Με τον αέρα των ’60s
Αυτό είναι το τελευταίο δημιούργημα μετατροπής παπιού-cub της ολλανδικής εταιρίας Super Motor Company, των οποίων τα μοντέλα, τα Super Motor 100 έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν. Το custom-αρισμένο παπί έχει το ψευδώνυμο Dirty Donkey, που μεταφράζεται είτε σαν “βρώμικο γαϊδούρι” κατά λέξη ή σύμφωνα με τη μοτοσυκλετιστική αργκώ σαν “χωμάτινο γαϊδούρι”, αυτό δηλαδή που μπορεί να κινηθεί και στο χώμα.
Η έμπνευση των ανθρώπων της Super Motor Company έρχεται από τα vintage μοτοκρός μηχανάκια, τα αγωνιστικά ερήμου και τα dirt track της δεκαετίας του ’60, τα CZ, τα Maico, αλλά και τα εγγλέζικα μετασκευασμένα δρόμου με τρακτερωτά λάστιχα και ψηλά τοποθετημένες εξατμίσεις που έτρεχαν αγώνες στην Αμερική. Ο κινητήρας είναι 140cc και αποδίδει 15 ίππους και σαν διάταξη και σχεδίαση αντιγράφει τους κινητήρες της Honda.
Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί στην περιοχή του λαιμού με έναν έξτρα σωλήνα που συνδέεται με την αρχή του ντεπόζιτου, βοηθώντας την συνολική ακαμψία του. Το πίσω φτερό έχει κοπεί και ανασηκωθεί έτσι ώστε να θυμίζει χωματερό μοντέλο, αφήνοντας χώρο για την τη μεγαλύτερη διαδρομή που δίνουν τα μακρύτερα – και παχύτερα – αμορτισέρ.
Το ντεποζιτάκι πάνω στην ανώτερη ραχοκοκαλιά προέρχεται από μοτοποδήλατο Honda Camino που έχει κοπεί και έχει γυρίσει ανάποδα, ενώ στην αρχή του δέχεται το μικρό κοντέρ. Τα χειριστήρια και η γκαζιέρα είναι εποχής, της γνωστής στο παρελθόν μάρκας Tommaselli.
Η μονή σέλα έχει επενδυθεί με μαλακό ανοιχτόχρωμο καφέ δέρμα σουέτ, φτιαγμένη στο χέρι, από την 89χρονη γιαγιά του βελτιωτή.
Η εξάτμιση βγαίνει ψηλά και πλησιάζει επικίνδυνα το πόδι του αναβάτη και είναι τύπου “κόψ’ τη σωλήνα, στρίφτηνα και τέλος” η οποία μάλλον πολύ θόρυβο θα κάνει, αφού δεν υπάρχει σιγαστήρας στο τέλος της.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι πλέον τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 68 εκατοστών μάρκας RSU YX , το φανάρι είναι της Rinder, το πίσω φωτιστικό σώμα έχει κοπεί και έχει ταιριάσει έτσι ώστε να μοιάζει εποχής.
Τα λάστιχα είναι τύπου trail της Mitas διάστασης 3.00, πάνω σε 17άρηδες τροχούς 1.60 μπροστά και 1.85 πίσω. Το χρώμα που επιλέχθηκε για να βαφτεί το Dirty Donkey της Super Motor Company δεν είναι καθόλου συνηθισμένο, είναι ένα βαθύ μεταλλικό καφέ, που όταν πέφτει το φως πάνω του μετατρέπεται σε ένα ενδιαφέρον καφέ “μπρούτζινο”.
Πηγές: Super Motor Company, bikexif