις σε μικρές ταχύτητες ενώ επιτρέπει επίσης και την χρήση μιας ταχύτητα πάνω, όταν ρολάρει κανείς μέσα στην κίνηση.
Γρήγορο στην εκτέλεση των εντολών και ευκολοδήγητο, θα καταφέρει επίσης να απεμπλακεί εύκολα από τις συμπληγάδες των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων, χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό. Ένα θέμα που υπάρχει είναι το μικρό κόψιμο του τιμονιού που θα απασχολήσει σε πολύ δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες και σε επιτόπιες μανούβρες.
Σε πρακτικό επίπεδο δεν παρουσιάζεται κανένα πρόβλημα. Η έγχρωμη TFT οθόνη “διαβάζεται” εύκολα ακόμα και με κόντρα φως, οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν ποιοτική λειτουργία και η μοναδική σημείωση αφορά τους καθρέπτες, που θα θέλαμε να καλύπτουν λίγο μεγαλύτερο εύρος πεδίου.
Από κατανάλωση, το 350 T2 παρουσιάζει μια μέση τιμή γύρω στα 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που του προσδίδει πολύ μεγάλη αυτονομία, λαμβάνοντας υπόψη το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 19 λίτρων.
Τελικά
Η ανανέωση του 350 T2 αναβαθμίζει και τη θέση του στην αγορά, δημιουργώντας σε αναλογία τον ίδιο ενθουσιασμό που προκάλεσε η παρουσίαση της αρχικής έκδοσης το 2019.
Οι συγκυρίες και οι συνθήκες έχουν βέβαια αλλάξει από τότε και ο ανταγωνισμός έχει ενισχυθεί με νέες παρουσίες, ενώ η τιμολογιακή ψαλίδα με προτάσεις μεγαλύτερου κυβισμού δεν είναι χαοτική και ενδεχομένως κάποιοι να μπουν σε διαδικασία υπέρβασης.
Σε κάθε περίπτωση, το Daytona Zontes 350 T2 προβάλλει ως αχτύπητο πλεονέκτημα το πολύ υψηλό επίπεδο του εξοπλισμού, ενώ η ανανέωσή του σε όλα σχεδόν τα επίπεδα του προσδίδει ουσιαστικές αρετές και ενισχύει τη θέση του στην αγορά.
Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ και με τον νέο κινητήρα να διευρύνει το πεδίο της χρήσης του, εξακολουθεί να αποτελεί μια πρόταση με εξαιρετική value for money αναλογία.
Σε όλα αυτά προστίθεται επίσης το γεγονός ότι έχει ολοκληρωθεί χρονικά η περίοδος όπου τα Daytona by Zontes “δοκιμάζονταν” στην ελληνική αγορά, με πολύ καλά αποτελέσματα, ενώ η υποστήριξη της επίσημης αντιπροσώπου, Γκοργκόλης ΑΕ προσθέτει ακόμα περισσότερους πόντους στο ζύγι της επιλογής.
Πολυτάλαντο, ισορροπημένο και ικανό να ανταπεξέλθει με αξιώσεις στις διαμετρικά αντίθετες απαιτήσεις που μπορεί να έχει ένας αναβάτης στη χώρα μας (και άσφαλτος και χώμα), το 350 T2 κλείνει το μάτι σε όλους.
Στους νέους αναβάτες που ανεβαίνουν σκαλί σε κατηγορία, στους έμπειρους που δεν θέλουν να απολέσουν την μοτοσυκλετιστική εμπειρία λόγω των οικονομικών συγκυριών, αλλά και στους αναποφάσιστους που θέλουν να τα κάνουν όλα, χωρίς να ξέρουν πώς.
Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr
Eξοπλισμός αναβάτη: Mπαξεβάνης, Καλλιρρόης 12, Νέος Κόσμος, 210 9237000, www.baxevanismoto.com, Κράνος: Nolan N70-2 GT, Jacket: Tucano Urbano 4Stoke
Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις
- Το κόκκινο μεταλλικό έλασμα στο αριστερό μαρσπιέ είναι βάση για κλειδαριά δισκόφρενου
- Παρά την πληθώρα εξοπλισμού δεν χρειάζονται οδηγίες, άμεση και χωρίς προβλήματα η εξοικείωση
- Yπάρχει μόνο πλαϊνό σταντ, ιδανικά θα θέλαμε και διπλό
- Πολύ καλά τα φώτα με ευρεία δέσμη
- Το πλαστικό σπιράλ που συγκρατεί την τάπα βενζίνης χρειάζεται αναβάθμιση σε ποιότητα
- Τέσσερις διαφορετικές απεικονίσεις πληροφοριών στην εξαιρετική TFT οθόνη
Δυνατά σημεία
- Σχέση ποιότητας – τιμής
- Εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού
- Ουσιαστική αναβάθμιση σε πολλά σημεία
- Βελτιωμένος κινητήρας
Aδύνατα σημεία
- Ακτίνα στροφής τιμονιού
- Κοντή έκτη σχέση
- Riding modes χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα σε επιδόσεις και κατανάλωση
- Καθρέπτες με μικρή κάλυψη πεδίου