Και τα μυαλά στα Racing!
Το Honda Blade 110R των φωτογραφιών είναι βελτιωμένο από το ίδιο το εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία. Η PT Astra Honda Motor που έχει προμηθεύσει και την ελληνική αγορά με ουκ ολίγα παπιά και κατασκευάζει και το Honda Supra X 125 Helmin “πείραξε” με άγριες, αγωνιστικές, διαθέσεις το Blade 110R, με σκοπό να διακριθεί σε αγώνες παπιών.
Το κοντέρ έχει φύγει, έχει μείνει μόνο το στροφόμετρο, έχει τοποθετηθεί σπέσιαλ εξάτμιση εξαιρετικής κατασκευής (κομμάτι το κομμάτι), μαρσπιέ, κι έχει ενισχυθεί το πλαίσιο.
Οι αναρτήσεις έρχονται από την Showa, με σκληρότερα ελατήρια πιρουνιού και αμορτισέρ λαδιού-αζώτου με ξεχωριστό ρεζερβουάρ. Στον μπροστινό τροχό έχει μπει ένα μεγάλο μπροστινό δισκόφρενο (όπως και στον πίσω τροχό) με την δαγκάνα να παραμένει ίδια και το σωληνάκι να είναι υψηλής πίεσης.
Η κεντρική μονάδα διαχείρισης καυσίμου έχει αλλάξει (είναι της HRC) και τοποθετηθεί στην ποδιά πίσω από το τιμόνι. Οι ζάντες έχουν παραμείνει “μαμίσιες” και τα λάστιχα είναι σλικ.
Τα πλαστικά τζάμια των προβολέων έχουν αφαιρεθεί για λόγους ασφαλείας (όπως και το πίσω στοπ) και έχουν αντικατασταθεί με μαύρα καπάκια που φυσικά ομορφαίνουν την σπορ εμφάνιση και ταιριάζουν άριστα με το ασπρο-κόκκινο χρώμα και τα αυτοκόλλητα… που φωνάζουν για τις διαθέσεις του racing παπιού.
Όλοι οι παραπάνω τομείς που έχουν “φροντιστεί” μέσω μεγάλης αγωνιστικής εμπειρίας, αφού στην Ινδονησία (ή μάλλον ΚΑΙ στην Ινδονησία) οι αγώνες με παπιά είναι οργανωμένοι σε πρωτάθλημα εδώ και δεκαετίες.