MotorBike.gr

DAYTONA R 310, Super Test: Αποτελεσματικά… κομψή

24/09/2018 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Καλλονή και Νοικοκυρά

*Κυβισμός: 312 cc * Ιπποδύναμη: 35,4 ίπποι, στις 9.500 rpm * Τελική: 147 km/h *Βάρος: 159 kg * Τιμή: 3.695 ευρώ

Το όνειρο κάθε μοτοσυκλετιστή: μια όμορφη, αποτελεσματική και κυρίως… οικονομική μοτοσυκλέτα. Πάνω σε αυτό το τρίπτυχο κινείται η νέα Daytona R 310, η οποία απ’ όπου περνάει κάνει τον κόσμο να… παραμιλάει.

Η Daytona R 310 είναι μια εντυπωσιακή και όμορφη – για τους περισσότερους – μοτοσυκλέτα που κατασκευάζεται από την κινεζική εταιρία Tayo, που έχει δημιουργήσει μια οικογένεια μοτοσυκλετών εντυπωσιακής σχεδίασης με το όνομα Zontes.

Oι Zontes μοιάζουν να έρχονται από άλλον πλανήτη, μια “Άλλη Κίνα” αν θέλετε, αποτελώντας τα νέας γενιάς προϊόντα της τεράστιας ασιατικής χώρας με τις εξίσου μεγάλες κατασκευαστικές δυνατότητες. Ξεχάστε την Κίνα που ξέρατε, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε προϊόντα υψηλότερης ή πολύ υψηλής τεχνολογίας.

Αυτή την εικόνα που φέρνουν κάποιοι στο μυαλό τους όταν ακούνε “Κίνα”, των πολύ φθηνών προϊόντων και των χιλιάδων εργατών που δουλεύουν άτακτα σε παλιά, ανήλιαγα εργοστάσια και γραμμές παραγωγής, αντικαθίσταται διαρκώς από την τάξη γιαπωνέζικου τύπου, την οργάνωση και τον ποιοτικό έλεγχο, με ρομπότ υψηλής τεχνολογίας να έχουν αναλάβει δράση.

Έχουν αλλάξει οι καιροί και μέσω της Daytona R 310 υποχρεωνόμαστε να το εμπεδώσουμε το μάθημα. Το τι έχει καταφέρει να κάνει η Zontes που διατίθεται στη χώρα μας με το όνομα Daytona – ένα ελληνικό brand της Γκοργκόλης ΑΕ – είναι σαφές από τη την πρώτη ματιά.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Καταρχήν η Tayo έχει χρησιμοποιήσει Ευρωπαίους σχεδιαστές για τη δημιουργία των Zontes, οι οποίοι αφού μελέτησαν πολύ καλά πρώτα, χρησιμοποίησαν πλήθος ιδεών σε κάθε κομμάτι της μοτοσυκλέτας και κυρίως κατάφεραν να τα δέσουν όλα μαζί σε ένα σύνολο που θυμίζει πολλά, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο και εντέλει καταφέρνει να το κάνει με ομοιογένεια.

Παράλληλα η Daytona R 310 έχει δεχθεί πολλές ώρες εργασίας στη συνολική της σχεδίαση, πλαισίου, κινητήρα, πλαστικών, περιφερειακών, κ.λπ., κι έτσι καταφέρνει να σε εντυπωσιάζει διαρκώς: από τους διακόπτες και τις μανέτες και τους καθρέφτες, μέχρι το ψαλίδι, τις εξατμίσεις και την περίτεχνη σχεδίαση και κατασκευή της πίσω ζάντας.

Βρίθει αξιόλογων λεπτομερειών η μοτοσυκλέτα, αλλά τα δένει κι όλα μαζί με σοφία, γι’ αυτό και στο δρόμο ακούγαμε συνεχώς σχόλια του τύπου: “πω πω ωραίο”, “κοίτα τι περνάει”, “… και “μηχανάρα” και άλλα παρόμοια. Ειδικά όταν απαντούσαμε πόσα κυβικά είναι η Daytona R 310, κανείς δεν το πίστευε, νομίζοντας ότι αστειευόμαστε.

Καλή η θέση για τον επιβάτη και μέτρια για τον συνεπιβάτη

Τι σημαίνει αυτό; Μα ότι οι άνθρωποι της Tayo έφτιαξαν μια μοτοσυκλέτα που είναι καθημερινής χρήσης, οικονομική και εύκολη, ενώ διαθέτει εμφάνισηεκτόπισμα (“Wow factor”, που λέν’ οι ξένοι) 1000άρας… Εύγε λοιπόν μέχρι στιγμής.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η ποιότητα κατασκευής που ξεπερνάει κατά πολύ αυτό που θα περίμενε κάποιος να συναντήσει σε μια οικονομική, χαμηλής τιμής μοτοσυκλέτα. Ανοίγουμε τη σέλα για παράδειγμα (αυτόματα -ηλεκτρικά, όπως και το πορτάκι για την τάπα βενζίνης) και κοιτάζουμε ένα σημείο που πολλές φορές έχουμε δει τσαπατσουλιές ακόμα κι από μεγάλους κατασκευαστές.

Όλα είναι τόσο τακτοποιημένα και καλυμμένα που νομίζεις ότι κάποιος σου κάνει πλάκα… Μπορεί τα περιφερειακά πλαστικά του κουστουμιού να είναι κάπως σκληρά, αλλά το φινίρισμα είναι άριστο παντού, ενώ στοιχεία όπως ο “διαστημικός” προβολέας, η ανυψωμένη ουρά και το πλήθος γωνιών στη σχεδίαση σε αντίθεση με το “γαμψό-σκυμμένο” ντεπόζιτο δημιουργούν ένα επιθετικό σύνολο. Μόνο στο μπροστινό φτερό βρήκαμε αισθητικό ψεγάδι, μιας και είναι μεγάλο και πλατύ όταν το κοιτάς από πάνω.

Ειδικά στο γαλάζιο μεταλλικό αναδεικνύεται η σχεδίαση της ζάντας

Το όργανο είναι ένα, μακρόστενο και ψηφιακό με πολλές ενδείξεις (στροφές, ταχύτητα, μερικός ολικός χιλιομετρητής, θερμοκρασία κινητήρα, ώρα, mode λειτουργίας, σχέση κιβωτίου, βενζίνη, κατανάλωση) και η εικόνα που αντικρίζει ο αναβάτης είναι “καθαρή” λόγω του ότι δεν υπάρχει κεντρικός διακόπτης, αφού η R 310 έχει σύστημα keyless για την εκκίνησή της.

Στα άκρα του τιμονιού υπάρχουν ωραίοι (φωτιζόμενοι το βράδι!) διακόπτες, ωραίες βάσεις ρυθμιζόμενων μανετών και καλοφτιαγμένοι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, μαζί με καλής ποιότητας γκριπ και αντίβαρα.

Πολλοί διακόπτες, με μόνο αυτόν των φλας να είναι δύσχρηστος

Εκεί υπάρχει και το κουμπί απενεργοποίησης του ABS, κάτι είναι χρήσιμο αρκεί να ξέρεις να το χρησιμοποιείς. Τα φώτα είναι Full LED, ενώ πίσω από το αριστερό καπάκι του 15,5λιτρου ρεζερβουάρ υπάρχει παροχή USB, φώτα, ηλεκτρονικά ανοιγόμενη τάπα βενζίνης και σέλα, δύο riding modes για τον κινητήρα (Eco/Sport), πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ψαλίδι αλουμινίου περίτεχνης κατασκευής, που θυμίζει εξωτική ευρωπαϊκή Naked… όπως και τα φάλτσα κομμένα δύο τελικά της εξάτμισης. Kεντρικό σταντ δεν υπάρχει, όπως ορίζει η κατηγορία των Naked.

Η Daytona R 310 διατίθεται σε δυο χρωματισμούς: μαύρο για πολύ διακριτική και “σοβαρή” εμφάνιση και μπλε μεταλλικό που “βγάζει μάτι” απ’ όπου κι αν περάσει, κάνοντας σαφώς περισσότερη φιγούρα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Καλή δουλειά έχει γίνει στον κινητήρα που έχει λεπτό χιτώνιο και έτσι μειώνει τις διαστάσεις των υδροχιτωνίων και του κυλίνδρου (που εμφανίζεται λιγνός-κόμπακτ), ενώ το πιστόνι είναι σφυρήλατο.

Η 310 έχει μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα, με ψυγείο μικρών διαστάσεων, έχει δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες. Ο ψεκασμός του φτιάχνεται από την Delphi, μια εταιρία που ειδικεύεται στους ψεκασμούς και προμηθεύει πολλούς κατασκευαστές.

Προσέξτε τη λεπτομέρεια της εξάτμισης που μπλεδίζει σε στυλ racing…

Όλα τακτοποιημένα με καλαισθησία. Μπόλικη δουλειά έχει επενδυθεί σ’ αυτό που βλέπουμε

Ο κυβισμός της Daytona R 310 είναι 312cc και η ιπποδύναμη του φτάνει τους 35,4 Hp στις 9.500 rpm και η ροπή τα 3,00 kgm, στις 7.500 rpm.

Το λάδι του κινητήρα μεταφέρεται μέσα στο πλαίσιο, στην μπροστινή σωλήνα που κατεβαίνει από τον λαιμό της μοτοσυκλέτας, κι έτσι μειώνονται οι τριβές στα κάρτερ, αφού τα περιστρεφόμενα τμήματα δεν βρίσκουν τόση αντίσταση από το λάδι, μιας και με αυτή τη λύση, υπάρχει λιγότερο  μέσα στα κάρτερ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων, κοντά κλιμακωμένων μεταξύ τους και ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Παρότι το πλαίσιο μοιάζει εξωτερικά με περιμετρικό, αυτό οφείλεται κυρίως λόγω των πλαστικών καπακιών που βρίσκονται έξυπνα τοποθετημένα στα πλάγια της 310. Σωληνωτό, συμβατικό, με μονή ραχοκοκκαλιά και μάλιστα ανοικτό – τύπου διαμάντι – είναι το πλαίσιο που χρησιμοποιεί το κάτω μέρος του κινητήρα σαν τμήμα του.

Για να γεμίζει οπτικά η περιοχή, κάτω από τον κινητήρα υπάρχει καρίνα. Μικρό είναι το μεταξόνιο στα 1.390 mm και μικρό και το βάρος, στα 145 κιλά με τη μοτοσυκλέτα άδεια, σύμφωνα με την εταιρία.

Το ανάποδο πιρούνι έχει διαδρομή 110 mm και καλάμια 37mm

Το πιρούνι είναι ανάποδο τηλεσκοπικό χωρίς ρυθμίσεις, ενώ στην πίσω ανάρτηση βρίσκουμε ένα αμορτισέρ λαδιού-αζώτου που συνεργάζεται με το αλουμινένιο ψαλίδι.

Οι δίσκοι – υπάρχει ένας για κάθε τροχό – είναι μάλλον μικρής διαμέτρου στα 260 mm μπροστά και 200 mm πίσω, τα οποία συνεργάζονται με μια 2έμβολη και με μια μονο-έμβολη δαγκάνα αντίστοιχα. Και τα δυο όμως δέχονται την ευεργετική προσφορά ενός ABS της Bosch όταν επιθυμεί τουλάχιστον ο αναβάτης (ενεργοποιήσει-απενεργοποιήσει).

Καλοφτιαγμένο ψαλίδι, θηριώδης χυτή ζάντα

Τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 110/70-17 και 160/60-17 και είναι φτιαγμένα από την κινεζική CST και μπαίνουν πάνω σε αλουμινένιες ζάντες, οι οποίες μάλιστα έχουν διαφορετική σχεδίαση η μπροστινή από την πίσω.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Είναι η όψη του τιμονιού, του οργάνου, του καβαλέτου, της πάνω πλάκας, η κατασκευή της τρόμπας του φρένου μαζί με τις μανέτες και τους καθρέφτες που σε προδιαθέτει θετικά για τη μοτοσυκλέτα.

Η μίζα είναι λίγο θορυβώδης σε αντίθεση με τον κινητήρα που η λειτουργία του μπορεί να χαρακτηριστεί βελούδινη, κάνοντάς σε να αναρωτιέσαι πως αυτή τη λειτουργία μπορούν να την πετύχουν οι Κινέζοι και όχι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές σε αντίστοιχου κυβισμού μονοκύλινδρα.

Ο συνολικός ήχος, αυτός που βγαίνει από κινητήρα, φιλτροκούτι, εξάτμιση είναι συμπαθητικός και αρκετά μπάσος. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός, όπως και εύχρηστο είναι το σασμάν που επιτρέπει στο πόδι να αλλάζει πανεύκολα ταχύτητες. Ειδικά όταν ανεβαίνουν οι στροφές μπορείτε να ξεχνάτε τον συμπλέκτη και να αλλάζετε χωρίς θορύβους ή σκαλοπάτια τις ταχύτητες καρφωτές.

Ο αναβάτης κάθεται πάνω σε μια σέλα της οποίας το αφρώδες μοιάζει πολύ με gel και είναι άνετη. Το βάρος του αναβάτη μοιράζεται μεταξύ αυτής, των μαρσπιέ που είναι σε καλή απόσταση και του τιμονιού που φορτίζει λίγο τους καρπούς του.

Το κάλυμμα της σέλας είναι αντιολισθητικό, αλλά όχι όσο χρειάζεται, κι έτσι ο αναβάτης στα έντονα φρένα θα γλιστρήσει ελαφρώς πάνω του, αν δεν σφίγγει έντονα τα πόδια του στα πλαστικά του “ντεπόζιτου”. Το πραγματικό ντεπόζιτο που είναι μεταλλικό και γαλβανισμένο εσωτερικά για να μην σκουριάζει, κρύβεται μέσα από τα ορατά πλαστικά.

Τι ουρά! Άκρως εντυπωσιακή

Η γνωστή όψη των transformer πάνω σε μοτοσυκλέτα

Απολαυστική είναι η απόδοση του κινητήρα: μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα ισχυρός, είναι όμως αρκούντως ισχυρός, ενώ είναι η σοφά μοιρασμένη ροπή του και η πολύ καλή τροφοδοσία που κάνουν τη μοτοσυκλέτα να κινείται σχεδόν με οποιαδήποτε σχέση στο σασμάν, σε οποιαδήποτε ταχύτητα.

Μπορείς να ξεκινήσεις και με 3η στο κιβώτιο, μπορείς να γυρνάς μέσα στην πόλη με 6η και 50-60 km/h στο κοντέρ! Μπράβο στην Τayo για αυτό το επίτευγμα, η λέξη “σκορτσάρισμα” δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό της.

Δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS της Bosch

Η εύρεση της νεκράς καμιά φορά δυσκολεύει, ενώ το σασμάν με τις κοντές διαδρομές λεβιέ ταχυτήτων και κοντά κλιμακωμένο σασμάν καταφέρνει να εκμεταλλεύεται τη δύναμη του κινητήρα χωρίς κενά. Από τις 6.000 rpm και πάνω εμφανίζονται στην περιοχή της σέλας γαργαλιστικοί κραδασμοί δευτέρας τάξεως που σε συνοδεύουν μέχρι τον κόφτη στις 10.000 rpm.

Βάζοντας τις ταχύτητες στο κόκκινο η 5η βγάζει 140 km/h και η 6η κάνει το κοντέρ να δείξει 156 km/h, από τα οποία τα 147 είναι πραγματικά. Το 400άρι επιτάχυνσης η Daytona R 310 το καταφέρνει σε 15 δευτερόλεπτα, ενώ κατά τη διάρκεια της δοκιμής καταγράψαμε μέση κατανάλωση 4,0 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, φτάνοντας έτσι την αυτονομία στα 375 χιλιόμετρα. Υπάρχει και επιλογή χαρτογράφησης – modes – είτε sport, είτε eco, χωρίς εμφανή διαφορά στην απόδοση, ίσως λίγο στην κατανάλωση.

Με το μπροστινό φρένο να μην εμφανίζει τη δύναμή του από την αρχή, θα το χαρακτηρίζαμε φιλικό για αρχαρίους με προοδευτική λειτουργία, που ακόμα κι αν τα χαλάσει κάπου ο δρόμος και η πρόσφυσή του έχει να προστρέξει για βοήθεια ένα πολύ καλό ABS.

Για σπορ οδήγηση και σε διαδρομή με πολλά φρένα, ο μονός δίσκος δεν θα ανταποκριθεί απόλυτα στις απαιτήσεις, αφού δεν έχει την αναμενόμενη δύναμη και θα ζητήσει πολλή πίεση στη μανέτα. Το πίσω φρένο είναι περισσότερο συνοδευτικό στο φρενάρισμα, δεν έχει αίσθηση και ενεργοποιεί σύντομα το ABS του.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα φορούσε παλαιότερο αμορτισέρ και ήταν σφιχτό στη λειτουργία του, ζορίζοντας τη μέση του αναβάτη σε κάποιες λακκούβες, σε αντίθεση με το πιρούνι, που ήταν όσο έπρεπε “υποχωρητικό” στα χτυπήματα του δρόμου και εμφάνιζε καλή προοδευτική βύθιση στο φρενάρισμα. Οι 310 που πουλιόνται τώρα στην αγορά φορούν νέο αμορτισέρ λαδιού-αζώτου, που διακρίνεται από το λευκό ελατήριο (κι όχι το μαύρο που είχαμε εμείς).

Η απόδοση των ελαστικών της μοτοσυκλέτας ήταν κάτι παραπάνω από καλή, αρκεί η άσφαλτος να μην ήταν “λιωμένη”, γυαλισμένη ή σκονισμένη κι έτσι έφερνε αναπόφευκτα γλιστρήματα.

Η οδική της συμπεριφορά είναι αυτή μιας εύκολης μοτοσυκλέτας, πρόθυμης να ακολουθήσει τον αναβάτη της ακόμα και στα δύσκολα και να πάρει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Η ακαμψία του πλαισίου είναι ικανή να τιθασεύσει τους – όχι πολλούς, κοντά στους 30 στον τροχό – ίππους και να προσφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση στον αναβάτη για να αισθάνεται ασφαλής.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Με την τιμή της στις 3,7 χιλιάδες ευρώ, ιδιαίτερα κοντά στην τιμή ενός 300αριού σκούτερ, η Daytona R 310 κάνει ακριβώς αυτό: προσπαθεί να δελεάσει με “πολλή μοτοσυκλέτα” κάποιους που είτε έχουν σκούτερ, είτε θέλουν να περάσουν στα σκούτερ, είτε θέλουν μια καλή και οικονομική επιλογή για το Α2 δίπλωμά τους.

H Daytona R 310 συνδυάζει την άγρια ομορφιά μιας υπερμοντέρνας Naked μοτοσυκλέτας με την ευχρηστία και τη φιλικότητα μιας μοτοσυκλέτας που θα την χρησιμοποιείς κάθε μέρα και θα σε υπηρετεί με χαρά και χωρίς ιδιοτροπίες. Αντίθετα θα σε κερδίζει διαρκώς με τη φιλική της διάθεση και απόδοση. Γι’ αυτό ονομάσαμε τη δοκιμή “Κούκλα και Νοικοκυρά”, μια μοτοσυκλέτα “νοικοκυρεμένη” που εντυπωσιάζει στο πέρασμά της συνάμα, όσο λίγες στο δρόμο, ειδικά στο μπλε χρώμα που είχαμε στα χέρια μας.

Ερχόμενοι τώρα στο φλέγον ζήτημα της αξιοπιστίας. Είναι ένα θέμα που επανειλημμένα μας ρώτησαν οι, ομολογουμένως πολλοί, ενδιαφερόμενοι που συναντήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής της Daytona R 310. Αισθανόμαστε ότι οφείλουμε να απαντήσουμε.

Ένας νέος ή ακόμα κι ένας παλαιότερος μοτοσυκλετιστής που θα αποφασίσει να επενδύσει 3.700 ευρώ για τη μετακίνησή του και τη διασκέδασή του, αγοράζοντας μια καινούργια μοτοσυκλέτα (το τονίζουμε αυτό) θα ήθελε να γνωρίζει αν και κατά πόσο η Daytona Zontes R 310 είναι αξιόπιστη. Λογικό.

Καπάκια ντεπόζιτου και “καπέλο” προβολέα σε ίδια κλίση

Σίγουρα μετά από μια δοκιμή που διαρκεί μια βδομάδα και λόγω του ότι πρόκειται για μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη η απάντηση δεν μπορεί να είναι θετική ή αρνητική. Εμείς μπορούμε να πούμε αυτό που είδαμε: ότι η προσπάθεια της Zontes στην R310 είναι κάτι παραπάνω από φιλότιμη, είναι πολύ μεγάλη.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι απίστευτη για μια μοτοσυκλέτα τέτοιας τιμής. Κάθε τι, κάθε σημείο είτε φαίνεται, είτε δεν φαίνεται στο μάτι έχει δεχθεί στοργική, προσεκτική δουλειά. Αυτό είναι σίγουρο, όπως είναι σίγουρο το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα έχει ελάχιστα αρνητικά σημεία.

Τώρα αν ο κινητήρας θα αντέξει 60 και 80 και 100 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ζημιά, δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να το ξέρουμε. Θα πρέπει να έχουμε πληροφορίες και στοιχεία για πλήθος μοτοσυκλετών – όχι μία και δύο, αλλά σαφώς περισσότερες, ώστε να φτιαχτεί στατιστικό δείγμα – που έχουν πετύχει ή αποτύχει στο συγκεκριμένο θέμα.

Στη “φιλοσοφική” αυτή συζήτηση να βάλουμε και το θέμα ότι ακόμα και μεγάλες εταιρίες μοτοσυκλετών (και αυτοκινήτων βεβαίως) που δεν θα μπορούσες καν να φανταστείς ότι τα προϊόντα τους θα έχουν προβλήματα, κατά καιρούς έχουν σημειώσει αστοχίες.

Όπως επίσης να σημειώσουμε ότι ακόμα και σε περίπτωση ζημιάς πολύ μεγάλη σημασία έχει το κόστος επισκευής. “Αν η επισκευή γίνεται οικονομικά, η ζημιά δεν πονάει τόσο”, όπως θα έλεγε κάποιος λαϊκά.

Ένα ακόμα θετικό στοιχείο είναι ότι η αντιπροσώπευση των Daytona R 310 γίνεται από μια εταιρία που βρίσκεται στο χώρο πολλά χρόνια, κάτι που αποτελεί εγγύηση, αφού θα καλύψει την ανάγκη, αν προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Άσχετα με αυτά που θα πουν οι δημοσιογράφοι, άσχετα με αυτά που λένε οι γνώστες, πολλοί θα είναι αυτοί που θα κάνουν το βήμα και θα αποκτήσουν μια Daytona R 310, κι αυτό αποδεικνύεται από την πρώτη παραγγελία που ήρθε στην Ελλάδα και “έφυγε” αμέσως. Η δουλειά που γίνεται στην Κίνα στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα δεν πέρασε απαρατήρητη, οι παραγγελίες έχουν αρχίσει και συρρέουν από τις ευρωπαϊκές αγορές προς την εταιρία.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Ωραίο είναι το γεγονός ότι η τάπα του ρεζερβουάρ είναι… αόρατη, αλλά θα προτιμούσαμε μια κοινή, χωνευτή χωρίς ηλεκτρικά ανοιγόμενο καπάκι… για μεγαλύτερη σιγουριά στον ανεφοδιασμό
  • Η μπαταρία λιθίου έχει ειδική λειτουργία που μετά από 3 λεπτά περνάει σε sleep mode για να μην υπάρχει άσκοπη κατανάλωση ρεύματος
  • Τα μαρσπιέ του αναβάτη και του συνεπιβάτη είναι λεπτά αλουμινένια και προσφέρουν απλά ικανοποιητική στήριξη, ενώ για το συγκεκριμένο μοντέλο και τη χρήση του θα προτιμούσαμε φαρδύτερα με επικάλυψη λάστιχου
  • Δεν μπορούμε να πούμε ότι καταφέραμε μέσα στη βδομάδα δοκιμής να συνηθίσουμε και να χρησιμοποιήσουμε εύκολα και γρήγορα το σύστημα keyless της μοτοσυκλέτας
  • Ο συνεπιβάτης παρότι είχε στη διάθεσή του μικρή σέλα και ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ διαμαρτυρήθηκε λίγο αργότερα απ’ ότι περιμέναμε. Λείπει και η στήριξη προς τα πίσω… κι όλα αυτά στο βωμό του στυλ των Naked
  • Καλούτσικα τα φώτα στη μεσαία σκάλα, ακόμα καλύτερα στη μεγάλη. Οι καθρέφτες προσφέρουν μικρό οπτικό πεδίο

ΥΠΕΡ

  • Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής
  • Τιμή
  • Απόδοση κινητήρα

ΚΑΤΑ

  • Θέση συνεπιβάτη
  • Αίσθηση πίσω φρένου
  • Κραδασμοί στις μεσαίες-υψηλές σ.α.λ

Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος IXS HX 215 Defender, Mπουφαν IXS Malone, Περισσότερες πληροφορίες: Ι. Τζωρτζόπουλος Ε.Π.Ε., Καλλιρρόης 71 & Φραντζή, 117 43 Νέος Κόσμος τηλ.: 210 9241108, 210 9242659, www.tzortzopoulos.gr, www.facebook.com/tzortzopoulos

DAYTONA R 310, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος R 310
Κατηγορία NAKED
Έτος 2018
Τιμή (Δεν διατίθεται πλέον)
Κατασκευαστής Daytona Motors
Αντιπρόσωπος Γκοργκόλης Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880 , Υπόλ. Ελλάδα : τηλ. 24310 56101
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός - / 312 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 80x62 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 35,4 ίπποι, στις 9.500 rpm
Ροπή 30 Nm, στις 7.500 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Περιμετρικό από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι - 110 mm
Ρυθμίσεις Καμία
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Ένα Αμορτισέρ - 110 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δισκόφρενο - 260 mm
Δαγκάνα 1 εμβόλου
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δισκόφρενο - 200 mm
Δαγκάνα 1 εμβόλου
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 110/70 - 17
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 160/60 - 17
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.034 mm
Πλάτος 755 mm
Ύψος 1.096 mm
Μεταξόνιο 1.390 mm
Ύψος Σέλας 795 mm
Ρεζερβουάρ 15.5 lt
Βάρος 159 kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!